Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie kent deze

Wie kent deze

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#1


Albert Hoffman, 3 dubbele trip per zegel wordt gezegd.

Ben echt benieuwd naar ervaringen :grin:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MethodZen zei:

Albert Hoffman, 3 dubbele trip per zegel wordt gezegd.

Ben echt benieuwd naar ervaringen :D[/quote]

Volgens mij heb je idd goeie in huis gehaald waarvan je aan 1tje genoeg hebt..opdruk zegt natuurlijk niks maar heb van horen zeggen +250 ug...dus doe rustig aan..of ga juist wild wat jij wil...goeie reis igg en laat ff weten hoe je ze ervaart naderhand.. :wink:
Klik om te vergroten...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoffman , ja, zijn er meerdere.. de hoffman die ik kreeg was erg goed, kwam uit duitsland, ja.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb gehoord van vrienden dat ze hoffman-zegeltjes hadden gekocht, deze zouden een tijd geleden zijn gemaakt ter ere van de 100e verjaardag van hoffman
deze bleken zeer sterk te zijn, dus als het dezelfde zijn dan is 1 echt wel genoeg...
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#6
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
Klik om te vergroten...

Ik denk wel meer :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
MethodZen zei:
DarkScope zei:
kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
Klik om te vergroten...

Ik denk wel meer :P
Klik om te vergroten...

ja kabouters enzo. :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wink: :wink: :mrgreen:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
Klik om te vergroten...

Zekers,,maar alleen bij een hele hoge dosis,dat je mind echt tegen het randje zit van insanity.

De meeste nemen een gangbare dosis,en zien alleen kleuren bewegen,dingen zinken,verplaatsen,de bekende geluidjes,en gedachte sprongen.

Neem je in een keer een hele hoge dosis,dan kan je echt dingen gaan zien die er niet zijn,zoals slingers uit je vingertoppen,vliegende vissen,en ja zelfs kabouters ligt aan je eigen fantasie...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thank you. ik zat er net aan te denken om maar eens een echt grote dosering te doen.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb je hem ingelijst?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
@mr 187: Wat voor dosis denk je dan? Wat is echt hoog?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxicated zei:
@mr 187: Wat voor dosis denk je dan? Wat is echt hoog?
Klik om te vergroten...

Richting 850ug meteen in eens.....

Als ik gewoon 250ug neem en bij doseer blijft het bij ook gewoon chill met alle bekende kenmerken van acid.

Heb op ibiza eens tegen de 850ug ineens schat ik...genomen en waarnam echt gekke shit vliegende vissen etc...

Ik was toen aardig zat toen ik dat deed,niet echt voor herhaling vatbaar ondanks de leuke trip.
Ik kon niet eens meer normaal praten enzo,vette egodeath...allemaal een beetje teveel van het goede zeg maar.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Intoxicated zei:
Thank you. ik zat er net aan te denken om maar eens een echt grote dosering te doen.
Klik om te vergroten...

Ach je weet het wel he...zorg wel ff dat er een hele goeie bekende bij is want je gaat er wel niet dood aan ,maar kan dan wel gekke dingen gaan doen.

Alle rare verhalen die je van lsd hoort komen of van mensen/psychoten die er helemaal niet tegen kunnnen of van psychonauten die ff een keer de weg kwijt zijn.. :grin: :wink:

Bij hoge doseringen wordt er gewoon een extra deurtje open gemaakt..
Waarschijnlijk de fantasie of fictie deur ofzo..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?
Klik om te vergroten...

Nope alcohol drukt de pschychedlische effecten juist zelfs
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm.. zit inderdaad wat in. :)
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript.. :confused:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mathijs zei:
Hmm.. zit inderdaad wat in. :)
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript.. :confused:
Klik om te vergroten...

Mwa valt wel mee alchohol word je moe van en van blowen ook 1 +1 is 2.
:mrgreen:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mr 187 zei:
mathijs zei:
Hmm.. zit inderdaad wat in. :)
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript.. :confused:
Klik om te vergroten...

Mwa valt wel mee alchohol word je moe van en van blowen ook 1 +1 is 2.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...

dus moe zijn is trippen volgens jou? :confused:

alcohol en wiet samen maakt je idd harder van de wereld dan een van de 2 apart.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
Mr 187 zei:
mathijs zei:
Hmm.. zit inderdaad wat in. :)
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript.. :confused:
Klik om te vergroten...

Mwa valt wel mee alchohol word je moe van en van blowen ook 1 +1 is 2.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...

dus moe zijn is trippen volgens jou? :confused:

alcohol en wiet samen maakt je idd harder van de wereld dan een van de 2 apart.
Klik om te vergroten...

Zijn niet mijn woorden,maar bedoelde ermee dat je van beide samen aardig vd wereld kan raken....stronken...noemen wij dat.....

Sommige hier noemen namelijk alles al trippen....zie tripreports...op mdma op wiet op hash op van alles en nog wat.....

Maar je begrijpt de verhaallijn toch wel een beetje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."