#1
Mooi gesproken. Helemaal mee eens @Mindless !!
Het klinkt misschien raar maar alle beperkingen die we opgelegd gekregen hebben doen me tot nu toe erg goed.
Ik merk dat de momenten dat ik savonds binnen in de sportschool was, ik nu met dezelfde mensen lekker buiten mijn trainingen doe. Ik ben veel vaker in de natuur nu en niks van waar ik nu geen toegang meer tot heb voelt tot nu toe als een beperking. Ik zie mensen massaal naar buiten gaan, de co2 uitstoot wordt gereduceerd, het water in Venetië is ineens superblauw geworden. Je ziet letterlijk de vissen weer zwemmen.
Het voelt als moeder aarde die zegt, en nu is het klaar jongens! Dit is jullie straf. Ga maar naar je kamer.
Dit alleen al geeft me innerlijke rust, ik ervaar de momenten van buiten in de natuur zijn als een cadeautje. Als deze opleggingen er niet waren had ik niet zo'n mooie week gehad als nu.
Ik blijf positief! Ik leef in het moment en geniet van alles wat er nog wel is 🙏🥰
Het klinkt misschien raar maar alle beperkingen die we opgelegd gekregen hebben doen me tot nu toe erg goed.
Ik merk dat de momenten dat ik savonds binnen in de sportschool was, ik nu met dezelfde mensen lekker buiten mijn trainingen doe. Ik ben veel vaker in de natuur nu en niks van waar ik nu geen toegang meer tot heb voelt tot nu toe als een beperking. Ik zie mensen massaal naar buiten gaan, de co2 uitstoot wordt gereduceerd, het water in Venetië is ineens superblauw geworden. Je ziet letterlijk de vissen weer zwemmen.
Het voelt als moeder aarde die zegt, en nu is het klaar jongens! Dit is jullie straf. Ga maar naar je kamer.
Dit alleen al geeft me innerlijke rust, ik ervaar de momenten van buiten in de natuur zijn als een cadeautje. Als deze opleggingen er niet waren had ik niet zo'n mooie week gehad als nu.
Ik blijf positief! Ik leef in het moment en geniet van alles wat er nog wel is 🙏🥰