Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD overdag.

LSD overdag.

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb net wat naar binnen gewerkt dus het feest kan weer beginnen vandaag :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gent overdag is echt heerlijk.
Als je overdag in een stad rond wilt lopen heb je een middeleeuwse stad nodig zoals Gent of Brugge, niet Amsterdam...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
io
ik heb al veel gezocht met de zoekfunctie, maar denk dat het er niet bij staat.
is trippen op LSD eigelijk leuk gwn overdag. als iedereen doodgewoon over de straten loopt, zen eige gangetje aan het doen is.
of is het best de LSD maar te doen savonds of snachts ?

MVG lucifer in the sky of diamonds.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is alletwee compleet anders, en het ligt volledig aan jou of je het leuk vindt of niet. Persoonlijk vind ik zonsondergang of -opgang prachtig op m'n piek, de helft van de trip nog 's avond en de andere helft 's nachts.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lachen overdag man! Leuk naar alle wandelende apjes/robotjes kijken die allemaal hetzelfde willen; winkeluh, hmm hmm winkeluh, koop koop

:tearsofjoy: hilarisch
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het één keer in de namiddag gedaan en toen we dan op straat liepen met ons 3 en passeerden ineens een man dan zwegen we ineens plots en dan toen hij letterlijk nog maar 1 second voorbij was proesten we het uit van het lachen :grin:

verder waren we ook veel te extrovert, het kon ons dus totaal niet schelen wat iedereen van ons dacht, we liepen overal te spasten en te lachen met reclameborden enzo :beer:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is geniaal he! Eens ging ik ook zitten in de gang van het casino om de patronen op de vloer beter te bekijken, toen moest ik wel optyfen van de security maja, toen ging ik maar buiten liggen op een marmere inham van het gebouw (zat wel erg goed daar trouwens) terwijl er allemaal mensen langsliepen :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind zowel overdag als 's nachts prima tijden om te trippen, ik heb eigenlijk nog geen tijd gevonden waarop het níet leuk is. Wel vind ik de mensen op straat onprettig als ik overdag trip dus dan beperk ik me vaak tot rustige plekken of thuis of op mijn balkon ofzo, maar daglicht en vooral zonlicht zorgt voor hele mooie visuals, zo ook de vroege avond etc, en als je juist opzoek bent naar een mens observerende ervaring zijn de straten ook prima te doen.
Beide heeft zijn voor en nadelen. Meestal als ik overdag trip is het trouwens omdat ik nog steeds trip, en op dergelijke tijden ben ik ook veel over straat gegaan, dus ik denk zelf dat - als je ervaren bent - dat prima te doen is.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
je moet er niet ervaren voor zijn hoor, hangt beetje van persoon af.. mijn maat waarmee ik die dag tripte was ook zijn eerste keer lsd en hij vond dit totaal niet erg dat er nuchtere mensen op straat liepen, hij gad ook aan dat hij dit met paddo's wel raar zou vinden
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
je moet er niet ervaren voor zijn hoor, hangt beetje van persoon af.. mijn maat waarmee ik die dag tripte was ook zijn eerste keer lsd en hij vond dit totaal niet erg dat er nuchtere mensen op straat liepen, hij gad ook aan dat hij dit met paddo's wel raar zou vinden
Klik om te vergroten...

Mja overdag het centrum van Amsterdam heb ik dan in gedachtes en zo zou ik iemand niet aan zijn eerste trip voorstellen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik trip altijd overdag.

Kan ik altijd het bos in, de natuur.....
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ok bedankt. van zonopgang-ondergang ben ik zoiezo wel eens van plan
lijkt zo mooi :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee dat zou ik ook niet doen.
plotselinge chaos en zo.
maar zeker bedankt voor de tips. gaan het zeker eens proberen :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ivoos zei:
Gent overdag is echt heerlijk.
Als je overdag in een stad rond wilt lopen heb je een middeleeuwse stad nodig zoals Gent of Brugge, niet Amsterdam...
Klik om te vergroten...

De straten van Amsterdam zijn 's nachts prachtig, overdag ook wel, maar gewoon een beetje vol. Ik heb me er vaak prima vermaakt, het is best een mooie stad.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
acid duurt fokking lang... begin overdag en eindig 's nachts :confused:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
overdag trippen als vooral de zon schijnt vind ik prachtig

al blijft het s avonds en snachts ook leuk
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Theoretisch vind ik 3 uur 's nacht beginnen ideaal, dan kijken hoe de zon opkomt in de wijde natuur en de sterren hemel verbleekt. Ongelofelijk wat er door je heen vliegt! :hearteyes:

Punt is dat ik daarvoor het liefst m'n bio ritme eerst omzet en dus om 3 uur 's nachts uitgeslapen opsta.

Als ik overdag begin en 's avonds eindig blijft er bij de avond val een meer grijs gevoel achter dan wanneer ik in de naroes blijf hangen en de dag nog volop zonnig is.

Het liefst in Noorwegen op een hele hoge berg met een uitzicht tot aan de horizon. Boven m'n hoofd, de sterrenhemel, voor me de wonderschone visie, onder me, gewichtsloze bladeren.

Op een kleed in het groene grass, koelbox met liquid acid, aardbeijen en een slaapzak. Alleen de bijen, vlinders en de vogels zijn getuige van m'n ondervinding.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
^Wanneer gaan we? Dat is echt de omschrijving van de ultieme trip. Mijn 'roots' liggen daar en ik wil er heel binnenkort weer heen! Familie van mij woont daar in zo'n idyllisch houten huis aan de voet van een berg, aan de rand van het water met een enorm bos in de achtertuin vol met wilde dieren.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat lijkt mij erg prachtig! Dan krijg ik een gevoel die ik in mijn jeugd ook wel eens heb gehad. Dat is zo mooi gevoel he..
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
in Amsterdam wordt je gewoon genegeerd als je daar trippend door de straten loopt...

Als ik dat in mijn kleine dropje doe, dan weet iedereen het al voordat ik de kans heb de straat uit te lopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."