Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe verslaving

Mijn nieuwe verslaving

105 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
Schermtijd 9 uur 50 minuten en dan heb ik ook nog op de laptop gezeten.

t is maar goed dat de dagbehandeling deze week van start gaat. Dit wordt te gek.
A
AlindeLid
Hahaaha hoe verzint iemand het!
M
MyLittlePonyPackLid
Beyond Machine zei:
Haha als ik mijn mobiel verticaal draai zie ik ze wel. Thnx!
Klik om te vergroten...
Ik zit al 4 jaar op DF maar ik heb weer wat geleerd dus 🤣
M
MindlessLid
dupont zei:
Soms, als het volle maan is ofzo :) Dan wil ik nog wel eens minder slapen.
Klik om te vergroten...
anime-cat-looking-at-the-moon-on-starry-night-illustration-generative-ai-photo.jpgblack-cat-ufo-abduction-retro-design-me.jpg

Voorzichtig @dupont!
_
_shikantazaLid
Mindless zei:
Bekijk bijlage 56540Bekijk bijlage 56541

Voorzichtig @dupont!
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens een verlangen gehad om door een UFO ontvoerd te worden. Ik vond het altijd zo jammer dat m'n DMT trips over waren dat ik vaak de aliens uitzwaaide zodra ik weer wat van mijn slaapkamer kon zien :)
A
AlindeLid
Oeh je zou het haast gaan proberen.
B
Beyond MachineLid
dupont zei:
Ik heb wel eens een verlangen gehad om door een UFO ontvoerd te worden. Ik vond het altijd zo jammer dat m'n DMT trips over waren dat ik vaak de aliens uitzwaaide zodra ik weer wat van mijn slaapkamer kon zien :)
Klik om te vergroten...
Nou ik wil eigenlijk ook niet meer op deze planeet zijn. Wereld is stuk.
H
Hippie LangwausLid
Beyond Machine zei:
Klik om te vergroten...
Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.

De wereld lijkt soms stuk, maar je kunt soms zelf een klein stukje beter maken. ❤️
M
MindlessLid
StraffeNeel zei:
Dit is de enige planeet waar ik van de planeet kan zijn terwijl ik een zebra aai.
Klik om te vergroten...
Voor nu.

Ik zie Musk er wel voor aan om Mozes te spelen en Zebra's mee te nemen naar Mars.
B
Beyond MachineLid
Hippie Langwaus zei:
Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.

De wereld lijkt soms stuk, maar je kunt soms zelf een klein stukje beter maken. ❤️
Klik om te vergroten...
Dat is waar. Ik moet er elke dag nog om lachen gelukkig. :grin:
M
MindlessLid
Hippie Langwaus zei:

Klik om te vergroten...
Zo kun je er maar het beste naar kijken ja.

Het kan op een gekke manier soms ook verslavend zijn om heel erg te letten op wat allemaal mis is in de wereld, waardoor het dan kan lijken alsof het meeste aan de wereld mis is. Maar dat is helemaal niet zo. Het meeste is juist mooi. Dit is ook waarom ik geen nieuws kijk of kranten lees. Die laten het lijken alsof het meeste in de wereld verkeerd is.

En daarnaast: door je op het mooie te richten draag je zelf bij aan de wereld nog mooier te maken, want dan zit je in die vibe en kun je niet anders dan meer van dat de wereld inbrengen.
S
StraffeNeelLid
Hippie Langwaus zei:

Klik om te vergroten...
Dit is de enige planeet waar ik van de planeet kan zijn terwijl ik een zebra aai.
_
_shikantazaLid
Beyond Machine zei:
Klik om te vergroten...
Heb je ooit DMT gerookt? Heeft mij echt waardering voor het bestaan gebracht.
M
MindlessLid
Oeps die andere: Noach had de ark.
S
StraffeNeelLid
Mindless zei:
Oeps die andere: Noach had de ark.
Klik om te vergroten...
B
Beyond MachineLid
dupont zei:
Heb je ooit DMT gerookt? Heeft mij echt waardering voor het bestaan gebracht.
Klik om te vergroten...
Ja dat heb ik zeker gedaan paar jaar terug. Voelde me zo nietig, alles wat je aan materialisme bezat betekende niks. Heb bizare entiteiten ontmoet, waarbij ik me zo klein voelde. Heerlijk! Complete overgave! :praying1: Maar kan er niet meer aankomen helaas. Maar wat een fijne ervaring was dat zeg!
M
MindlessLid
dupont zei:
Ik vind het niet per se erg, maar ben me wel bewust van verslavingsgedrag en dit haakt wel in op Dopamine en daar heb ik een zwak voor. Dus toch waakzaam blijven anders neemt mijn verslaving het roer weer in handen. En dat wil ik niet :)
Klik om te vergroten...
Als je verslaving ziet als iets diepers dan slechts de oppervlakkige uiting daarvan (bijvoorbeeld het gebruiken van een bepaald middel), dan voedt ook iets "onschuldigs" als dit eigenlijk je verslaving, of anders gezegd: je verslaafde geest. Dan blijft je geest zoeken naar die dopamine hits, ook al komen ze niet van iets externs. En zodoende houdt dit het verslavingspatroon in leven.

Ik denk eigenlijk dat het beter is om op die manier naar verslaving te kijken. Anders trek je de wortel er niet uit en ontspruit de verslaving weer opnieuw of zelfs in een andere vorm.
M
MindlessLid
StraffeNeel zei:
Klik om te vergroten...
LOL :tilttearlaugh:
A
AlindeLid
Deze verslaving kost geen geld, ik vind het niet zo erg.
m
mandragoraLid
Alinde zei:
Deze verslaving kost geen geld, ik vind het niet zo erg.
Klik om te vergroten...
Ik vind het toch niet zo ´onschuldig´, het kost misschien geen geld maar als ik kijk naar de gevolgen dat duimpjes/views en andere shit kunnen hebben vind ik dit toch wel serieus te nemen, toch wel een zorgwekkende evolutie.
Ik heb het hier niet specifiek over drugsforum maar over de evolutie van sociale media en de ´mentale´ gevolgen ervan bij sommige gebruikers ervan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."