#1
Hoe gaat het nu met je, @Perenijsje ?
Nou inmiddels zijn we al een tijd verder en maandag kwam ik op het punt dat ik voor het avondeten van 2,5 milligram Diazepam voor het eerst naar 0 moest. Maar ik heb drie verschrikkelijke avonden vol afkickverschijnselen gehad en was echt een emotioneel wrak. Gister spoedoverleg met de psychiater gehad. In plaats van in een keer 2,5 milligram per twee weken afbouwen mag ik het nu met een tussenstap van een milligram doen. Dus de eerste week anderhalve milligram eraf en dan de tweede week een milligram eraf. Hopelijk gaat dat beter 👍
Ik zit nu nog totaal maar op 11 miligram per dag.