Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is weer zover...ghb afhankelijk

Het is weer zover...ghb afhankelijk

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
EL Rochio zei:
maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Klik om te vergroten...
Dit is gewoon allemaal te slap.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#2
GABA-B Bonanza zei:
Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.

Ik zou trouwens echt zwaar oppassen met die mucuna pruriens!

L-Dopa nemen slaat een belangrijke stap over in de productie tot dopamine, als dat enzym teveel degenereert heb je een serieus probleem.


Klik om te vergroten...
Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#3
GABA-B Bonanza zei:
Pregabaline zou hier helpen..
Klik om te vergroten...
Om op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.

Ik voel me nog steeds niet helemaal oké, en a.s. maandag moet ik weer aan het werk dus ik hoop dat ik dan me weer goed voel want ik heb het idee dat ik me slechter als gisteren.

Ik zit momenteel erg krap bij kas, en ben door een hoop van mijn gebruikelijke slaapmiddelen heen. Dus ik had gisteravond voor het slapen gaan enkel mijn 60mg diazepam, cbd olie, thee en baclofen ingenomen. Ik had mezelf voorbereid op een nacht niet slapen, maar ik heb bijna 9 uur geslapen. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit in mijn hele leven zolang geslapen heb, zonder wakker te worden en middelen bij moest pakken.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb deze thread overgeplaatst naar verslavingen

Onderwerp 'Het is weer zover...ghb afhankelijk' https://drugsforum.nl/threads/het-is-weer-zover-ghb-afhankelijk.73913/
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
EL Rochio zei:
Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.
Klik om te vergroten...
neen zelfs in lage dosissen is het een risicio. check even L dopa medicijn en parkinson patienten.

dit is allemaal marketing praat
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
EL Rochio zei:
Om op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.
Klik om te vergroten...
Pregabaiine was het enige wat ooit hielp om me 6 uur te laten slapen eerste 2 dagen afkicvk
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Klik om te vergroten...
GABA, en sublingual merk ik echt wel verschil.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
EL Rochio zei:
Ik heb deze thread overgeplaatst naar verslavingen

Onderwerp 'Het is weer zover...ghb afhankelijk' https://drugsforum.nl/threads/het-is-weer-zover-ghb-afhankelijk.73913/
Klik om te vergroten...
Het maken van dubbeltopics is niet toegestaan. Als je denkt dat een topic in een ander subforum beter past, kun je altijd een verzoekje doen om het topic te verplaatsen (via de rapporteerknop bijvoorbeeld).
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."