#1
ik vind t ook altijd wel leuk onder invloed te werken (schilderen / tekenen), maar als de dosis te hoog is is mijn fijne motoriek vaak te slecht om iets (kunst)zinnigs te maken... :P
azgaza zei:![]()
Hier issie. Mijn lsd schilderij. Een stuk lelijker dan wat ik ncuther doe, maar de herinnering is leuk.
azgaza zei:Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.
Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD:
![]()
azgaza zei:Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.
Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD:
![]()
Bengt zei:Zeer knap azgaza.
Teken jij nog andere dingen met dat talent van je?
Zoja, je hebt nergens een portfolio online staan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."