Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlannen Voor Nieuwjaars avond!

Plannen Voor Nieuwjaars avond!

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo iedereen kben benieuwd wat alle tripkoppen met nieuwjaars avond gaan doen, gwn uit nieuwsgierigheid, dus post je plannen maar! zelf ga k met nieuwjaars avond naar happy six met n mooi aantal trips (5) en n 10 tal pillen (mss meer kga nog zien), flippen/trippen in the D'nB room, spijtig genoeg ben k ik wel 1 van de weinigen van mijn vrienden die trips mee gaat neme (1 andere vriend wil nog wel n halfke vr dan gaan halen, maar kheb hem gezegd dat ie beter n ganse kan neme, kvind halfkes maar zwak da is voor als ge thuis zit, u verveelt en toevallig nog n halve hebt ligge) Dus mss ziet iemand mij nog wel daar, k zal wel 1 van de kwijtere personen zijn die daar rondloopt dus tzal wel opvallen :grin: grtz

P.S. als er nog mense zijn die op nieuwjaars avond naar happy six gaan laat iets wete mss kunnen we nog vies lache die avond :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
wss trip op goafeestje en veel alcohol
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
wss trip op goafeestje en veel alcohol
Klik om te vergroten...

ook zeer nice ! trippen en alcohol gaat echt goed samen he ( vind ik toch :grin: )
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja zeg maar dat er geen betere combinatie is haha :tongueout:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
ja zeg maar dat er geen betere combinatie is haha :tongueout:
Klik om te vergroten...

ja het staat wel garant vr een zeer wazige avond ( kweet het uit eigen ervaringen :grin: )
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
en enorme zeverbuien ook :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien toch een half tripje voor de energie en een beetje partymood en daarbovenop gewoon shitloads of drank en wiet/hasj.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wooo happy newyear manne, ben just terug van happy 6, nu thuis, voel de LSD nu nog ff weggaan en mijn god, kheb een hele hoop lelijke scheve smoelen gezien ;PPP

yuuuuu, kgaan is maffe, trip report volg :stoned: :stoned: :stoned:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yo mods, topic mag gesloten worden, het is toch niemeer relevant :)
grtz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik 1 of 2..
wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci
eerst zien hoe die eerste shiva valt :tongueout:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
ik 1 of 2..
wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci
eerst zien hoe die eerste shiva valt :tongueout:
Klik om te vergroten...

hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog Fucking 6 dagen tot happy six shit das echt telang he k moet nu feeste GVD, yo iedereen kweet nie wie nog op dit moment hier is ma iedereen die nog hier of aant feeste is zijn de manne ! kben bij kameraden opt moment, ze zijn hier aant draaie en zijn allemaal knalbegaait van de wiskey en pille inclusief ik :grin: type is extreem moeilijk vr mij opt moment :grin: maar ik weet 1 ding: als ik t gevoel van lsd nog ens wil boven hale en k heb geen trips dan neem ik me gwn n 6 tal goeie pille ( zoals vandaag) en dan weet ik weer hoe goed lsd is. het is zkr 25 x 6-8 goeie pille en ge moet denke ik ben nu al in een van de beste sfeer waarin ge zonder lsd kunt zitte het is gwn zalig..... a lovely drug !!
grtz

dit bericht is gewijzigt geweest om de vele foute te verbetere :grin: :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
6 pillen gelijk aan een goede LSD trip? :rolleyes:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
6 pillen gelijk aan een goede LSD trip? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee dat als ge zes tot acht pille ophebt en da vermenigvuldigt met 25 x dat ge dan n idee krijgt van hoe lsd is
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm. Moet zeggen dat ik LSD persoonlijk wat anders ervaar.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#16
pff kheb thuis ng vijf trips ligge en die roepe mij !! maar k moet me inhoude ze zijn vr nieuwjaar
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Hmm. Moet zeggen dat ik LSD persoonlijk wat anders ervaar.
Klik om te vergroten...

ik eerst ook maar sinds da k daarop feest is da helemaal omgeslaan, eerst vond ik het felle paddo's met n extreem euforisch pillegevoel ma sinds da k daaronder feest ( toch al ff ondertusse) is het helemaal omgeslaan naar iets wa ik nie kan uitlegge t enigst wa k kan zegge is da t nu geen mix van paddo's n pille gevoel meer is, tis nu echt lsd vr mij

en k bedoelde da alsk uitbol van lsd, t aanvoelt alsof k n maniakale hoeveelheid van pille heb genome, zo extreem goed en vol van mezelf en liefde vr alles en iedereen en als k da gevoel heb dan kunt ge u in de verte lsd voorstellen, natuurlijk belange nie t zelfde, nooit zo fel of intens,ma ge hebt de blijdschap nog die ge had tijdens u piek en daaruit leid ge af hoe goed lsd is
Gesnapt? het vorige bericht was wel redelijk wazig wss want men hersen capaciteit is nogal nihiel opt moment
grtz
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets :tongueout:)
MAAR IK DURF NIET :(

god god ...
ben zo bang van een papierke, van een papierke, zie me daar toch ..

en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Osi` zei:
ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets :tongueout:)
MAAR IK DURF NIET :(

god god ...
ben zo bang van een papierke, van een papierke, zie me daar toch ..

en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?
Klik om te vergroten...

kzeg u 1 ding als ge r schrik van hebt, doe t nie want zelfs al zou u onderbewustzijn er geen schrik van hebbe en u bewuste geest om 1 of andere rede wel dan zal t zowieso nie fijn worde of zelfs n dikke bad trip gwn door de schrik die ge uzelf aanjaagd door da telkens te denke dus w8 gwn tot ge r ng ens klaar voor zijt en neem die dan ,ofwel moet ge oprecht tege uzelf zegge " t interesseert me geen rauwe kut i doe t gwn and i go with the flow" ma t moet wel echt zijn want als ge uzelf gwn iets wijsmaakt dan zal de schrik blijve gwn omda ge t nie aanvaard. t is zeer fel psychologische shit met lsd dus ge moet r n beetje mee uit kijke. veel geluk ng enzo grtz :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker, een heleboel drugskoppen naar happy 6 wahaha :grin:
Hopelijk weet ik jullie trippende kopjes wel te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."