#1
ik heb net wat naar binnen gewerkt dus het feest kan weer beginnen vandaag ![:hearteyes:]()


Jeller zei:je moet er niet ervaren voor zijn hoor, hangt beetje van persoon af.. mijn maat waarmee ik die dag tripte was ook zijn eerste keer lsd en hij vond dit totaal niet erg dat er nuchtere mensen op straat liepen, hij gad ook aan dat hij dit met paddo's wel raar zou vinden
Ivoos zei:Gent overdag is echt heerlijk.
Als je overdag in een stad rond wilt lopen heb je een middeleeuwse stad nodig zoals Gent of Brugge, niet Amsterdam...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."