#1
Het is fysiek erg destructief. Van de alcoholisten-fellows ken ik er meerdere die rond de 50 een kunstgebit hebben, hartproblemen, en/of meerdere malen botbreuken hebben opgelopen. En uiteraard mentaal ook zeer schadelijk. Het zou m.i. niet vrij verkrijgbaar moeten zijn, 18+ of niet. Helaas zal een verbod niet werken dus goede voorlichting is denk ik de juiste weg.
Idd fysieke problemen krijg je er sowieso van. Geloof ook wel in meer kans op kanker.
Maar hoe zit het bij die fellows met het geheugen? Als ik dat zo van die Arnt lees zijn het flinke aanslagen (en dat hoor je niet alleen van hem) op de neuronen etc.