#1
Klasse! Mag ik vragen waarvan, in hoeverre en vooral: HOE?! 😂
Ja, ben gestopt met fentanyl!!Hi!
2mmc kan je cold turkey mee stoppen maar lekker is het niet.
Echt niemand weet ervan. Gebruik weleens samen met vriendinnen, heel af en toe “recreatief” maar zij weten niet dat ik het dagelijks doe..
3 weken vrij wordt hem niet. Maar neem binnenkort een weekje om af te kicken en mezelf op te sluiten.
Dankje voor je verhaal! Fijn dat je het wil delen. Ik begrijp niet alles 100% moet ik eerlijk zeggen maar het meeste wel.
Je bent nu afgekickt als ik het goed begrijp?
Groetjes Mo
Maar neem binnenkort een weekje om af te kicken en mezelf op te sluiten.
Moet je niet in Brabant terecht komen hahaha 😅😅😅 maar echt dit is wel echt een hele goede tip waarschijnlijk leest u verder dan een Google pagina èèn bij Google of ervaring!!Als je de financiële middelen hebt;
Doe het op een vakantiepark in de natuur.
Maat van me is zo paar jaar terug af gekickt. Alleen met de rustige natuur.
Op jezelf in een huisje met bv sauna.
En mensen opzoeken als je wil.
hoe gaat ie nu?Hi!
2mmc kan je cold turkey mee stoppen maar lekker is het niet.
Echt niemand weet ervan. Gebruik weleens samen met vriendinnen, heel af en toe “recreatief” maar zij weten niet dat ik het dagelijks doe..
3 weken vrij wordt hem niet. Maar neem binnenkort een weekje om af te kicken en mezelf op te sluiten.
Dankje voor je verhaal! Fijn dat je het wil delen. Ik begrijp niet alles 100% moet ik eerlijk zeggen maar het meeste wel.
Je bent nu afgekickt als ik het goed begrijp?
Groetjes Mo
Heel leuk dat u dat vraagt !👌hoe gaat ie nu?
No offence maar vroeg het in eerste instantie aan MonikaHeel leuk dat u dat vraagt !👌
Hahaha excusesNo offence maar vroeg het in eerste instantie aan Monika
Maar dank voor het delen van je verhaal
Ach ik waardeer je verhaal goed om te lezen dat er progressie in zitHahaha excuses
Niet opgelet zo zie je maar nog niet helemaal erbij hahaha 😅
Oh, ik was in de veronderstelling dat Monica haar nickname had gewijzigd 😅No offence maar vroeg het in eerste instantie aan Monika
Maar dank voor het delen van je verhaal
Hay!No offence maar vroeg het in eerste instantie aan Monika
Maar dank voor het delen van je verhaal
Ik ben clean sinds 22 juli 2024Hay!
Heel lief dat je het vraagt. Situatie onveranderd… helaas….
En daar?
Vertel… wat is jouw verhaal? Ik ben zo benieuwd naar een ieders achtergrond.
Ik stel mezelf ook even voor.
Ik ben Monica, 29 jaar en weer single sinds afgelopen december. Ik heb 2 onwijs lieve (gescheiden) maar ook bijzondere ouders. Een geweldig broertje van 22 en een leuke sociale kring aan vrienden en collega’s. Ook date ik af en toe weer, al heb ik steeds meer het gevoel dat mannen me snel zien als lust object… Anyways, ik ben sinds een jaar of 4 wietverslaafd (elke avond) en sinds een jaartje 2mmc verslaafd (elke middag en avond). Ik zit in beginnen de schulden.. hier heb ik al hulp voor gezocht bij de gemeente, dit traject is in de opstartfase. Ik wil zo graag stoppen maar de wil in mij om te gebruiken is zo bizar sterk.. ik heb het gevoel me alleen nog maar gelukkig en ontspannen te voelen als ik deze middelen tot me kan nemen. Ik wil een toekomst opbouwen, een gezinnetje stichten, liefde geven aan mijn dierbaren en gezond zijn. Ik heb een vaste baan, 32 uur per week als HR manager. Niemand weet van mijn gebruik, letterlijk niemand. Ik voel me alleen. Ik kan nu nog stoppen terwijl de schade enigszins beperkt blijft.. en ik merk dat ik ontzettend veel kracht en steun haal uit berichtjes en verhalen lezen van anderen die ook gebruiken of verslaafd zijn. Ik zit elke dag op dit forum te lezen.
Heel benieuwd naar jullie verhalen! Ventileren kan je leren xxx
Hi!knap dat u zo u verhaal doet !! Ik heb dat laast ook gedaan en de eerste dagen eigenlijk niet echt hulp of steun gekregen en ineens waren er mensen die mij prive berichten gingen sturen en mij enorm hebben geholpen! over hoe ik het beste door kon zetten en wat ik moest doen zodat ik me beter ging voelen !!
Ik herken helaas ook het gevoel heel erg dat je denkt niet meer normaal te kunnen leven zonder het middel wat je dagelijks gebruikt ik had dat ook, en nog heb ik soms dagen dat ik denk pff wat is het leven toch zwaar !
Maar het leven kan niet elke dag feest zijn en dat kost vaak tijd voor je dat door hebt.
Ik ben niet alleen, maar ik kan je vertellen dat het dan nog moeilijker is ik word iniedergeval geen leuk persoon voor mijn dierbare alleen maar aan mezelf gelukkig werd dat weer normaal na 2 weken maar het is enorm moeilijk om ergens mee te stoppen wel de ander in je leven geen verslaving heeft je neemt toch iemand die je dierbaar is mee in je verslaving
Ik ben al jaren samen en het is enorm moeilijke om leuke dingen te blijven doen, dat was voor mij ook een van de redenen om te stoppen en wat jij zegt dat je collegga's er niks van af weten, is denk ik juist alleen maar fijn❤️🙏 want wij hebben dan een bedrijf en ik heb tegen de werknemers gezegd dat ik een operatie heb gehad en ik moet uitrusten maar na 3 weken niets van je te laten horen, terwijl je normaal elke dag over de vloer loopt dat merken ze, en sturen bloemen of een kaart met sterkte wel ik eigenlijk ziek ben door ontwenning verschijnselen en ik voelde de druk enorm om deze week toch langs tegaan om iniedergeval net tedoen of dat ik druk was met de planning. Maar op mijn werk weet officieel dan alleen mijn baas ervan, mijn vriendin dus🙈 dat is ook mijn baas, gelukkig doet ze echt meer in het bedrijf !
Zodat alles door kan gaan en niet alles stil komt te liggen
Ook hebben wij Gelukkig twee mensen werken die alles kunnen zelf al zouden we beide weg vallen. maar elke avond komt mijn vriendin dan naar huis tussen 20:00 en 20:30 wel ik de halve dag op bed heb door gebracht en begon zij wel van, als jij zo blijft dan verkopen we alles😓
en dan denk ik 😱, help !!
zou ze op kantoor mischien vragen aan andere of die misschien interesse zoude hebben om het bedrijf over te kopen of zou ze haar mond kunnen houden !
Ik ga nu week 3 in en ik kan weer eten en normaal naar de wc ik spuug niet meer dus die angst is weg ! Maar het heeft haar echt wel een enorme klap geven en ben bang dat het niet goed genoeg zou zijn en het nog zeker jaren duurd voor zij hier over heen is 😭😰
Dus ik ben wel van mening dat alleen zijn kut is maar je trek ook niemand mee in jou ellende.
Als er iets vervelender was dan de ontwening verschijnselen is het wel dat je mensen mee trek in de problemen en ze ook nog is niks kunnen doen !
Maar een vraagje als dat mag kom je in de schulden omdat het zo duur is of omdat je makkelijker geld uit geeft omdat jou emoties weg zijn door de 2mmc ?
Ik ben gestopt met een van de zwaarste troep die er is en als u een gezin wil dat gaat niet zeker als vrouw. een kind krijgen terwijl je drugs moet gebruiken is enorm slecht maar dat begrijp u natuurlijk zelf ook !!
Ik ben trouwens wel benieuwd of er mensen zijn op dit forum die weten of je zomaar kunt stoppen met 2mmc aub mensen roep niet gelijk nee dat kan niet want als je op google zoekt of iets cold Turkey kan zijn er enorm veel klinieken die zeggen nee dat kan alleen met onze hulp !! Maar er zouden hier vast mensen zijn die eigen ervaring hebben en dat is echt meer waard
Kunt u 3 weken vrij krijgen zodat je kan proberen te stoppen ? U heeft geen kids bent nog alleen dat is echt wel een ideale situatie om te stoppen want uit ervaring kan ik u vertellen dat er eigenlijk nooit een goed moment is !!
Ik wil u sterkte en succes wensen en kijk is of er mensen zijn die naar een huisarts zijn. Geweest met dit probleem ?
IK hoop dat u mijn tekst begrijpt want het is voor mij erg moeilijk om duidelijk en foutloos een verhaal te type ik hoop dat u er wat aan geeft
En wat u zegt over dat u zich een lust project voelt dat geloof ik zeker maar ik weet zeker dat er nog genoeg mensen zijn die wel echt iets op willen bouwen maar de generatie van u is heel erg van ikke ikke ikke en zijn ook snel uitgekeken op dingen niet alleen vrouwen maar natuurlijk is niet iedereen zio !
Het is niet; als gij zoekt zult gij vinden !!
Ik zou zeker als ik u verhaal lees juist even alles in u zelf stoppen om overal van af te komen 👍🏽
U zegt ook dat u goede vrienden kring heeft weet ook niemand van jou vrienden het ? En gebruik je wel is met een van hun ? Of gebruiken die allemaal niet
Wat je geheim houdt, groeit. Praat er over. Dat lucht op.Hi!
2mmc kan je cold turkey mee stoppen maar lekker is het niet.
Echt niemand weet ervan. Gebruik weleens samen met vriendinnen, heel af en toe “recreatief” maar zij weten niet dat ik het dagelijks doe..
3 weken vrij wordt hem niet. Maar neem binnenkort een weekje om af te kicken en mezelf op te sluiten.
Dankje voor je verhaal! Fijn dat je het wil delen. Ik begrijp niet alles 100% moet ik eerlijk zeggen maar het meeste wel.
Je bent nu afgekickt als ik het goed begrijp?
Groetjes Mo
Goedemorgen Monica, dank je voor het delen van jouw verhaal en je eerlijkheid. Ik kan mij voorstellen dat het veel energie kost om in je dagelijks leven de ‘schijn’ op te houden. Het klinkt alsof je op een keerpunt in je leven staat, maar dan wel vanaf een positie dat je nog zonder veel schade koers kunt wijzigen. Dat is hartstikke goed nieuws. Ook stoer dat je hulp zoekt voor je schulden. Heb je al eens nagedacht om een gesprek te voeren met je huisarts over je gebruik? Mij heeft dat ontzettend geholpen op weg naar de juiste verslavingszorg. In mijn geval ambulant, wekelijks een sessie van een uur. 1 van de beste besluiten in mijn leven geweest. Zie het als een psycholoog waar je 100% over alles open kaart naar kunt zijn. Je hoeft jouw traject echt niet met iedereen te delen; het is prima is om het ‘er naast’ te hebben zonder dat het je dagelijks functioneren belemmert. Integendeel zelfs. Het zal je helpen.Vertel… wat is jouw verhaal? Ik ben zo benieuwd naar een ieders achtergrond.
Ik stel mezelf ook even voor.
Ik ben Monica, 29 jaar en weer single sinds afgelopen december. Ik heb 2 onwijs lieve (gescheiden) maar ook bijzondere ouders. Een geweldig broertje van 22 en een leuke sociale kring aan vrienden en collega’s. Ook date ik af en toe weer, al heb ik steeds meer het gevoel dat mannen me snel zien als lust object… Anyways, ik ben sinds een jaar of 4 wietverslaafd (elke avond) en sinds een jaartje 2mmc verslaafd (elke middag en avond). Ik zit in beginnen de schulden.. hier heb ik al hulp voor gezocht bij de gemeente, dit traject is in de opstartfase. Ik wil zo graag stoppen maar de wil in mij om te gebruiken is zo bizar sterk.. ik heb het gevoel me alleen nog maar gelukkig en ontspannen te voelen als ik deze middelen tot me kan nemen. Ik wil een toekomst opbouwen, een gezinnetje stichten, liefde geven aan mijn dierbaren en gezond zijn. Ik heb een vaste baan, 32 uur per week als HR manager. Niemand weet van mijn gebruik, letterlijk niemand. Ik voel me alleen. Ik kan nu nog stoppen terwijl de schade enigszins beperkt blijft.. en ik merk dat ik ontzettend veel kracht en steun haal uit berichtjes en verhalen lezen van anderen die ook gebruiken of verslaafd zijn. Ik zit elke dag op dit forum te lezen.
Heel benieuwd naar jullie verhalen! Ventileren kan je leren xxx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."