lsd moet je met respect behandelen dus ik kies keuze 1
#2
Willik ff weten jongens
Bedankt he
#3
* - gezondheidsmiddel..op, en na de lsd ben ik veranderd in een gezondheidsfreak.
#4
Het is voor mij van alles, een wondermiddel, een helingsmiddel, een tripmiddel. Ik heb in de poll voor wondermiddel gekozen.
Ik kom er elke keer weer al nieuw uit, op 2 keer na, maar dat lag een maal aan de persoon die erbij was en de 2de keer kreeg ik een koppijn zo heftig van een Maya. Al is het nog zo heftig, ik houd van een allesomvattende trip. Ik doe het graag met leuke, gezellige, lieve vertrouwde mensen om me heen, maar ik vind het alleen doen ook niet erg!
#5
Dankzij lsd zijn mijn hersens uit elkaar gevallen
Nee, het is mooi spul en heb er veel aan gehad. Jammer dat je geest zo langzaam herstelt en je daardoor lang moet wachten voordat je weer kan gaan trippen. Ik ben weleens wezen trippen terwijl mijn geest nog erg bezig was met mijn vorige trip. Dit is vragen om problemen heb ik wel gemerkt