#1
@Woezoe hoe gaat ie nu met jou en je familie
Dat ben ik zeker met je eens , GGZ is gigantisch vol maar daar zijn ook redenen voor. Voornamelijk de kosten die dkor de vele managementlagen gigantisch zijn. Overleg cultuur, slecht opgeleid personeel, stagaires die in het diepe worden gegooid en begeleiders die geen tijd hebben, parttimers in een md team die nooit 'de agenda's matchend krijgen, ZZPERS die graag hun werk in stand houden dus werk creëren, liedst zoveel mogelijk. Lekker thuiswerken want dan komen ze beter tot hun recht en goed voor de worklife balance, geen kwaliteits model en 0 verantwoording. En zo kan jk nog wel even doorgaan maar ik heb dr draak gevangen dus im gonna ride the dragon😈De psychiatrie is zo overbevraagd dat ze u helpen met het uiterste minimum dat ze u kunnen bieden. Wat ik niet goed versta is dat sommige vrienden van mij jarenlang gecolloqueerd zijn tegen hun zin en dat wanneer iemand een plaats vraagt er geen is. Logica is het eerste dat ze eruit flushen als ge voor psychiater studeert.
pfff heftig bericht dit, hou je hoofd ten alle tijden omhoog en blijf doorgaan, ben trots op je dat je het nog volhoudt en ik weet dat je nog veel langer doorkan ook. blijf volhouden want mooiere dagen gaan komen voor jou en je familie, als je wilt praten over wat dan ook voel je vrij om me een prive berichtje te sturen <3Beste mensen,
Mijn broer is inmiddels (naar mijn weten) zo’n 6 jaar lang verslaafd aan diverse middelen. Opiaten, benzo’s en Stimulanten.
Voornamelijk: Phenibut, Oxycodon, Tramadol, Etizolam/clonazepam en Amfetamine.
Er is teveel gebeurd om te vertellen wat hier zich de afgelopen jaren heeft afgespeeld.
Laten we zeggen dat het begon bij het telefoontje vanuit het ziekenhuis dat hij is opgenomen in staat van delirium.
Hij heeft er lang gezeten en is compleet gedetoxed. Maar zoals jullie weten, detoxen is nog maar het begin. Hij heeft het nooit lang volgehouden daarna.
Hij heeft intussen al in meerdere klinieken gezeten en is de hoop compleet verloren. Door grote fouten bij het GGZ heeft hij nog NOOIT een nazorg traject gekregen.
Terwijl hij dit zo graag wilt. Hij wilt zo graag hulp. Hij doet er alles aan om een nazorg-traject te krijgen, maar het lukt niet. Mijn ouders hebben ook al vanalles geprobeerd.
Hij is vorige week teruggekomen uit de kliniek, hij zat alleen nog aan de Methadon en Diazepam (volgens kliniek kunnen mensen daar prima op functioneren moest hij er maar mee leren leven)
Hij is met mn ouders een weekje op vakantie geweest en heeft een dag later een zelfmoordpoging gedaan. * modknip * (Gek genoeg heeft hij dit opgeschreven in zijn afscheidsbrief).
Mijn moeder heeft hem op tijd gevonden en gelijk 112 gebeld, hij heeft het overleefd.
Vandaag met psychiater gesproken, volgens hem was het geen zelfmoord poging maar “vergiftiging”. Afscheidsbrief had hij niet gezien en zou die wel even opzoeken. Terwijl daar een kopie van is gemaakt door de verpleegsters. Er gaat echt zoveel fout.
Ik kan niet in woorden beschrijven hoeveel pijn dit mij en ons gezin doen. Weet iemand wat wij nog kunnen doen? We hebben vanalles geprobeerd maar kunnen maar geen kliniek vinden voor hem met een natraject/nazorg. Huisarts zegt dat we maar moeten bellen zodra hij een overdosis heeft genomen. We worden niet serieus genomen.
Lieve jongen, misschien zit je ook wel op dit forum en lees je dit. Maar ik hou van je en doe ons dit alsjeblieft niet aan, ik weet dat je liever op een andere plek zit nu maar ik weet zeker dat als je nog even doorzet we de juiste hulp voor je kunnen vinden.
Are you kidding me? Serieus, hoe kan je dit zeggen en daarna ongestoord verder gaan met je leven? Dit maakt me echt zo leip hè.Huisarts zegt dat we maar moeten bellen zodra hij een overdosis heeft genomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."