#1
Ja, da's waar, maar da's enorm moeilijk voor mij, omdat ik niet weet wat erachter zit. Jullie verhaaltjes mogen dan zo vet zijn wat jullie meemaken, ik wil dat ook dus meemaken. Maar toch kan ik dat nooit weten zonder het zelf te proberen en daar ben ik ban van, zal het zo fel worden dat ik er van ga schrikken of zou ik het juist enorm cool vinden .. ik weet niet hoe ik ga reageren, daar ben ik juist gewoon bang van.AcIdObSeSsEd zei:Osi` zei:ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets)
MAAR IK DURF NIET
god god ...
ben zo bang van een papierke, van een papierke, zie me daar toch ..
en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?
kzeg u 1 ding als ge r schrik van hebt, doe t nie want zelfs al zou u onderbewustzijn er geen schrik van hebbe en u bewuste geest om 1 of andere rede wel dan zal t zowieso nie fijn worde of zelfs n dikke bad trip gwn door de schrik die ge uzelf aanjaagd door da telkens te denke dus w8 gwn tot ge r ng ens klaar voor zijt en neem die dan ,ofwel moet ge oprecht tege uzelf zegge " t interesseert me geen rauwe kut i doe t gwn and i go with the flow" ma t moet wel echt zijn want als ge uzelf gwn iets wijsmaakt dan zal de schrik blijve gwn omda ge t nie aanvaard. t is zeer fel psychologische shit met lsd dus ge moet r n beetje mee uit kijke. veel geluk ng enzo grtz![]()
Tis nie da ik echt zoveel schrik heb hé, maar tzijn gewoon die zenuwen. Ooit zal het wel nog komen, maar ik vrees dat ik nog niet sterk genoeg in m'n schoentjes sta en tis dan ook nog winter .. mss dat ik het eens in de lente doe, maar ik vrees dat m'n LSD dan totaal niets meer waar is, dat het ook nie meer ga werken na zo'n lange tijd.
Bv, op dit moment heb ik totaal geen schrik, maar zodra ik die tripjes in m'n mond steekt, ga ik dus wel zenuwen krijgen. Maar aangezien het nu 2 uur is, en het rond 3 uur savonds zou werken, zou ik morgen tot 3 uur trippen en dat wil ik ook niet en dan om het feit dat ik niemand in de buurt heb die op me wilt letten en ik wil alleen trippen met mensen die ook meetrippen (want kheb ook die dag ondervonden dat telkens een nuchter iemand bij me ging zitten, ik ook werkelijk slechter ging voelen)
We zullen zien. Ik val jullie toch altijd lastig met diezelfde vragen