Ligt eraan met welke drugs je de alcohol vervangt
Natuurlijke Dopamine 😇Ligt eraan met welke drugs je de alcohol vervangt
Da's gek. Ik heb me helemaal nuchter nog nooit zo helder en rustig gevoeld. Gebruikte je nog andere drugs in die 6 weken?Ik heb het vorig jaar 6 weken gedaan, maar merkte niet heel veel verschil
Voila. C'est la codicile du Napoleon.Mijn vriend drinkt wel dagelijks en het was hem een tijdje geleden een paar weken gelukt om doordeweeks niet te drinken. Hij kon het toen wel echt merken dat hij beter/dieper sliep en uitgeruster/fitter was.
Nee, 6 weken helemaal niks gebruikt toen, en ik kan echt geen duidelijk merbaar verschil aanwijzen, maar ik heb me dan ook nuchter nog nooit rustig gevoeldDa's gek. Ik heb me helemaal nuchter nog nooit zo helder en rustig gevoeld. Gebruikte je nog andere drugs in die 6 weken?

Het is fysiek erg destructief. Van de alcoholisten-fellows ken ik er meerdere die rond de 50 een kunstgebit hebben, hartproblemen, en/of meerdere malen botbreuken hebben opgelopen. En uiteraard mentaal ook zeer schadelijk. Het zou m.i. niet vrij verkrijgbaar moeten zijn, 18+ of niet. Helaas zal een verbod niet werken dus goede voorlichting is denk ik de juiste weg.Interessant stuk.
Zeker wat die Arnt verteld over hoe het werkt in het brein.
Ik ben zelf wel al een liefhebber van alcohol. Maar realiseer me gelukkig goed wat voor schade het ook kan aanrichten.
Heb nooit lange tijd veel achter elkaar gedronken, maar ik geloof graag dat je hersenen dan een stevige klap krijgen in korte tijd.
Het is echt vergif. En blijft jammer dat het zo goedkoop is en zoveel mensen het kunnen blijven drinken / verslaving in stand houden.
@De Zandman merk jij cognitieve problemen t.a.v. je verleden qua fors alcohol gebruik? Zelfde vraag voor andere stevige drinkers? (of mag ik het alcoholist noemen....)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."