Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij voor lsd?

Wat betaal jij voor lsd?

75 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
op dissonant 3 trips gekocht :)
1 voor een bonneke(2€ dacht ik)
1 voor nen joint
en ene voor een japke+1€

allemaal van de zelfste gast, hij wou ze echt kwijt :mrgreen:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
flashkop zei:
op dissonant 3 trips gekocht :)
1 voor een bonneke(2€ dacht ik)
1 voor nen joint
en ene voor een japke+1€

allemaal van de zelfste gast, hij wou ze echt kwijt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Verdomme, waarom ben ik die gast daar dan ni tegengekomen :tongueout:. Kheb 8 euro moeten betalen voor een alex grey. Was zijn geld eigenlijk wel waard, maar hoe goedkoper hoe beter natuurlijk :).
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
BooYa zei:
ier (rond gent) zouden ze u der veel voor doen betalen omdat ier bijna niets te vinden is
nuja meer dan 10€ zou ik er nooit voor geven
khoop dat lsd terug meer en meer opkomt ma kvrees ervoor
xtc is populairder en makkelijker te maken en de jeugd wilt toch enkel meer dansen en hele nachten wakker blijven
Klik om te vergroten...
bijna niet te vinden?
ja in vergelijking met xtc niet natuurlijk, maar tis ier zeker geneog aanwezig

en LSD is meer geschikt om te dansen hoor
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#4
flashkop zei:
op dissonant 3 trips gekocht :)
1 voor een bonneke(2€ dacht ik)
1 voor nen joint
en ene voor een japke+1€

allemaal van de zelfste gast, hij wou ze echt kwijt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

wow :rolleyes: ik heb er 8 neergeteld me soma voor 1tje :cry:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, maar die kerel kent een belangerijk iemand...
hij koopt zen trips pokke goedkoop...
Ik ken je maat soma van ziens op dissonant en nog van d'n'b feesje erges...
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#6
flashkop zei:
ja, maar die kerel kent een belangerijk iemand...
hij koopt zen trips pokke goedkoop...
Ik ken je maat soma van ziens op dissonant en nog van d'n'b feesje erges...
Klik om te vergroten...

zalig, we hadde moete afspreke :beer:
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 zegeltjes voor 25 euro. normaal?
is dit zon hoge prijs omdat diegene niet "dicht" bij de bron zit, of is het sowieso (te) duur?
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
25euro voor 2 zegels is duur.. (weet niet welke het zijn,ze mogen dan wel erg sterk zijn voor die prijs)
Ik betaal 5eu per zegel.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#9
het gaat er niet om hoeveel je per zegel betaald maar hoeveel je voor de hoeveelheid werkzame stof betaald.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
10st. voor €40... beetje normale prijs?


kan ze ook alleen maar per 10 krijgen :\\
Klik om te vergroten...

ja is zeker een normale prijs :)

haha, je mag de helft wel aan mij geven hoor :P
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb 300 voor 100 betaald vorige week... is niet echt weinig maar t zijn wel zeer goede trips al zeg ik het zelf (shiva's)
als ik ze van iemand koop per stuk is het meestal 5
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ligt aan de hoeveelheden die je haald,ben zelf geen fan van blotters je moet echt geluk hebben dat je goeie in huis hebt gehaald dus je moet ze altijd eerst zelf ff testen.Veruit de meeste zijn zwak tot matig.

Dots daarin tegen zijn altijd goed tot te goed en bovendien langer te bewaren ook.

Maar waar het eigenlijk omgaat is wat heb je zelf over voor een vette lsd trip..

Als ik er moeilijk aan kon geraken zou ik zo 20 eurie voor een lsd trip over hebben omdat dit het eigenlijk gewoon waard is.

Ga maar na wat voor andere drugs kan je 12 uur plezier van hebben en loop je de hele week erna met een smile op je face? None!...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
Qocaïne zei:
10st. voor €40... beetje normale prijs?


kan ze ook alleen maar per 10 krijgen :\\
Klik om te vergroten...

ja is zeker een normale prijs :)

haha, je mag de helft wel aan mij geven hoor :P
Klik om te vergroten...

Ok mooi zo! Dan moet ik het toch maar doen hè! :P


psychonaut zei:
Ligt aan de hoeveelheden die je haald,ben zelf geen fan van blotters je moet echt geluk hebben dat je goeie in huis hebt gehaald dus je moet ze altijd eerst zelf ff testen.Veruit de meeste zijn zwak tot matig.

Dots daarin tegen zijn altijd goed tot te goed en bovendien langer te bewaren ook.
Klik om te vergroten...

Ik neem toch liever blotters... die zijn makkelijker te doseren. (lees: makkelijker de helft innemen.) Vooral voor de eerste keer is dat handiger toch?!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dotjes breek je zo doormidden hoor no prob..maar idd je zit dan nog vaak op 100ug..Maarja die kan je eigenlijk ook weer breken..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
doe dat vooral dan... :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
mjah ik vind blotters ook ideaal... :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
damn, een dotje breken?
dan heb je zeker kleine vingers met scherpe nageltjes ofzo, je kan daar toch totaal geen druk opzetten toch?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxicated zei:
damn, een dotje breken?
dan heb je zeker kleine vingers met scherpe nageltjes ofzo, je kan daar toch totaal geen druk opzetten toch?
Klik om te vergroten...

Hehe gewoon onder de aansteker of liefst iets zwaarders en dan voorzichtig ronddraaiende bewegingen maken.

Krak zegt ie dan,niet te nonchelant natuurlijk anders schiet er zo een helft weg de kamer in. :rolleyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach ja. het is voormij ook niet nodig moet ik zeggen...
sinds ik nogal veel nodig heb
a
apuLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoi,

op mn reis door zuid amerika heb ik lsd ontdekt, en nou ben ik inmiddels al 3 maanden terug, en denk ik daar vaak aan terug. Zeker nu het zo mooi weer is. Mn vrienden raken ook niewschierig door wat ik vertel...graag zou ik ze wegwijs willen maken.

groeten,
paul

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."