Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Howdie! Ik heb dus acid gefixt voor maandag. Het plan is dat we dat dinsdag doen bij een vriendin thuis, lekker chill in de tuin met wat deco en een muziekje. Omdat dit onze eerste keer is heb ik nog wel enkele vragen. Ik heb hier al heel wat rondgelezen en ook op andere sites maar ik snap het nog niet helemaal . De tripkes zouden maya's zijn. Nu wil ik van enkele ervaringsdeskundigen/flashkoppen weten wat ik daar best mee doe. Daar nog niemand van ons ervaring heeft met LSD kunnen we mss best beginnen met een half? Of toch een heel? Hoe kan ik die dingen het best bewaren als we dat dinsdag toch niet kunnen doen, in dat geval zou ik ze nog een week moeten bijhouden maar waar? Als er nog iemand tips ofzo heeft zijn die ook altijd welkom"
"Heb wel eens van die philosophers stones gedaan en blow veel. Ik heb maar schrik dat ik als ik een half neem daar later spijt van heb. Ik wil dingen zien en ECHT trippen. Weet ik alleen niet of dat aan te raden is of niet, die maya's voor een beginneling."
"Ik ga een half maya'ke steken deze eerste keer. Dan weeg ik daarna wel af wat ik in het vervolg ga doen . Zie er naar uit!"