Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlannen Voor Nieuwjaars avond!

Plannen Voor Nieuwjaars avond!

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
AcIdObSeSsEd zei:
Osi` zei:
ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets :tongueout:)
MAAR IK DURF NIET :(

god god ...
ben zo bang van een papierke, van een papierke, zie me daar toch ..

en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?
Klik om te vergroten...

kzeg u 1 ding als ge r schrik van hebt, doe t nie want zelfs al zou u onderbewustzijn er geen schrik van hebbe en u bewuste geest om 1 of andere rede wel dan zal t zowieso nie fijn worde of zelfs n dikke bad trip gwn door de schrik die ge uzelf aanjaagd door da telkens te denke dus w8 gwn tot ge r ng ens klaar voor zijt en neem die dan ,ofwel moet ge oprecht tege uzelf zegge " t interesseert me geen rauwe kut i doe t gwn and i go with the flow" ma t moet wel echt zijn want als ge uzelf gwn iets wijsmaakt dan zal de schrik blijve gwn omda ge t nie aanvaard. t is zeer fel psychologische shit met lsd dus ge moet r n beetje mee uit kijke. veel geluk ng enzo grtz :)
Klik om te vergroten...
Ja, da's waar, maar da's enorm moeilijk voor mij, omdat ik niet weet wat erachter zit. Jullie verhaaltjes mogen dan zo vet zijn wat jullie meemaken, ik wil dat ook dus meemaken. Maar toch kan ik dat nooit weten zonder het zelf te proberen en daar ben ik ban van, zal het zo fel worden dat ik er van ga schrikken of zou ik het juist enorm cool vinden .. ik weet niet hoe ik ga reageren, daar ben ik juist gewoon bang van.

Tis nie da ik echt zoveel schrik heb hé, maar tzijn gewoon die zenuwen. Ooit zal het wel nog komen, maar ik vrees dat ik nog niet sterk genoeg in m'n schoentjes sta en tis dan ook nog winter .. mss dat ik het eens in de lente doe, maar ik vrees dat m'n LSD dan totaal niets meer waar is, dat het ook nie meer ga werken na zo'n lange tijd.

Bv, op dit moment heb ik totaal geen schrik, maar zodra ik die tripjes in m'n mond steekt, ga ik dus wel zenuwen krijgen. Maar aangezien het nu 2 uur is, en het rond 3 uur savonds zou werken, zou ik morgen tot 3 uur trippen en dat wil ik ook niet en dan om het feit dat ik niemand in de buurt heb die op me wilt letten en ik wil alleen trippen met mensen die ook meetrippen (want kheb ook die dag ondervonden dat telkens een nuchter iemand bij me ging zitten, ik ook werkelijk slechter ging voelen)

We zullen zien. Ik val jullie toch altijd lastig met diezelfde vragen :tongueout:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Osi` zei:
AcIdObSeSsEd zei:
Osi` zei:
ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets :tongueout:)
MAAR IK DURF NIET :(

god god ...
ben zo bang van een papierke, van een papierke, zie me daar toch ..

en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?
Klik om te vergroten...

kzeg u 1 ding als ge r schrik van hebt, doe t nie want zelfs al zou u onderbewustzijn er geen schrik van hebbe en u bewuste geest om 1 of andere rede wel dan zal t zowieso nie fijn worde of zelfs n dikke bad trip gwn door de schrik die ge uzelf aanjaagd door da telkens te denke dus w8 gwn tot ge r ng ens klaar voor zijt en neem die dan ,ofwel moet ge oprecht tege uzelf zegge " t interesseert me geen rauwe kut i doe t gwn and i go with the flow" ma t moet wel echt zijn want als ge uzelf gwn iets wijsmaakt dan zal de schrik blijve gwn omda ge t nie aanvaard. t is zeer fel psychologische shit met lsd dus ge moet r n beetje mee uit kijke. veel geluk ng enzo grtz :)
Klik om te vergroten...
Ja, da's waar, maar da's enorm moeilijk voor mij, omdat ik niet weet wat erachter zit. Jullie verhaaltjes mogen dan zo vet zijn wat jullie meemaken, ik wil dat ook dus meemaken. Maar toch kan ik dat nooit weten zonder het zelf te proberen en daar ben ik ban van, zal het zo fel worden dat ik er van ga schrikken of zou ik het juist enorm cool vinden .. ik weet niet hoe ik ga reageren, daar ben ik juist gewoon bang van.

Tis nie da ik echt zoveel schrik heb hé, maar tzijn gewoon die zenuwen. Ooit zal het wel nog komen, maar ik vrees dat ik nog niet sterk genoeg in m'n schoentjes sta en tis dan ook nog winter .. mss dat ik het eens in de lente doe, maar ik vrees dat m'n LSD dan totaal niets meer waar is, dat het ook nie meer ga werken na zo'n lange tijd.
Klik om te vergroten...


msn toevallig? dan voeg k u ff toe kunne we r n beetje fatsoenlijk derover prate als ge wilt, grtz
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
sure, [email protected]
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Osi` zei:
sure, [email protected]
Klik om te vergroten...
euhm toevallig n andere kdenk nie da da n netpassport is want t bold nie
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga naar leuven, happy is afgeshaft by ons, we gaan flashe in leuve op den drum n base ghehe
leve de papertrips
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga heel mss naar happy6, nog altijd geen idee :wink: hangt van vrienden af héhé ^^
Mss kommek je wel tegen AcidObsessed, kunnen we ies tegen elkaar lulle (kga m'n tripjes zeker meenemen moestek afkomen)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Osi` zei:
Ik ga heel mss naar happy6, nog altijd geen idee :wink: hangt van vrienden af héhé ^^
Mss kommek je wel tegen AcidObsessed, kunnen we ies tegen elkaar lulle (kga m'n tripjes zeker meenemen moestek afkomen)
Klik om te vergroten...

ja met n beetje geluk zien we elkaar wel, ma verwacht nie da k ook ma n beetje rationeel of zinnig ga zijn wnr ge me tege komt, kga redelijk pertotal zijn van de pille n lsd enzo, en u trips zkr meeneme anders gaat ge r spijt van krijge volgens mij grtz
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga toch naar happy 6 :tongueout: man man was dat een hele discussie hier oft nu happy zou worre of leuven :tongueout:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Osi` zei:
Ik ga heel mss naar happy6, nog altijd geen idee :wink: hangt van vrienden af héhé ^^
Mss kommek je wel tegen AcidObsessed, kunnen we ies tegen elkaar lulle (kga m'n tripjes zeker meenemen moestek afkomen)
Klik om te vergroten...

ja met n beetje geluk zien we elkaar wel, ma verwacht nie da k ook ma n beetje rationeel of zinnig ga zijn wnr ge me tege komt, kga redelijk pertotal zijn van de pille n lsd enzo, en u trips zkr meeneme anders gaat ge r spijt van krijge volgens mij grtz
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tuurlijk da ik da meeneem, wss komen we elkaar tegen moesten we elkaar herkennen kwa kledij keuze of kop hé :wink:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Osi` zei:
Tuurlijk da ik da meeneem, wss komen we elkaar tegen moesten we elkaar herkennen kwa kledij keuze of kop hé :wink:
Klik om te vergroten...

mss wel ma k denk echt da k te pertotal ga zijn om iets te herkenne of juist te herkenne althans :grin:
t
tetrahydrocannabinolLid
01-01-2024, 00:00
#12
ook ik ga waarschijnlijk naar happy6 :grin:
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#13
AcIdObSeSsEd zei:
Jeller zei:
ik 1 of 2..
wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci
eerst zien hoe die eerste shiva valt :tongueout:
Klik om te vergroten...

hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k)
Klik om te vergroten...

Fuck maat als je de zelfde shiva's hebt liggen als kik dan ga je zeker goed gaan . 1 van mijn vrienden heeft er zo een 10 kunnen bemachtegen 10 euro stuk , wit op de achterkant , shiva tekening natuurlijk , een lichtbruinekleur , en ik vind ze eigenlijk iets kleiner als de normaal tripjes van tegenwoordig .Als je deze hebt ga je zeker goed gaan

7 a 8 u in totaal waarvan 5u echt trippen .
Zelfs per kwartjes werken ze .Heb een geluk dat er ik er zelf nog 2 heb kunnen overhouden voor mijn nieuwejaar in te knalle .

have fun with the shiva's :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb dezelfde, wel voor 8 euro per stuk natuurlijk. Hmm, dan zal ik op oudjaar toch enorm veel plezier beleven ^^ wel een 3/4de innemen (1/4de was van de vorige week vrijdag, maar daar zag ik niets speciaals, alleen die energie hé man :hearteyes: )
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Happy wordt zooo kapotlaggen denkek, ik ga der dus zeker ook zijn, at d'n'b room hahaaaaa
flashe op den drum n base is zo leuk ghéhé
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
flashkop zei:
Happy wordt zooo kapotlaggen denkek, ik ga der dus zeker ook zijn, at d'n'b room hahaaaaa
flashe op den drum n base is zo leuk ghéhé
Klik om te vergroten...
Kga toch vooral in Psy Trance (ook GOA enzo) en DNB en Reggea present zijn ^^
Hopelijk neem ik ze ook echt in, heb er vooral zin in, maar dat hangt nog van die dag en het uur af dat ik ze inslik hé :tongueout:

Hopelijk komen we elkaar tegen en da we elkaar nie herkenne als gij flashkop en ik osi en da we neig flippe en wss zeggen we wel achteraf op't forum, haha, die gast me wie ik flipte was geflipt en aan't spacen op LSD ^^
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja man da wordt echt giere, ma we zen me nen helen hoop trippers, stuk of 7 ma we moete eerst van tvuurwerk al trippend de weg vinne en da wordt wss al een helse onderneming ghehe... morgeavond als ik wakker ben zal ik zeker poste :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat het dan onderhand eens bedtijd is voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."