#1
Dan zit je op de goede weg, @Perenijsje!
Gekeken naar wat je eerst nam, zit je nu op een hele goede verbetering!
Je gaat je straks zoooveel beter voelen, echt waar.
Nog even de tanden op elkaar!
Houd vol!
Alle sterkte toegewenst!
Dankjewel! Ja ben nog 10 weken bezig met dit nieuwe schema, dan totaal 5 maanden erover gedaan om van 35 mg naar 0 te gaan. Voor die Bromozolam slikte ik al een jaar of 4 dagelijks Lorazepam en Oxazepam, dus zal straks wel wennen worden als ik echt overal vanaf ben. Maar wel zoveel beter idd!