Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewenning van lsd

Gewenning van lsd

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD kan je na een weekje weer doen. Dan heb je wel weer de full blown effecten. Als je het 9 weken achter elkaar doet ligt dit waarschijnlijk wel wat anders.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#2
yo, k neem regelmatig acid ( kzit nu aan een 9tal weken aan n stuk) en merk nu wel dat de effecten drastisch vermindere iedere keer hoewel k r steeds n week tussenlaat, is het normaal dat de effecten zo snel vermindere of is t gwn slechte acid? T zijn dubbele shiva's en schat dat ze op 100 µg zitte,grtz
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, als je zoveel gebruikt is het normaal dat het effect minder word.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#4
zelfs als je r een week tusse laat? kheb altijd gewete dat je trug vol kan trippe na een 5 a 7 dage.
gtz
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het eens in de zoveel tijd doet is het gewoon leuker en specialer.
Net alsof je lke week naar disneyland zou gaan, dan is er na een maan ook geen donder meer aan toch?
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxicated zei:
Als je het eens in de zoveel tijd doet is het gewoon leuker en specialer.
Net alsof je lke week naar disneyland zou gaan, dan is er na een maan ook geen donder meer aan toch?
Klik om te vergroten...

heb ge eigenlijk heel groot gelijk in met paddos had ik da ook maar k kan t gwn nie late omda zoveel te doen, tis echt zo extreem geweldig !! :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het, ik heb hetzelfde probleem...
ik denk dat ik al wel over de 9 weken zit, met af en toe uitzonderingen tussendoor. Is echt niet goed. Ik ga nu ook weer sowieso 3 weken zonder. Dan blijft het boeiend begrijp je.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#8
9 Weken achter elkaar?? Maar ik heb wel gehoord dat je aan paddo's heel snel gewend raakt en dat je bijvoorbeeld niet 4x per maand kan doen omdat het effect dan weg is, dat is met LSD dus niet zo?
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met lsd kan je ook meerdere dagen na elkaar blijven trippen, gewoon zorgen dat je niet uit je trip raakt.
Een maat van me heeft dit ondervonden sinds gisteren/vandaag, hij is al aan het trippen van nieuwjaar. :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
100 ug is toch niet dubbele shiva :confused:
de shiva's die ik had op nieuwjaar waren ongeveer 200ug
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
flashkop zei:
Met lsd kan je ook meerdere dagen na elkaar blijven trippen, gewoon zorgen dat je niet uit je trip raakt.
Een maat van me heeft dit ondervonden sinds gisteren/vandaag, hij is al aan het trippen van nieuwjaar. :wave:
Klik om te vergroten...

Whahaha gewoon niet slapen hè :tongueout:

Ik heb normale shiva's, die zijn, als ik de dealer mag geloven, 100.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
shiva's hier zijn toch altijd tegen de 200 denk ik :mrgreen:

en ik heb ook nog da vinci en die is iets rond 100
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
kvin et idd ook wel kut vooral als je op festival bent
is wel een feit da je om te beginne al moet zien da je ni uit getript graakt voor je bijsteekt dus op festival mss best inees 5trips steeke :openmouth: :hearteyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil dit jaar naar een psytrance festival en dan lijkt me dat best klote inderdaad.. als je op de eerste dag gaat spacen kun je dat de rest van de dagen niet meer. ://
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
bwa da gaat wel hoor.. je kan ook elke dag een andere drug nemen hé..

vorig jaar op boom eerste dag wijn en hasj, 2de dag mdma, 3de dag paddo's en dag 4 en 5 LSD :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."