#1
kheb ergens een tripreport gelezen van iemand die er 100 in zn bek stopte, of 1000 zelf (wtf) klinkt belachelijk kweetet ![:tongueout:]()

teebo zei:kheb ergens een tripreport gelezen van iemand die er 100 in zn bek stopte, of 1000 zelf (wtf) klinkt belachelijk kweetet![]()

Dumpy zei:kijk nou eerst maar of je niet bij 2 of 3 maya's fout gaat... je laatste 2 reports waarin lsd voorkwam was nou niet echt erg positief..
Klinkt allemaal wel leuk hoor 1000 ug.. maar denk eerst dat je nog flink wat trips te gaan hebt voordat je dat aankan.
I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.
hans zei:I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.
azgaza zei:hans zei:I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.
Is best goed mogelijk; mijn eerste paddotrip had ik gelijk een hele portie hawaiiaanse en met mijng ewicht en gevoeligheid voor tripmiddelen leidde dat meteen tot egodood in de piek en dat was echt geweldig. Ik zou die dag zo overdoen als het kon. Supppeeerddag.
Ik vind hogere dosissen ook prettiger dan de allerlaagste (maar ik heb van LSD nooit een echt hoge dosis egnomen, ik geloof niet meer dan +- 200 ug), dus daarbij weet ik het niet. Ik denk dat ik dat ook prettiger zou vinden.
Oplossen in de kleurenpracht![]()
eckies zei:Heb een verhaal gelezen van chinacat op the shroomery ovr een gast die dacht een thumbprint aan te kunnen. Heel gek maar leuk om te lezen.
En ook al heb je 700 al gehad, wil ik ht je alsnog afraden lijkt me heel sterk trippen!! Maarja tis jou keuze he.
O ja en hier is de link: http://www.shroomery.org/forums/showfla ... art=1&vc=1
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."