Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTekenen onder LSD?

Tekenen onder LSD?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind t ook altijd wel leuk onder invloed te werken (schilderen / tekenen), maar als de dosis te hoog is is mijn fijne motoriek vaak te slecht om iets (kunst)zinnigs te maken... :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
gj5675
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan krijg je zulke dingen



:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is iniedergeval wel heel appart.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5


Hier issie. Mijn lsd schilderij. Een stuk lelijker dan wat ik ncuther doe, maar de herinnering is leuk.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:


Hier issie. Mijn lsd schilderij. Een stuk lelijker dan wat ik ncuther doe, maar de herinnering is leuk.
Klik om te vergroten...

prachtig :hearteyes:
W
WiggyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo mensen, ik ben nu niet echt een ervaren tripper, khad voor mijn eerste trip een volledige portie hawaiaanse gegeten geloof ik (tis al effe geleden) en ik was in het begin wel misselijk maar daarna ging het wel goed.

Nu willen we deze week zaterdag LSD proberen (ik ga toch maar een halfje pakken, als het maya's zijn mss een kwartje :tongueout:) en ik was aan het denken of ik misschien niet wat verf en papier zou kunnen gebruiken in mijn hopelijk inspirerende trip... wat denken jullie ervan? Het zal dus als volgt gaan...

Custom visualisation op 2 beeldschermen die beiden in beeld zijn, een leuk motief en wat gekke tekeningen op mijn muur en behang, een bed en zetel recht langs elkaar en zoveel drinken als je wilt (het voordeel als de moeder een cafe heeft :tongueout: ). Ik ben nu wel aan het twijfelen of ik geen halve pil zou pakken voor toch mijn zorgen een beetje te onderdrukken en mijn eigen rustig ga houden. Natuurlijk wordt er ook geblowed dus het zal een nogal goeie drugs avond worden. Voor sitter zitten we op het moment vast want de 3 personen die gaan komen gaan ook elk LSD pakken maar daar maak ik me niet echt zorgen over.

Waarom ik nu deze vraag stel is omdat ik de laatste keer dat ik tripte nogal een idee had van dat het saai was (het zat hier echt vol en er was niet veel te zien). Daarom wou ik eens kijken wat ik uit m'n eigen vingers kan toveren onder het chemische wonder en hopelijk komt er wat mooi's uit. Gelukkig kunnen we ook wat rondwandelen in het stad omdat ik toch in het centrum woon (grappige is dat het politie kantoor in mijn straat is :tongueout:)

groetjes

peace!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.

Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Link werkt niet, jammer... want je hebt talent.

Laat me weten wanneer je eens je site reload.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
tekenen is erg leuk onder invloed, als je normaal ook een beetje tekent dan .
W
WiggyLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.

Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD:
Klik om te vergroten...

woooooow vet :tongueout: khoop da mijn artistieke kant naar boven komt :tongueout:
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.

Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD:
Klik om te vergroten...

Prachtig :P

Die ogen, die zie ik ook altijd en overal.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeer knap azgaza.

Teken jij nog andere dingen met dat talent van je?
Zoja, je hebt nergens een portfolio online staan?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bengt zei:
Zeer knap azgaza.

Teken jij nog andere dingen met dat talent van je?
Zoja, je hebt nergens een portfolio online staan?
Klik om te vergroten...

[link verwijderd] <-- is al maanden niet geupdate. Ik moet een aantal dingen gaan scannen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oeps.. nouja hier gaan we dan: [link verwijderd] ik had de link fout. Er staat wat photoshop schilderwerk op en wat nuchtere tekeningen.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja amai "Psychedelic in colour" is echt wel knap.
Kwas er ff ondersteboven van.

Ik had echt niet verwacht om zoiets tegen te komen :hearteyes:

Hou je je veel bezig met kunst?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
onder invloed van speed tekenen :hearteyes:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#18
check http://www.cowboybooks.com.au/html/acidtrip1.html eens
wel interessant
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb het de vorige keren op paddo's geprobeerd maar aangezien de lijnen aan het golven waren en ik constant iets anders zag in mn tekening is er niet echt veel van terecht gekomen, maar het was wel leuk en elke lijn en elk kleurtje was gewoonweg prachtig
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wil zeker het resultaat wel zien :)
Zal volgende keer ook es iets proberen te tekenen
al is tekenen m'n sterkste kant niet , integendeel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."