#1
200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.
450 is bullshit van de hoogste plank.
![:hearteyes:]()
450 is bullshit van de hoogste plank.
lysergine25 zei:200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.
![]()
450 is bullshit van de hoogste plank.
![]()
Envy zei:Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.
Envy zei:Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?
Neuro zei:Envy zei:Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..
Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring..
Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?
En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..
Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..
BVD..
Gewoon doen. Even helemaal weg. Hoppa!
dat is helemaal niet verstandig...als je niet van plan bent om je eerste x lsd een introductionary ervaring te laten zijn, dan vote ik ook 'nee'.Envy zei:Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier..
Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn..
Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie.
Lake zei:Ik heb nee gestemd. Het feit dat je uberhaupt denkt over het beginnen met 450 mics (terwijl je geen tripervaring hebt nota bene) bewijst dat je je absoluut niet goed hebt ingelezen. Doe dat eerst en kom terug als je een verantwoordelijk mens bent geworden.
Envy zei:Dus ik zou maar eens moeten beginnen met een 100 mics of lager..
Zou iemand een beetje zon trip kunnen beschrijven..
Ik heb bijvoorbeeld met Blowen, dat ik een beetje begin te trillen, en dat ik af en toe ineens een beweging maak die ik niet zelf bestuur zeg maar, maar dan om hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld ineens met mijn voet tik..
Heb je dat ook met lsd of gaat het bij lsd alleen maar om hoe je dingen ziet en kan je lichaamelijk wel normaal functioneren ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."