Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde voor LSD

Liefde voor LSD

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lsd moet je met respect behandelen dus ik kies keuze 1 :)
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Willik ff weten jongens :mrgreen:

Bedankt he :wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
* - gezondheidsmiddel..op, en na de lsd ben ik veranderd in een gezondheidsfreak.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is voor mij van alles, een wondermiddel, een helingsmiddel, een tripmiddel. Ik heb in de poll voor wondermiddel gekozen. :hearteyes:
Ik kom er elke keer weer al nieuw uit, op 2 keer na, maar dat lag een maal aan de persoon die erbij was en de 2de keer kreeg ik een koppijn zo heftig van een Maya. Al is het nog zo heftig, ik houd van een allesomvattende trip. Ik doe het graag met leuke, gezellige, lieve vertrouwde mensen om me heen, maar ik vind het alleen doen ook niet erg! :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankzij lsd zijn mijn hersens uit elkaar gevallen :(
Nee, het is mooi spul en heb er veel aan gehad. Jammer dat je geest zo langzaam herstelt en je daardoor lang moet wachten voordat je weer kan gaan trippen. Ik ben weleens wezen trippen terwijl mijn geest nog erg bezig was met mijn vorige trip. Dit is vragen om problemen heb ik wel gemerkt :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou bijna zeggen dat het mijn favoriete stof op aarde is, mijn favoriete molecuul, hoewel er zo veel zijn dat ik dat met geen zekerheid kan zeggen. Ik zie het in weze niet als méér dan een tripmiddel, maar het heeft me wel de mooiste dingen ooit laten zien, en de diepste intenste gedachtes, en mede door LSD weet ik ook wie echt goede vrienden zijn en wie niet, door de intuïtieve versterking, een aantal van de mooiste dagen van mijn leven waren onder invloed van LSD, dus dat het voor mij heel bijzonder is kan ik met zekerheid zeggen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD laat je weer in dingen geloven, die door anderen de grond ingeboord zijn, en later toch bleken te kloppen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
leuk spul, ben wel een stuk minder lyirsch dan de rest van het forum.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
prachtig middel heb er al veel van geleerd.. vooral over mezelf..

en alles is zo mooi..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga er niet op antwoorden want in alle 3 antwoorden zit er wel een waarheid :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan alleen maar beamen wat de rest hierboven zegt, ik neem geen verantwoordig wat mensen hierna zeggen :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind het ''ook en drug'', één van de vele die je een uniek prachtig gevoel geeft!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor mij is het een wondermiddel :hearteyes:
maar het is ook zeer leuk om af en toe de tweede optie te nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."