Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Suiker : Houdbaarheidsdatum ?

LSD Suiker : Houdbaarheidsdatum ?

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm moeilijk.. het hoeft niet perse heel koud te zijn om lsd te bewaren, als de temperatuur maar niet teveel schommelt. Wat 'ie hier wel heeft gedaan dus.. Ben bang dat het niet 100 % meer werkt, but you can give it a try.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet het zelf ook niet maar dat is een vraag die ik ook al heel lang in gedachten heb ..
ik heb namelijk een flesje vloeibare lsd maar daarin vervliegt het niet denk ik ? ..
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op Dour heb ik de eerste dag (woensdag 11 juli) vloeibare lsd gekocht van iemand. Deze was 1 druppel gedruppelt op 2 suikerklontjes. Deze in zilverpapier gestopt en in men metalen doosje gestoken. Dit heeft heel het festival in men tent gelegen, het doosje was op bepaalde momenten heel warm. naar de suiker heb ik niet gekeken. Toen ik thuiskwam heb ik het in de frigo gelegt.

Nu de vraag, zou die lsd nog goed zijn ? Normaal moet je lsd koud bewaren, maar dat is dus niet gebeurd, zou die niet afgebroken zijn, of van sterkte verzwakt zijn ? Het waren tschijnt straffe.
(er zat een klein open stukje in het zilverpapier, mss hierdoor verdampt?)

Deze vrijdag zal het geconsumeert worden.

Alvast bedankt voor de reacties!

Greetz, Argulas :smoke:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze zullen waarschijnlijk hun werksaamheid niet helemaal verloren zijn maar je kan waarschijnlijk wel rekenen op het feit dat ze nu minder sterk zullen zijn.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe doe je 1 druppel op 2 suikerklontjes? :confused:
En ik hoop dat die klontjes volledig luchtdicht zijn verpakt, als ze in de vriezer liggen want Vocht laat ze ook slecht worden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
xcrement zei:
hoe doe je 1 druppel op 2 suikerklontjes?
Klik om te vergroten...
Dat was ook mijn eerste gedachte. Mijn 2e; "Oh, op elk klontje 1 natuurlijk"
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik was niet bij de koop, maar Bigfoot heeft het gezien. Het waren 2 suikerklontjes die tegen elkaar stonden en daar tussen 1 druppel laten vallen. Ik snap ook niet waarom 2 suikerklontjes. Die dude verwittigde wel dat het neig straffe was. Let's hope for the best. Morgen it is the big day.
Kvraag me af of het zoet of zuur ga smaken :grin: of zoetzuur :grin:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
psilocybine zei:
Ik weet het zelf ook niet maar dat is een vraag die ik ook al heel lang in gedachten heb ..
ik heb namelijk een flesje vloeibare lsd maar daarin vervliegt het niet denk ik ? ..
Klik om te vergroten...

Vervliegen zal het wel niet doen. Ik ben eerder bang voor het afbreken van die stof..

Thans, vloeibare lsd, is dat puur of wordt dat soms verdunt met andere dingen ?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Argulas zei:
Thans, vloeibare lsd, is dat puur of wordt dat soms verdunt met andere dingen ?
Klik om te vergroten...

is opgelost in water denkik
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet of er sterk verschillende concentraties verhandeld worden. Ik had laatst in handen een flesje met 3.2 ml dat 100 trips zou moeten bevatten.

3.2ml = 3.2 gram = 3.200.000 ug
100 trips a 200ug = 20.000 ug

dus dan moet het ongeveer 1 op 150 verdunt zijn al. Als je dan 8 druppels in een colafles doet zodat 1 beker/glas een trip is heb je ongeveer 1 op 1.000.000 :)
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSD degrenareerd in aanraking met zuurstof. Tenzij je het vacuum hebt bewaard is er nu (bijna) niks meer van over. De afstand molecuul tot molecuul is te groot.

P.S

LSD wordt compleet vernietigd als het in aanraking met chloor komt.
Dus tenzij het met puur water is vermengt is er geen LSD meer aanwezig in in een (kraan)water mix.

LSD kan je het best met alcohol mengen (alcohol resulteert in de minste graad van degeneratie.
P
PsyderboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al den dope die ik op dour eb gekocht eb ik daar geconsumeerd
dus da was al geen probleem in verband met de houdbaarheids datum
het enige spijtige is da ik er geen trips heb gevonde ik wou de laatste nacht een tripje steke en wa op de camping gaan trippe zo tege 3u fzo
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#13
en hebde nu kunnen trippen of ni vent? :)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Larz zei:
en hebde nu kunnen trippen of ni vent? :)
Klik om te vergroten...

Psyderboy zei:
het enige spijtige is da ik er geen trips heb gevonde
Klik om te vergroten...
P
PsyderboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Larz zei:
en hebde nu kunnen trippen of ni vent? :)
Klik om te vergroten...

Ja leer leze :P
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#16
dagske uitgestelt, zit nu nog in men afterglow. was blijkbaar nog goeden acid. Ik licht under later nog verder in. need to go..

Greetz :wink:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psyderboy zei:
Ja leer leze :P
Klik om te vergroten...

khad het wel op Argulas e mannen. :wink:
P
PsyderboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aaah ok sorry ja eey, kvoel men eige altijd direct aan gesproke eh
kweet ni oe da komt :tongueout:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#19
tis niets kerel, ik ben waarschijnlijk één van de vriendelijkste mensen da er rondloopt, voor ik iemand "aanval" moet hij toch al vree op mijn zenuwen werken :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psyderboy zei:
Al den dope die ik op dour eb gekocht eb ik daar geconsumeerd
dus da was al geen probleem in verband met de houdbaarheids datum
het enige spijtige is da ik er geen trips heb gevonde ik wou de laatste nacht een tripje steke en wa op de camping gaan trippe zo tege 3u fzo
Klik om te vergroten...
op dour geen trips gevonden :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."