#1
alleen maar pure joints voor mij.. nicotine is een zenuwgif, waarom zou je dat vrijwillig gaan innemen.. ![:confused:]()
Atropa zei:Ik rook m'n wiet altijd puur.
Het is niet zodat wiet minder sterk is zonder tabak. Want de hoeveelheid THC blijft hetzelfde.
Maar het hevige stonede gevoel komt omdat je lichaam druk bezig is met niet weten wat het wil want wiet verwijd de bloedvaten en tabak vernauwd ze.
Van pure wiet wordt je actief en je gedachten nemen een creatieve vlucht. Je spieren en lichaam worden wat opgepompt.
Maar tabak en THC in je systeem zijn 2 stoffen die het lichaam moet verwijderen waarvan tabak heel hardnekkig is. Daardoor heeft het minder energie over voor wat jij wilt en daarom wordt je passief en 'ontspannen'. Eigenlijk is het minder kunnen doen omdat je lichaam het druk heeft. Maar het kan best zou zijn dat dat als 'het effect' wordt ervaren.
Heel af en toe rook ik na een pure joint enkele trekken van een sigaret, door het lome gevoel wordt een orgasme echt super vertraagd in de beleving. Maar gedachten leven sterk afgevlakt.
Als je heel af en toe een sigaret rookt, voelt je je lichtelijk 'statisch', duizelig, lichthoofdig, lichtvoetig en plezierig in de stemming.
Tabak werkt slechts 1 x in de zoveel tijd, net als basecoke. Moet minimaal 1 volledig week van onthouding tussen zitten.
Maar als je altijd gewend bent aan tabaksjoint valt wiet heel erg licht, maar het gedachtenleven is wel constant actief. Pure wiet is in veel mindere mate een lichamelijke verdoving. Want je zintuigen, met name erogene zones, worden geintensiviseerd.
Verder duurt het voordat een pure joint onset is, zo'n 15 minuten. Met een tabaksjoint wordt de THC aan de nicotine gehecht waardoor je het kort na je eerste trek al voelt inslaan.

pipoxyz zei:om eerlijk te zijn begin ik er al een beetje gek van te worden.
doordat er geen tabak in mn joints zit, werkt de wiet ook een stuk minder, en ben ik eigenlijk de hele dag vrij nuchter.
als ik mn gang ga, rook ik gerust 7 gram per dag. een slank/normaal jointje is namelijk direct al een volle gram...een normaal/dik jointje is 2 gram. Die benodigde gram per joint is ondertussen een afgewogen 1/3 gram per joint geworden...dat is dus zo breed als een gasfornuis luciferstokje.
maargoed..kzit dus nu rond 2 2/3 gram pd en een budget voor 2 gram pd terwijl ik er alles aan doe om niet meer te roken![]()
![]()
klopt, die post was van mijhans zei:Ik meende laatst op dit forum te lezen dat je tabak kon uitpersen met water en laten drogen. Zo zou alle nicotine en teer er uit geperst worden. Ik heb de post helaas niet kunnen vinden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."