Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste Settings en Slechste Settings

Beste Settings en Slechste Settings

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Hij spreekt uit ervaring ja, ik ben die chick :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goede setting is inderdaad wel met persoon waarmee je een relatie hebt alleen thuis. Maar ik vind het ook altijd wel best als er dan andere vrienden komen, zolang ze ook maar weer weggaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede zijn .. gezellige goa feestjes als er ook vrienden bij zijn.. met een klein aantal vrienden bij iemand thuis.
Slechte zijn.. als je de volgende dag sowieso heel veel verplichtingen hebt, dat is nooit prettig.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
slecht is Na het werk als je moe bent aan de lsd gaan in je eentje haha :wave:
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
goed is chill met een paar maten thuis chillen of met een paar maten op een goa feest
slecht is als je naar je oma gaat :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed: Bos en ander moois.
Slecht: Midden in Delft als het carnaval is. (nee, dat wist ik niet van tevoren:))
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Telefoon zei:
Na het werk als je moe bent
Klik om te vergroten...


totally agrees
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Goede zijn .. gezellige goa feestjes als er ook vrienden bij zijn.. met een klein aantal vrienden bij iemand thuis.
Slechte zijn.. als je de volgende dag sowieso heel veel verplichtingen hebt, dat is nooit prettig.
Klik om te vergroten...

Indd
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed: Met je meissie alleen thuis.
Slecht: Dat vervolgens al je nuchtere maten langskomen met als gevolg dat je chick bad gaat.

Goed: Met een vriend thuis chillende
Slecht: Dat je moeder thuiskomt en dat je geen fatsoenlijke zin kan maken omdat je anderhalve maya op hebt.

:P

Planning mensen, planning!
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
goede setting: in de zon! (bij een mooi natuurgebied)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De juiste setting ......


1) Genoeg LSD
2) Zonsopgang of ondergang.
3) Zomerse buitentemperaturen.
4) Zit of lig gelegenheid.
5) Kampvuur.
6) Buddha Bar ....

:hearteyes:

:wave:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
Goed: Met je meissie alleen thuis.
Slecht: Dat vervolgens al je nuchtere maten langskomen met als gevolg dat je chick bad gaat.

Goed: Met een vriend thuis chillende
Slecht: Dat je moeder thuiskomt en dat je geen fatsoenlijke zin kan maken omdat je anderhalve maya op hebt.

:P

Planning mensen, planning!
Klik om te vergroten...

U spreek uit ervaring? :P :P




lysergine25 zei:
4) Zit of lig gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik heb gemerkt dat dit wel iets noodzakelijks is !
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tsja, lijkt mij ook de beste setting :) maar m'n vriendin is zo tegen LSD dat ze niet wil dat ik het doe waar ze bij is :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcp zei:
Tsja, lijkt mij ook de beste setting :) maar m'n vriendin is zo tegen LSD dat ze niet wil dat ik het doe waar ze bij is :P
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me jammer. Mijn vriend tript soms met mij, maar hij doet het maar eens in de 3 maanden of iets in die richting, en ik iets vaker, maar als ik trip vraagt hij wel soms of hij erbij mag zijn, ook al ben ik dan in een hele andere mindset. Ik vind hem zowel mee trippend als nuchter erbij altidj wel gezellig.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm, ik zal m'n vriendin je reactie wel even laten weten :)

Denk niet dat het ooit gaat werken, ze vind me eng als ik trip :wink: haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."