Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Deflowering

LSD Deflowering

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
*
*nickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Howdie!

Ik heb dus acid gefixt voor maandag. Het plan is dat we dat dinsdag doen bij een vriendin thuis, lekker chill in de tuin met wat deco en een muziekje. Omdat dit onze eerste keer is heb ik nog wel enkele vragen.
Ik heb hier al heel wat rondgelezen en ook op andere sites maar ik snap het nog niet helemaal :grin: .

De tripkes zouden maya's zijn. Nu wil ik van enkele ervaringsdeskundigen/flashkoppen weten wat ik daar best mee doe. Daar nog niemand van ons ervaring heeft met LSD kunnen we mss best beginnen met een half? Of toch een heel?

Hoe kan ik die dingen het best bewaren als we dat dinsdag toch niet kunnen doen, in dat geval zou ik ze nog een week moeten bijhouden maar waar?

Als er nog iemand tips ofzo heeft zijn die ook altijd welkom :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 :
aan het uiterlijk is toch niet te zien of er veel µg acid op die blotters zitten...
ben je een verwoed tripper? dan zou ik gewoon dadelijk een hele trip nemen :hearteyes: :P
is dit niet zo kan je een halve nemen en in je piek nog een halve bijnemen...
2 :
bewaren zou ik in alufolie doen en gewoon ergens in een schuif of een lade leggen... :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Doe maar een kwart dan .. als het de goede mayas zijn kunnen ze 200 zijn. Das teveel voor een beginner vrees ik. Je kan 2 uur later een kwart bijnemen.

De juiste deco en lekker drinken en eten ...

Rust goed uit voor de inname. In de ochtend is beter dan laat in de avond.



Succes.

Stonie
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo kan je het ook doen maar al zouden ze 200 zijn zou ik nog een halfje nemen om te beginnen...
dadelijk tegoei vd 1ste x :beer:
*
*nickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb wel eens van die philosophers stones gedaan en blow veel. Ik heb maar schrik dat ik als ik een half neem daar later spijt van heb. Ik wil dingen zien en ECHT trippen. Weet ik alleen niet of dat aan te raden is of niet, die maya's voor een beginneling.
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
warmte en vocht zijn slecht voor LSD, voor de rest is het een aardig stabiel ding.

Soms is de prijs een indicatie van de sterkte (maar lang niet altijd).

Over bijnemen van LSD tijdens de trip doen er nogal wat verchillende opinies de rondte. Sommigen zeggen dat de gewenning aan LSD zo snel optreedt dat het enkele uren later bijnemen al veel minder effect heeft.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op fullmoon was er een vlaming maya's aan het verkopen, die had het idd over 200ug. (zelf heb ik hofmann aniversary en geen idee hoeveel daar inzit)

Ik was ook erg verbaasd over de gewenning. Dat de gewenning heel sterk is ben ik nu wel zeker van nadat ik zelf van mijn 2e zegel weinig merkte en anderen heb gezien die tevergeefs tot 10 trips op een dag hebben genomen in de hoop een tweede trip binnen 1 weekend te hebben. Ik weet nog niet of de gewenning zo snel optreed dat 2 halfjes niet goed werkt of dat de gewenning pas na de trip optreed en een tweede trip kort erna voorkomt.

Een paar vrienden die voor het eerst lsd deden namen elk een halfje van mijn hofmann zegeltes. Halfjes bleken zeker genoeg te zijn voor de eerste keer. Ze waren compleet van de kaart.
Of je een hele, halve of een kwart wil nemen hangt denk ik van de volgende factoren af:
-trip ervaring met andere middelen
-lichaamsgewicht
-hoe moedig je bent. (als je er al bang voor bent, neem dan minder daardoor zal je misschien zelf ook relaxter zijn en niet bang dat het mis gaat)
-of er een nuchter of zeer ervaren persoon bij is. (naast het feit dat dat veiliger is, voel je jezelf misschien ook veiliger waardoor je de trip beter aan kan)

Als je nu een halve neemt en de trip valt wat tegen kun je het later toch altijd een keer over doen.

Zelf bewaar ik ze in een sealzakje dat ik met tape lichtdicht heb gemaakt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Hoi,

Doe maar een kwart dan .. als het de goede mayas zijn kunnen ze 200 zijn. Das teveel voor een beginner vrees ik. Je kan 2 uur later een kwart bijnemen.

De juiste deco en lekker drinken en eten ...

Rust goed uit voor de inname. In de ochtend is beter dan laat in de avond.



Succes.

Stonie
Klik om te vergroten...
de echte maay's hier zijn 400-500ug, net zoals jouw hartjes enorm sterke trips dus..

laatste tijd zijn er echt heel sterke trips in omloop hier... gisteren ook een panoramix genomen en die schat ik toch ook 400ug.. damn da was er zwaar over :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mayas van 400 bestaan niet helaas ....

Als die Mayas waar jij nu over praat getest zijn, dan geef ik je gelijk.
Maar niemand laat zijn lsd testen, dus tot die tijd geloof ik mijn grote vriend.

Groet

Stonie
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Twee mensen die ik op Fullmoon ontmoette deelden ook één acid zegeltje, het zijn allebei zeer ervaren trippers, ze wilden gewoon eventjes een rustige trip doen. De een heeft er letterlijk NIKS van gemerkt, en de ander tripte de pan uit, ze hadden allebei precies de helft... ligt er maar net aan hoe de acid op de tripjes gedruppeld zijn, dus een halve pakken ofzo werkt ook niet altijd.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het bij de zegeltjes gewoonlijk wel zo dat alle zegeltjes op een vel even sterk zijn ?

Dan zal ik mischien volgende week ens met eentje naar het plaatselijke testpunt gaan en hebben we over 2 weken uitslag :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
Mayas van 400 bestaan niet helaas ....

Als die Mayas waar jij nu over praat getest zijn, dan geef ik je gelijk.
Maar niemand laat zijn lsd testen, dus tot die tijd geloof ik mijn grote vriend.

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...
IEDEREEN zegt dat ze ongeveer zoveel zijn, iedereen gaat er ook mega scheef op.. van 200 ug trip je ook wel hard, maar heb je nog min of meer controle, bij maya en panoramix is dat nie echt meer het geval
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Breng er eentje naar Rotterdam daar testen ze gratis .....


Wat iedereen zegt is mij allang bekent .... ik doe geen uitspraken over drugs die niet getest zijn.

Mij is al verteld dat een halve Maya heel hard tript en die zijn 200 mu.

Maar goed .....

Wat veel belangrijker is dat ze kennelijk lekker hard trippen dus inslaan !!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan een halve nemen en als het binnen 2 uur niet sterk genoeg is bijpakken. Bij mij heeft het tot nu toe altijd gewerkt om bij te pakken, zelfs om de grens van net niet goed voelen tot zeer goed voelen over te komen. Ik weet alleen niet tot hoever in de trip je bij kan pakken, maar ik wacht er nooit langer mee dan 3 uur uit voorzorg.
Als je niet heel ervaren bent is meteen een hele nemen misschien niet handig dus ik raad je aan eerst een halve te doen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
Breng er eentje naar Rotterdam daar testen ze gratis .....


Wat iedereen zegt is mij allang bekent .... ik doe geen uitspraken over drugs die niet getest zijn.

Mij is al verteld dat een halve Maya heel hard tript en die zijn 200 mu.

Maar goed .....

Wat veel belangrijker is dat ze kennelijk lekker hard trippen dus inslaan !!!
Klik om te vergroten...
Je kan dat toch zelf ook een beetje schatten als je ondervindt dat ze 2 keer zo hard aanvoelen als trips die wel op 200 ug getest zijn?
*
*nickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga een half maya'ke steken deze eerste keer. Dan weeg ik daarna wel af wat ik in het vervolg ga doen :grin: .

Zie er naar uit!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
van een halve maya gaat ge al goe zitten hoor :wink:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je op je piek een halve bijneemt, heeft dat weinig effect, je trip gaat er alleen langer door duren en wordt als het goed is niet intenser.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
das nie waar, elke keer da ik LSD bijpakte werd de trip visueler en intenser.. maar toch als je 200 ug in 1 keer neemt is de trip veel moeilijker te sturen dan als je 2 keer 100 ug neemt met een uur of 3 ertussen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
deadlock zei:
Als je op je piek een halve bijneemt, heeft dat weinig effect, je trip gaat er alleen langer door duren en wordt als het goed is niet intenser.
Klik om te vergroten...

Onzin, bij mij wordt het dan altijd een stuk visueler en over het algemeen ook mentaal iets vager, en natuurlijk duurt het ook weer een stuk langer, maar het werkt zeker nog goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."