LSD en een goeie voorbereiding.
Ik had een doos koekjes, waar geen einde aan leek te komen. Was vergeten dat ik van te voren 4 doosjes met chokoladekoekjes in een trommel had gegooid.
![:grin:]()
Geweldig.
dan deed ik de koelkast open, en stonden paar, partjes sinaasappel, schifjes meloen, gesneden ananas op een bordje klaar en flesjes mangosap. (dopjes er al af, alleen een stukje plastic folie erover)
Elke hap die ik nam, die zag ik letterlijk. en voelde gewoon hoe de kleuren en vitaminen in me lichaam werden opgenomen.
En een bak schaafijs en kleurtjes met siroop, zijn ook geweldig. Elk moment heb je zin om iets anders te proeven.
Intussen had ik een klein coca cola koelkastje( zit ook een verwarm stand op) aangezet, en er een schaal nacho's in gedaan.
ben begonnen rond 05:00, tegen 07:00 de zonsopgang bekeken, rond 18:00 was ik weer helemaal terug.
Maar ook ben je dan geintereseerd hoe die doormiddengesneden grapefruit er nu eigenlijk mooi uitziet. de vormen die je ziet, het sap wat je eraf ziet lopen. hmm, grapefruit met suiker. is goddelijk.
Of lopen in het bos, en dan een half uur discuseren over een denneappel, met gevallen takken een hutje bouwen. daarin gaan liggen , en de thermoskan met thee leegdrinken.
Ik vind LSD een sprookjeseffect geven, zoals in de sprookjes van grimm, let dan vooral op de tekeningen.