#1
okay, thanks in elk geval.
tklinkt misschien als stoerdoenerij, maar ik ben niet iemand die zn drugsgebruik stoer vind, dus dit moet je niet verkeerd begrijpen, maar tlijkt gewoon alsof k in sommige dingen gewoon een hard hoofd heb. De keren dat ik een zegeltje deed was met vrienden, en die waren dus echt volledig eraan. Met lsa had k precies hetzelfde, iedereen was eraan behalve ik, daarom dat ik een beetje overmoedig overkwam. Maar ik zal de wijze raad aannemen en de volgende keer gewoon 2 zegeltjes pakken.
We'll see what happens.
tklinkt misschien als stoerdoenerij, maar ik ben niet iemand die zn drugsgebruik stoer vind, dus dit moet je niet verkeerd begrijpen, maar tlijkt gewoon alsof k in sommige dingen gewoon een hard hoofd heb. De keren dat ik een zegeltje deed was met vrienden, en die waren dus echt volledig eraan. Met lsa had k precies hetzelfde, iedereen was eraan behalve ik, daarom dat ik een beetje overmoedig overkwam. Maar ik zal de wijze raad aannemen en de volgende keer gewoon 2 zegeltjes pakken.
We'll see what happens.
