#1
TrippyShit zei:1. Uiteraard de vraag: Is het uberhaupt verstandig om lsd op je 15e te doen? Ik denk zelf dat ik het wel aankan, zit altijd goed in me vel enzo.. maarja ik ben ook maar een joggie van 15 die net een jaartje experimenteert :P
Op je 18 zou verstandiger zijn, waarom ? ivm met je ouders en het feit dat zij verantwoordelijk voor je zijn. Daarnaast ben je nog niet volgroeit in je hoofd en zijn dus alle opties open.
2: Die shit over psychoses enzo hoe zit dat nou precies.. ik heb nog nooit iets ervaren waaruit blijkt dat ik psychose gevoelig ben ofzo.. maar kan dat ook gewoon zomaar komen na lsd als het verkeerd is gegaan?
Of zijn mensen die gek worden van tripmiddelen gewoon al 'anders'?
Dat is pure Amerikaanse bangmakerij, maar als je nog geen 18 bent en je voelt je niet goed in je hoofd dan is het vanzelf vragen om problemen.
3: Stel je voor het gaat fout.. wat is dan het beste om te doen?
en welke maatregelen kan je treffen om het risico op 'bad' gaan zo klein mogelijk te houden?
Als het fout gaat heb je een probleem daarom moet er een sitter bij zijn die weet wat ie moet doen. Met de paddos werken Vitamine C en veel suiker goed tegen de trip, met lsd werkt bij mij persoonlijk helemaal niets.
K zou graag zo goed en duidelijk mogelijk antwoord willen op deze vragen.. En andere informatie en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom![]()
Succes neem de juiste beslissing en wacht nog 3 jaartjes.
De LSD is er heus nog wel dan ....
Alvast bedankt!
