Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvanaf vrijdagtrip geen sigaret :)

vanaf vrijdagtrip geen sigaret :)

50 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
En is de TS nog steeds gestopt met roken?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kan tabak in kokend water gooien, dan met een zakdoek uitwringen en weer laten drogen, nu heb je nicotine arm vulmiddel die je "veilig" kan roken.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je geen vappertje? Zou toch denken dat je wel flink knetter wordt.

En anders vreet je het toch gewoon op :)
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
tlijkt al te zijn opgelost inmiddels..
0.25gram jointjes verschillen niet zo van die van 0.33..en daar rook ik nu zon 9 van.. dus dat vind ik close enough bij de gewenste 2 g/pd.
Op zich heb ik wel een vaporizer, maar das lekker voor erbij..het geeft zegmaar geen Rook voldoening..de handeling is er te verschillend voor en de lucht is erg droog, zeker nu ik niet meer rook lijkt het me verstandig mn wiet nog niet te gaan vappen..dan maak ik het mezelf onnodig lastig denk ik zo ..en ik moet eerlijk zeggen dat die vreemde letterlijke stickies best lekker zijn..en ze gaan nog best lang mee ook..maar het was wel ff wennen :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan je joints toch ook opvullen met andere soorten planten? Passiebloem bijvoorbeeld.

Tabak:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm biefstuk!
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker doorbakken ook... :wink:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#8
die is lang op vakantie geweest :)
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd hoe gaat t nu :beer:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
yups..ik rook nog steeds niet.. de week erna een mini tripje geprobeert van 50mics, maar daar ging ik zelfs bij blowen die dag, dus dat werkte niet echt.. die week daarop 200 mics gehad, en toen dropte mijn gebruik die dagen erop van 9 naar 7 joints pd, ..die ik overigens inmiddels van 25mg draai ipv 33.. heel even draaide ik ze van 20 mg, maar toen begon ik direct iets van 13 jointjes te roken..dus dat leek me niet geschikt :wink:

Verder heb ik het er dus geen dag moeilijk mee gehad..als in..ik heb de tabak niet gemist..zonder die dagelijkse stroom van jointjes zou het me echter denk ik wel iets lastiger afgaan...en zonder die wekelijkse tripjes al helemaal ..die zijn gewoon geniaal wat dat betreft :)
lsd is echt een gezondheidsdrugs :)
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben nu een week gestopt na mijn 1e x LSD, ben na mn 1e trip gestopt en het gaat super :grin:

So your not the only one

suc6 nog iig
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stoppen met roken na lsd. Jullie zetten je zelf voor gek! Zo kun je zelf toch wel nagaan dat roken puur psychisch is? En dat het heel makkelijk te door breken valt als je aan je discipline gaat werken?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter123 zei:
Stoppen met roken na lsd. Jullie zetten je zelf voor gek! Zo kun je zelf toch wel nagaan dat roken puur psychisch is? En dat het heel makkelijk te door breken valt als je aan je discipline gaat werken?
Klik om te vergroten...
wat een onzin...als ik nu al jaaaaaaren probeer te stoppen met roken, en het één na het ander heb geprobeerd, dan ja... dan zouden sommige mensen zo onwijs kunnen hopen dat een intense ervaring hen kan doen geloven dat het helpt bij het stoppen van roken.

maargoed..dat was voor mij dus niet het geval..tuurlijk..ik besef dat roken niet echt veel opbrengt wbt effect, en dat het schadelijk is en duur enzo.. maar stoppen...die hoop had ik al lang opgegeven.. ik had er volledige vrede mee dat ik lekker door blijf roken.
er was gewoon niets geplanned..ik zat die avond ook niet aan stoppen te denken..er is niets versterkt op dat gebied..ik heb gewoon op 150mics lopen bankhangen,..en blowen wou ik niet omdat ik al zo lang geen lsd meer had gehad dat ik het effect puur wou ervaren..en zin in roken had ik niet echt..... en die dag erna eigenlijk nog niet.. toen had ik tijdens een etentje nog 1 sigaretje gerookt,..en dat was het.

niets geplanned. Puur te danken aan de LSD.. geen andere verklaring mogelijk...en zeer zeker geen placebo onzin.


en trouwens,..dicipline zou je nodig hebben als je behoefte hebt en jezelf daarin moet tegenhouden... bij mij was die behoefte dus gewoon poof...de behoefte weg. (jammergenoeg werkt dat vooralsnog nog niet zo bij mij bij wiet)

(tof dat het voor jou ook zo werkte Valentijntje!:) )
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vriend van mij haalt bij de coffeshop in Utrecht altijd rommel voor in zijn joint, hij wilde ook geen tabak meer roken, en hij zegt dat het gedroogd brandnetelblad is. Volgens mij kun je dat bij Sarsani halen. Misschien verkopen ze het elders ook wel...

X
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sarasani is allaaang uit de buisness helaas..

Was een mooie shop..

Maar ik had met mijn LSD trip dat ik gewoon erachter kwam dat een sigaret een zinloze drugs is en dat ik sterker ben dan gewoon zinloos blijven doorroken. Dit wist ik natuurlijk ook van te voren, maar door mijn trip ben ik even op de feiten gedrukt en ben ik gaan stoppen. Wss had ik er eerst ook geen zin in of boeide me het niet..

Gaat nogsteeds goed nu :wink:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had ik dit maar een keer een trip.... zoveel geld als het me kost :(

Trouwens knap van je pipo dat je het goed volhoudt! :wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
thnx:)
heb er echt nogsteeds geen enkel probleem mee..
maargoed..ik blow natuurlijk nog wel gewoon (pure jointjes dan), maar dat helpt ook een boel :stoned:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inmiddels nog steeds zonder moeite niet gerookt. Vooralsnog compleet zonder nostalgie of verleiding
Mijn wiet gebruik is ook gedaalt naar een inmiddels constante 3-4 jointjes per dag van 270 mg.

(das 1 week wiet in 270mg zakjes)

Valentijntje en exceptional ook nogsteeds droog?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
pipoxyz zei:
Inmiddels nog steeds zonder moeite niet gerookt. Vooralsnog compleet zonder nostalgie of verleiding
Mijn wiet gebruik is ook gedaalt naar een inmiddels constante 3-4 jointjes per dag van 270 mg.

(das 1 week wiet in 270mg zakjes)

Valentijntje en exceptional ook nogsteeds droog?
Klik om te vergroten...

Wauw, wat een mooie joints draai jij!!! Ik kan überhaupt geen shagje draaien, laat staan een joint!

X
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hans zei:
Ik meende laatst op dit forum te lezen dat je tabak kon uitpersen met water en laten drogen. Zo zou alle nicotine en teer er uit geperst worden. Ik heb de post helaas niet kunnen vinden :(.
Klik om te vergroten...

Bij elke verbranding komt teer vrij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."