Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvanaf vrijdagtrip geen sigaret :)

vanaf vrijdagtrip geen sigaret :)

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen begin ik aan mn vijfde tabaks(+wiet+alcohol)vrije weekje, ook geen geplande stop poging, het kwam gewoon zo uit. Verbazingwekkend hoe makkelijk dat eigenlijk is, je hoort iedereen altijd zeuren hoe moeilijk het wel niet is en hoe zielig ze wel niet zijn zonder sigaretten, wat stom.
Ik moet wel zeggen dat dat meestal de mensen zijn die de psychedelica niet kennen of weten te waarderen inderdaad :þ

jcutter123 zei:
En opeens komt er veel stress op je af en gaat je ademhaling klote..
Klik om te vergroten...
Doe je het wel rustig aan? Dood heb ik niets aan je hè (;
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#2
stoppen met roken is echt moeilijk, maar na een trip is het mij ook al verscheidene keren gelukt. al was het dan soms voor 1 week en soms voor enkele weken. ik ben er ook al in geslaagd om 2 a 3 keer een paar maanden te stoppen met roken, maar na enkele maanden begin je dan toch weer te roken omdat je rook in je longen wilt of omdat je beseft dat je veel te veel joints rookt anders.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
wel done!


een joint afzweren voor de rest van je leven? gaat moeilijk worden! ook voor mij. :flushed: ....

maar met tabak ben ik echt klaar
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
poeh man, 2 gram wiet per dag is wel veel! Ik heb sinds mijn LSD trip ook minder de neiging te roken gekregen :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 gram weed per dag is toch niet veel :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
om eerlijk te zijn begin ik er al een beetje gek van te worden.
doordat er geen tabak in mn joints zit, werkt de wiet ook een stuk minder, en ben ik eigenlijk de hele dag vrij nuchter.
als ik mn gang ga, rook ik gerust 7 gram per dag. een slank/normaal jointje is namelijk direct al een volle gram...een normaal/dik jointje is 2 gram. Die benodigde gram per joint is ondertussen een afgewogen 1/3 gram per joint geworden...dat is dus zo breed als een gasfornuis luciferstokje.
maargoed..kzit dus nu rond 2 2/3 gram pd en een budget voor 2 gram pd terwijl ik er alles aan doe om niet meer te roken :( :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
pipoxyz zei:
om eerlijk te zijn begin ik er al een beetje gek van te worden.
doordat er geen tabak in mn joints zit, werkt de wiet ook een stuk minder, en ben ik eigenlijk de hele dag vrij nuchter.
als ik mn gang ga, rook ik gerust 7 gram per dag. een slank/normaal jointje is namelijk direct al een volle gram...een normaal/dik jointje is 2 gram. Die benodigde gram per joint is ondertussen een afgewogen 1/3 gram per joint geworden...dat is dus zo breed als een gasfornuis luciferstokje.
maargoed..kzit dus nu rond 2 2/3 gram pd en een budget voor 2 gram pd terwijl ik er alles aan doe om niet meer te roken :( :(
Klik om te vergroten...

In de coffeeshop hier hebben ze van die synthetische dingen die je kan mengen met wiet. Niet schadelijk voor je longen, maar je hebt wel het gevoel alsof je wat meer rookt. Ik raad dat je aan, succes mits je er wat mee doet :P
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
klinkt goed..hoe heet het?..ik ken het hier niet.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
ziehier het dilemma :)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik meende laatst op dit forum te lezen dat je tabak kon uitpersen met water en laten drogen. Zo zou alle nicotine en teer er uit geperst worden. Ik heb de post helaas niet kunnen vinden :(.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
hans zei:
Ik meende laatst op dit forum te lezen dat je tabak kon uitpersen met water en laten drogen. Zo zou alle nicotine en teer er uit geperst worden. Ik heb de post helaas niet kunnen vinden :(.
Klik om te vergroten...
klopt, die post was van mij :)
het probleem daarbij is dat de tabak redelijk scheef gaat branden als je alle prut eruit haalt..minstens 25% moet er in blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."