#1
dankjewel voor de responses. fijn ook om ff te weten dat t niet zoveel zin heeft extra te nemen na een een uur ofzo - kort en krachtig lijkt me nog altijd fijner dan the lang... dank!
ps: ben geen mannetje maar vrouwtje, zie nickname...
ps: ben geen mannetje maar vrouwtje, zie nickname...