Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dankjewel voor de responses. fijn ook om ff te weten dat t niet zoveel zin heeft extra te nemen na een een uur ofzo - kort en krachtig lijkt me nog altijd fijner dan the lang... dank! ps: ben geen mannetje maar vrouwtje, zie nickname..."
"Hey allemaal, heb een redelijk korte vraag over lsd. ik heb t nog nooit gedaan. Ben verder wel redelijk ervaren met andere drugs. Gebruik regelmatig (2 keer per maand) coke en heb wel e gedaan, beviel me echter niet zo. nu stelde een vriend me onlangs voor zijn acid op te maken, hij had nig 2 zegeltjes. ik wil het graag doen, ik ben benieuwd naar wat t me biedt. nu is er het volgende. ik heb dus wel e gedaan, en dat vond ik niets. wellicht was die ene pil gewoon klote (erg speedy), maar ik voelde me voornamelijk neurotisch en totaal detached van mezelf en mijn lijf. ik ben nu een beetje bang dat lsd diezelfde invloed op me gaat hebben. in hoeverre zijn deze vergelijkbaar qua vervreemdend effect? ik heb nu ook het idee dat mijn latente angst mn trip eventueel enorm gaat verpesten, dat ik bang word en die angst niet kan loslaten, en dat maakt me nog angstiger, terwijl ik het dolgraag een keer wil meemaken (that is: een goede trip). wat adviseren jullie me?"
"thanks, all. het gaat zowiezo nog even duren voordat ik er uberhaupt tijd voor heb, wil minimala twee dagen niets te doen hebben erna en mn studie is een beetje hectisch op het moment... vond het iig fijn te horen dat t weinig op e lijkt.."
"ik vroeg me af wat jullie favo nummers/bands zijn om naar te luisteren als je coke thuis, met vrienden, doet. Ikzelf hou dan erg van 60ies 70ies shit, vroege punk, bowie, stones, etc. ik doe t dan vaak voor uitgaan of sociale gelegenheden die potentieel ontzettend saai zijn... mijn favoriet blijft nightclubbing van iggy pop: nightclubbin, bright white clubbin... we're what's happening... captures the spirit, right? nog tips/gedachten?"
"wat grappig... minimal trek ik zelf heel slecht, word er behoorlijk neurotisch van, zelfs met meer harmonische shit zoals pantha du prince, david labeij, aril brikha, etc. ... in addition: wat zijn jullie favo feestjes/muziekstijlen om op uit te gaan op coke? ben zelf onlangs naar pendulum geweest, paar lijntjes gedaan, en alhoewel t chill was had ik toch t idee dat ik het beter had kunnen gebruiken voor n house-avond (030303?). nog gedachten?"
"pendulum.. nice heb nog n paar lijntjes gedaan op hun laatste concertje hier, in tivoli, twee weken geleden... ik leek wel de enige, trouwens. of was ik het dan niet, delirium???"
"ik voel me altijd zwaar klote - mn lijf is dan van een paleisje in n ruine veranderd, als behuizing voor mn gedachten, zeg maar... heb nog niet echt iets ontdekt wat helpt, ook niet genoeg eten etc.. then again, ik doe altijd net iets te veel als ik t doe... story of my life. wat ik wel fijn vind is om niets te doen te hebben en met iemand te zijn die hetzelfde heeft - steun in barre dagen, etc.."
"bergen blijven doen, krijg je em vanzelf niet meer omhoog, probleem opgelost.. fysiek althans."