Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid voor Acid...

Hoeveelheid voor Acid...

52 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
okay, thanks in elk geval.
tklinkt misschien als stoerdoenerij, maar ik ben niet iemand die zn drugsgebruik stoer vind, dus dit moet je niet verkeerd begrijpen, maar tlijkt gewoon alsof k in sommige dingen gewoon een hard hoofd heb. De keren dat ik een zegeltje deed was met vrienden, en die waren dus echt volledig eraan. Met lsa had k precies hetzelfde, iedereen was eraan behalve ik, daarom dat ik een beetje overmoedig overkwam. Maar ik zal de wijze raad aannemen en de volgende keer gewoon 2 zegeltjes pakken.
We'll see what happens.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan heel goed hoor, ik was ook altijd een beetje een hardhead met psychedelica. Maar ik heb het gevoel dat ik na een ontzettend moeilijke ervaring ermee toch een stuk gevoeliger ben nu.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
okay dan, nah, tzal er binnen n paar weken wel weer een keer van komen, samen met een maatje, voor hem de 1e keer. Wordt vast gezellig. nog bepaalde dingen die je een keer gedaan moet hebben op acid.. kheb al een keer een speeltuintour gedaan, en een volle avond naar de heldere blinkende sterrenhemel zitten staren, iemand nog aanraders?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben een keer met een maatje allemaal kerken afgelopen, dat was echt een vreemde nacht :).
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
t bos lijkt me ook leuk heb k met shrooms leuke ervaringen gehad
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
9 van de 10 keer zit er 100 ug op een blotter. Op The Shroomery zit iemand die laren lang acid heeft gelegd op vellen, erg leuk om te lezen :).
D
DreeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Standaard trips (medicinale) zijn 250 micro gram. GHet is heel erg afhankelijk van de trip hoeveel erin zit. Gelukkig is een o.d. niet mogelijk met lsd.

Het kan handig zijn om direct bij een dealer wat meer trips ineens te kopen. Dit is wat ik altid deed. Je kan dan rustig experimenteren met eerst een trip om te voelen wat het effect is. De keer erna kan je de dosis eventueel wat hoger maken.
D
DreeLid
01-01-2024, 00:00
#8
-ToXiC- zei:
okay dan, nah, tzal er binnen n paar weken wel weer een keer van komen, samen met een maatje, voor hem de 1e keer. Wordt vast gezellig. nog bepaalde dingen die je een keer gedaan moet hebben op acid.. kheb al een keer een speeltuintour gedaan, en een volle avond naar de heldere blinkende sterrenhemel zitten staren, iemand nog aanraders?
Klik om te vergroten...

Thuis zitten, de nacht door. Van te voren muziek uitzoeken, beiden objecten mee nemen die symbolisch zijn, en bedaard blijven (= 4 uur lang je mond houden, vooral als je het even niet ziet zitten). Matrassen op de grond.

Innerspace Deepspace Nospace
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
toevallig 2 microdots gehad deze week, kwam zeker al meer in de richting van wat ik wilde bereiken.. :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is heel mooi om te horen... dit is allemaal weer goede informatie wat in me hersenen opgeslagen zal blijven. Aangezien ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb misschien geen lsd gehad, maar zit er al lange tijd over na te denken en als het dan net zoals bij jouw, toxic, niet zo goed aanslaat als dat je dacht, na 3 x tenminste, dat je dan toch maar een tweede neemt.

Vraagje nog, er kan dus meer dan 100 microgram op een zegeltje, maar is het dan niet hartstikke gevaarlijk wanneer je een tweede inneemt... misschien zit er op de eerste 100 microgram en op de 2e wel stukken meer als dat zou kunnen. Dat zou dan meteen een overdosis betekenen. Help please?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overdosis LSD is praktisch onmogelijk. Ik weet niet hoeveel zegeltjes je dan moet nemen.
In Amerika reisde de "Dead Family" met de band The Grateful Dead mee. Hierbij zaten ook mensen die pure LSD konden maken. Als je bij de Dead Family wilde horen kreeg je een thumbprint. Dit betekende dat iemand zijn duim in pure LSD drukte en die in je handpalm drukte. Dan kreeg je ongeveer 300 (jaja, driehonderd) trips binnen...
Dus ik weet niet hoe hoog je wou beginnen maareuhm..... :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
check erowid... ld50 (dodelijke dosis voor 50% van de proefkonijnen) is 12000 microgram... dus als 1 trip gemiddeld 100-150 microgram is.... wat toen echt weinig was.... dan zouden 300 trips 30000-45000 microgram zijn.... kdenk dat het dan toch een beetje een sterk verhaal was.....
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tuurlijk niet, die zal ook lager liggen dan bij koninen e.d. Maar netto gezien is tot 100 mg zeker geen gevaar, fysiek gezien, voor de persoon.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, het is waar.

De LD50 ligt veel hoger bij muizen, en bij ons nog veel hoger. Erowid Chemistry of LSD.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
I stand corrected..
p
parcivalLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die /kg is ook geen onbelangrijk detail. :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
goed om te weten :wave:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Tuurlijk niet, die zal ook lager liggen dan bij koninen e.d. Maar netto gezien is tot 100 mg zeker geen gevaar, fysiek gezien, voor de persoon.
Klik om te vergroten...

Maar hoe weet je zeker dat er 100 mg op een paper zit?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
100 mg past niet op een zegeltje :). Er gaat ongeveeer 2-3 mg op een standaard zegeltje, maar dan krijg je kristal vorming aan de buitenkant wat er dus zo afgeschraapt kan worden als je het in je handen hebt. Beetje zonde van de LSD :).

Er zit eigenlijk nooit meer op dan 200 ug (microgram), en 200 ug is al heel zeldzaam. Als je je ergens niet druk om hoeft te maken is het wel een fysieke overdosis LSD :).
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
:) fijn antwoord, bedankt! Ik dacht al... 100 mg.. ergens zegt me iets dat er iets niet klopt :wink: maar dat komt waarschijnlijk door staturs :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."