#1
2c-b of niet...iig was dat spul in kleine hoeveelheid al 20x erger visueel als paddo's...imho!!!Bal0n zei:Dat was waarschijnlijk geen 2c-b he, zoals je kon lezen in zn tripreport topic. Maar ehm, visuel enigszinds vergelijkbaar, maar wel een zachtere mindspace. Het is gewoon vriendelijker, paddo's dragen een darkside bij zich..
ik heb een keer of 7/8 paddo's gehad dus weet al wel wat ik mag verwachten...maar zoals schranz dus zegt!,het denken is er altijd te veel aan!!!
dit was bij die "2c-b" dus helemaal niet,niks denken,alleen op en top visueel!!!!
ff pauze soms dat ik mij bloednuchter voelde en dan bam sloeg het weer in als een bom!!!
echt vet spul!!!
2c-b of niet,ik wil het dit weekend terug!!
en als ik lees naar de effecen van 2c-b en ik denk zelf event erug,dan was het volgens mij toch echt wel 2c-b....

