Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitwerkende LSD

Uitwerkende LSD

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
Als de LSD begint uit te werken na een feestje of gewoon veel muziek geluisterd tijdens je trip, dan transformeert elk geluidje dat ik dan hoor in muziek die ik tijdens mn trip heb gehoord. Dat is echt zo fucking cool, I love it! Wie heeft ditzelfde (weet niet of dit normaal is namelijk :P )
M
Mindless1985Lid
Op LSD klinkt muziek nog 10x beter dan MDMA.
d
dingoLid
ja heb ik ook wel soms maar vooral visuele trips zijn heel intens bij het begin en daarna wordt meestal de omgeving(muziek,planten,etc...) heel intensief.
A
AcIdObSeSsEdLid
Dzy zei:
Als de LSD begint uit te werken na een feestje of gewoon veel muziek geluisterd tijdens je trip, dan transformeert elk geluidje dat ik dan hoor in muziek die ik tijdens mn trip heb gehoord. Dat is echt zo fucking cool, I love it! Wie heeft ditzelfde (weet niet of dit normaal is namelijk :P )
Klik om te vergroten...

yup altijd en als ik in men bed lig ook nog voor mij wordt dan alles getransformeert tot D'nB, maar met mdma heb ik da evengoed, het kan misschien ook komen door hoelang ik harde muziek heb moeten ondergaan ,meestal ben ik een 7 a 8 tal uurtjes op een feestje en het kan zijn dat het daarom zoalng blijft door zinderen.
f
flashkopLid
Jaja, dat had ik vroeger ook, dat ik dacht dat ik een feestje nog vanop 30 km afstand hoorde, de muziek dan dus en toen dronk en pafte ik alleen maar :)
J
J0rritLid
heb je op de LSD ook dat de muziek zo super lekker klinkt als op de MDMA? op de paddos heb je dat ook een beetje, maar zeker niet zoveel als op de MDMA, hoe kan dat dan, want van paddos trip je toch harder eigenlijk....
J
J0rritLid
Dzy zei:
Klik om te vergroten...

ja? bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik moet t gauw eens proberen dan!! alleen op de paddos klinkt het niet zo goed als op mdma bijvoorbeeld, terwijl je van paddos harder tript, je zou dus zeggen dat het op paddos beter zou klinken, maar komt op mdma dan wss door die geweldige euforie
M
Mindless1985Lid
MDMA en paddo's zijn niet echt te vergelijken he.
E
EllesdeeLid
Dzy zei:
MDMA en paddo's zijn niet echt te vergelijken he.
Klik om te vergroten...
J
JellerLid
Dzy zei:
Klik om te vergroten...
ja maar tis anders hé.. iets wat je niet goed vind klinkt dan even slecht of mss zelfs slechter, maar iets dat je supergoed vind klinkt echt 100x zo goed
M
Mindless1985Lid
Dat is waar.

Zoals onze wijze Matthijs ooit zei: Als je veel MDMA op hebt kun je zelfs op Britney Spears uit je dak gaan.

Overigens is de muziek die je hoort bij het uitwerken van LSD heel anders dan met MDMA. Bij MDMA hoor je gewoon de muziek van de avond op de achtergrond verder gaan, bij LSD hoor je niks als het helemaal stil is, maar zachte korte geluiden vervormen in de muziek die je hebt gehoord tijdens je trip. Zoals toen ik in een harmonica bus zat en elke keer als hij door de bocht ging dan ging het tussenstuk bewegen en maakte dat een piepend geluid en dan vervormde dat geluid naar de goa die ik een paar uur daarvoor had gehoord. Geweldig.
J
JellerLid
ah zo bedoel je :)
ja dat is idd wel herkenbaar.. als ik in mijn bed lig hoor ik dan ook nog oz van die dingen
A
AcIdObSeSsEdLid
Dzy zei:
Dat is waar.

Zoals onze wijze Matthijs ooit zei: Als je veel MDMA op hebt kun je zelfs op Britney Spears uit je dak gaan.

Overigens is de muziek die je hoort bij het uitwerken van LSD heel anders dan met MDMA. Bij MDMA hoor je gewoon de muziek van de avond op de achtergrond verder gaan, bij LSD hoor je niks als het helemaal stil is, maar zachte korte geluiden vervormen in de muziek die je hebt gehoord tijdens je trip. Zoals toen ik in een harmonica bus zat en elke keer als hij door de bocht ging dan ging het tussenstuk bewegen en maakte dat een piepend geluid en dan vervormde dat geluid naar de goa die ik een paar uur daarvoor had gehoord. Geweldig.
Klik om te vergroten...

dit bedoelde ik ook :grin: is echt super cool he , maar als ge echt echt wilt slape is het wel klote
f
flashkopLid
chill he zo'n temporary built in mp3 :sunglasses:
m
matthijsLid
Ik hoorde na de bewuste GOA gewoon de hele tijd keiharde GOA in mijn hoofd afspelen. Echt non-stop.
I
ImkeLid
Ik heb dat ook na een nachtje feesten met speed of mdma.
d
drop outLid
ik heb het zelfs als ik alleen maar wat gedronken en geblowt heb
ik denk dat ik het zelfs zou hebben na compleet nuchter te zijn geweest!
E
El RetroLid
Saivy zei:
Ik heb dat ook na een nachtje feesten met speed of mdma.
Klik om te vergroten...

Ja heel herkenbaar. Ik kan dan soms bijna wenen. Ken je dat, je hebt een ongeloofelijk goed lied gehoord en dt blijft zich in je hoofd afspelen. Dan kan ik echt bijna wenen omdat ik dat moment mis. Heel raar is dat.
E
El RetroLid
Ja het was wel een zicht, ik kan over die avond een boek schrijven. Om over de trugreis in de bus nog maar et zwijgen :rolleyes:
I
ImkeLid
Ik hoor soms gewoon muziek in alles, zelfs in het geluid van de tram of trein, ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik nog wat stond te huppelen na een feestje, gewoon omdat ik muziek hoorde die er eigenlijk niet was. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."