Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe erg ?

Hoe erg ?

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.


:hearteyes:

450 is bullshit van de hoogste plank.

:hearteyes:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou het niet doen. 17 jaar en je al wagen aan shit als LSD vind ik sowieso niet verstandig. Zeker gezien je psychische staat. Ik zou eerst rustig experimenteren met andere drugs voordat je aan zware tripmiddelen gaat zitten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.


:hearteyes:

450 is bullshit van de hoogste plank.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat 200 ug al wat onwaarschijnlijker is, de meeste zegels zijn echt niet supersterk, er is gewoon af en toe geluk met een vel dat de 100 overtreft.
Verder denk ik niet dat je leeftijd in jaren maar geestelijke volwassenheid meer invloed heeft op of het veilig is, en het is betwijfelbaar in hoeverre deze persoon gevolgen wil overzien (kenmerk van geestelijke volwassenheid) als hij zijn eerste trip in eerste instantie 450 ug wilde nemen.
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
Envy zei:
Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.
Klik om te vergroten...

Ja zeg....Gaat ons een beetje vertellen dat Wij het verkeerd begrijpen terwijl Jij het gewoon niet goed zegt.

Envy zei:
Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?
Klik om te vergroten...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neuro zei:
Envy zei:
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring..

Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?


En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..

Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..

BVD..
Klik om te vergroten...

Gewoon doen. Even helemaal weg. Hoppa!
Klik om te vergroten...

lol
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring..

Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?


En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..

Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..

BVD..
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
450? Je weet niet wat je doet...

Met dan nog aanleg voor psychische stoornissen?
Blijf gewoon bij blowen of doe maar je eerste keer lsd minimum 350 mics ervan af.
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier..
Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn..

Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begin altijd met kleine hoeveelheden. Je krijgt nooit spijt als je de eerste keer iets te weinig neemt. Als je er eenmaal in zit, kan je niet snel even terug. 450 durf ik zelfs niet aan.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
ow..nuance..achja..ik klikte ietswat snel... lsd is Altijd verstandig eens te ervaren..maar niet direct 450 mics (al betwijfel ik dat dat op je zegeltje zit)
lsd werkt al vanaf zo'n 20mics als ik me niet vergis,..dus helemaal als je niet zeker bent of jij in een psychotisch gevoelig persoon bent, is het adviseerbaar om eerst een kwartje te nemen en als dat goed bevalt nog een kwartje. In principe geeft een halfje je al een sterke ervaring, en is het voor een eerste keer misschien wel raadzaam het daarbij te laten en evt over een maandje ofzo een hele te nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_V4K7FepKw4
http://www.youtube.com/watch?v=8uF2OW-U1r
http://www.youtube.com/watch?v=0J1NWG3nyrs
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke bij geen aanleg voor stoornissen of depressies of wat dan ook en alleen blow ervaringen zullen 50-100 ug wel een goede tripervaring leveren, die mits de set en setting goed zijn, en met goede vrienden, waarschijnlijk een leuke memorabele ervaring wordt.
Als je, ook al ben je stoornisloos de eerste keer 450 ug neemt is de kans op een trip die je mentaal nog NIET aan kunt redeiljk aanwezig, dit kan traumatiserend zijn. Nogmaals: rond de 100 ug: prima. 450: stom idee.

In het geval van aanleg voor stoornissen is er geen aanraadbare hoeveelheid; dan loop je met alles risico.


Edit: Ik zie nu je tweede post: begin met een lage dosis; je kan altijd opbouwen. Begin met 50-100 ug, neem daarna 150, kijk of je nog meer aankan, probeer dat een paar keer en neem dan pas zo'n extreme dosis!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
Envy zei:
Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier..
Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn..

Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie.
Klik om te vergroten...
dat is helemaal niet verstandig...als je niet van plan bent om je eerste x lsd een introductionary ervaring te laten zijn, dan vote ik ook 'nee'.
Je zult gewoon eerst moeten kijken of het wat voor je is..bewaar dat Helemaal van de wereld maar voor een paar trips later zou ik zeggen.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met lsd ga je nooit echt volledig weg zijn, zoals jij het beschrijft.

Trouwens als je onderbewuste de hand overneemt wat leid tot een badtrip zal dat gevoel dat je wilt wel direct weg zijn.

Neem gewoon een hoe pipoxyz het beschrijft als je het dan toch niet kan laten :wink:
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus ik zou maar eens moeten beginnen met een 100 mics of lager..

Zou iemand een beetje zon trip kunnen beschrijven..

Ik heb bijvoorbeeld met Blowen, dat ik een beetje begin te trillen, en dat ik af en toe ineens een beweging maak die ik niet zelf bestuur zeg maar, maar dan om hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld ineens met mijn voet tik..

Heb je dat ook met lsd of gaat het bij lsd alleen maar om hoe je dingen ziet en kan je lichaamelijk wel normaal functioneren ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
100 -200 mic trips staan volop in de tripreports.

De eerste les is .... je moet weten wat voor zegels je slikt en wat de waarde ervan is.
Die gozer die je nu iets beloofd van 450 mics lult hevig uit zijn niet geteste nek.

Vertel hem dat maar.

Sommige mensen zijn hypergevoelig en trekken 50 al niet. Dat gebeurt echt zelden, maar toch moet je daarom eerst even aankijken hoe dat met jou gaat.


Als je al last hebt van geestelijke instabiliteit zou ik lekker gaan biljarten.

Groetjes

Stonie
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lake zei:
Ik heb nee gestemd. Het feit dat je uberhaupt denkt over het beginnen met 450 mics (terwijl je geen tripervaring hebt nota bene) bewijst dat je je absoluut niet goed hebt ingelezen. Doe dat eerst en kom terug als je een verantwoordelijk mens bent geworden.
Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nee gestemd. Het feit dat je uberhaupt denkt over het beginnen met 450 mics (terwijl je geen tripervaring hebt nota bene) bewijst dat je je absoluut niet goed hebt ingelezen. Doe dat eerst en kom terug als je een verantwoordelijk mens bent geworden.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Envy zei:
Dus ik zou maar eens moeten beginnen met een 100 mics of lager..

Zou iemand een beetje zon trip kunnen beschrijven..

Ik heb bijvoorbeeld met Blowen, dat ik een beetje begin te trillen, en dat ik af en toe ineens een beweging maak die ik niet zelf bestuur zeg maar, maar dan om hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld ineens met mijn voet tik..

Heb je dat ook met lsd of gaat het bij lsd alleen maar om hoe je dingen ziet en kan je lichaamelijk wel normaal functioneren ?
Klik om te vergroten...

Er staan inderdaad heel veel tripreports. Ik zal het kort omschrijven en ff links geven naar de mijne, er staat meestal bij hoeveel het ongeveer geweest is. Het algemene effect is.. je hebt zeg maar mentale en visuele effecten, visueel is het dingen zien bewegen die eigenlijk stilstaan, dingen zien ademen, kleuren zijn feller en je ziet kleuren die er niet zijn, bijvoorbeeld rook kan alle kleuren van de regenboog aannemen. Je ziet veel heldere primaire neon achtige kleuren. Ook zie vaak patronen, die in zichzelf herhalen, die vaak ook bewegen, ze lijken een beetje op fractal art maar dan oneindig herhaald. Veel dingen zoals vlekjes op het raam of hout in de vloer krijgen van die patronen, of stoffe tapijten. Dan kan je nog bv. vormen in dingen zien, zoals een beetje gezichtsvormen in de wolken. Het is heel mooi, kleurrijk en bewegend. Ook zie je aftsanden soms anders enzo.
Verder mentaal.. je voelt je meestal bij lagere dosissen redelijk helder, maar je denkt wel anders. Mentaal doet het wel een beetje aan als flink stoned zonder de sufheid, je hebt vreemde asociatisch, gedachtes, gedachtes gaan ook veel sneller en over het algemeen een verhoogd gevoel van intuïtie.
Dit beschrijft; afhanklijk van je persoonlijk gevoeligheid +- 100 / 150 ug. Bij hogere dosissen worden het veel meer patronen, bewegen dingen sterker, ind e zin van verder uit en in elkaar en zie je soms alles als een groot patroon wegdraaien in zichzelf etc.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9883 ( 1 zegel, onbekende sterkte)
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10672 (1 zegel, onbekende sterkte)
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10534 (halve zegel, de hele zijn in omgeving amsterdam getest om 175 ug, maar ik denk dat ze meer rond de 200 zitten, dus doe maar alsof deze 100 ug is voor de zekerheid).
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb nee gestemt alleen al om het feit dat je meteen 450 wil doen :confused:
Heb zelf (nog) geen ervaring, maar ik heb mensen getripsit die voor het eerst een hele namen en die waren goed de weg kwijt... dat was 100ug.
En 2 van de 3 hadden nog wel ervaring met paddo's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."