#1
Hi all! Hopelijk vergaat het iedereen goed
.
Ik las onderstaand artikel rondom een langdurige benzo-verslaving en de afkick; boeiend en mooi geschreven. Tegelijkertijd ontzettend heftig en confronterend. Wilde dit graag delen voor wie interesse heeft.
https://www.groene.nl/artikel/het-vergeten-eiland
Ik las onderstaand artikel rondom een langdurige benzo-verslaving en de afkick; boeiend en mooi geschreven. Tegelijkertijd ontzettend heftig en confronterend. Wilde dit graag delen voor wie interesse heeft.
https://www.groene.nl/artikel/het-vergeten-eiland