Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD overdag.

LSD overdag.

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren gedaan en was weer een hele ervaring rijker..... Was op het Ticket for Tibet festival en de trip begon heel aangenaam, kleurrijk en lacherig (het weer zat ook ECHT mee!!). Echter na een tijdje kreeg het ook wel iets heel grimmigs: zo veel mensen, zo veel verschillende gezichten, sommigen ook echt zooooo lelijk....!!

We besloten op een gegeven moment maar richting huis te gaan, om daar rustig verder te kunnen trippen. Op dat festival waren gewoon te veel indrukken tegelijk. Bijzondere ervaring, had het ook niet willen missen, maar of ik het nog voor een 2de keer doe bij zo'n gelegenheid?? Ben in iedergeval blij dat we het maar bij een half zegeltje hadden gehouden.....

Maarrrrrr..... op de terugweg, op o.a. het pondje, was het weer zo adembenemend fantastisch: de zonsondergang na een prachtige lentedag, de wind die door mijn haren ging met als achtergrond de "industrial" boten op het Amsterdamse IJ. Vervolgens te voet - de normaal zo vertrouwde weg - terug naar huis, maar opeens leek die weg zo vreemd en anders voor me. Heel ver weg op de achtergrond voelde het natuurlijk ook nog als een bekende omgeving, maar toch......apart!
Op de hondenpoep op straat na - en de buurman die bij de voordeur een heel gesprek met me aan probeerde te knopen - was die terugweg naar huis gewoon helemaal te fantastisch "WAAAAAAAUW"!!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik trip altijd overdag.

Kan ik altijd het bos in, de natuur.....
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gent overdag is echt heerlijk.
Als je overdag in een stad rond wilt lopen heb je een middeleeuwse stad nodig zoals Gent of Brugge, niet Amsterdam...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok bedankt. van zonopgang-ondergang ben ik zoiezo wel eens van plan
lijkt zo mooi :hearteyes:
P
PlayGirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ivoos zei:
Gent overdag is echt heerlijk.
Als je overdag in een stad rond wilt lopen heb je een middeleeuwse stad nodig zoals Gent of Brugge, niet Amsterdam...
Klik om te vergroten...


gent is supergoed om te trippen:tongueout:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
Gisteren gedaan en was weer een hele ervaring rijker..... Was op het Ticket for Tibet festival en de trip begon heel aangenaam, kleurrijk en lacherig (het weer zat ook ECHT mee!!). Echter na een tijdje kreeg het ook wel iets heel grimmigs: zo veel mensen, zo veel verschillende gezichten, sommigen ook echt zooooo lelijk....!!

We besloten op een gegeven moment maar richting huis te gaan, om daar rustig verder te kunnen trippen. Op dat festival waren gewoon te veel indrukken tegelijk. Bijzondere ervaring, had het ook niet willen missen, maar of ik het nog voor een 2de keer doe bij zo'n gelegenheid?? Ben in iedergeval blij dat we het maar bij een half zegeltje hadden gehouden.....

Maarrrrrr..... op de terugweg, op o.a. het pondje, was het weer zo adembenemend fantastisch: de zonsondergang na een prachtige lentedag, de wind die door mijn haren ging met als achtergrond de "industrial" boten op het Amsterdamse IJ. Vervolgens te voet - de normaal zo vertrouwde weg - terug naar huis, maar opeens leek die weg zo vreemd en anders voor me. Heel ver weg op de achtergrond voelde het natuurlijk ook nog als een bekende omgeving, maar toch......apart!
Op de hondenpoep op straat na - en de buurman die bij de voordeur een heel gesprek met me aan probeerde te knopen - was die terugweg naar huis gewoon helemaal te fantastisch "WAAAAAAAUW"!!
Klik om te vergroten...

Wow, klinkt super!! Die mensen kunnen inderdaad heavy zijn, heb ik ook heel sterk met lsd... helemaal als het er zoveel zijn!! Echt gaaf om te horen dat je weer een goed tripje hebt gemaakt... En dat gesprek met de buurman, hahahaha, ik had hetzelfde in de sauna :) Kon je er nog wel een beetje de grap van inzien?

Als ik jouw verhaal lees wil ik ook zo graag weer!!! Ga t snel weer doen... Eindelijk weer met mooi weer :hearteyes:
A
AbusanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorige week eerste keer overdag getript op LSD (na 4 keer 's nachts). En ik vind overdag veel leuker persoonlijk :grin: . Alles is super helder, de natuur is ongeloofelijk mooi. Je kan eigenlijk alles uit het normale leven beleven ondergedompeld in de visuele & mentale waanzin. Enkel dat vroeg opstaan was een nadeel :mrgreen: .
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
snachts trippen?...ik pieker dr niet over.. heb het 1 keer gedaan maar ik vond er echt geen bal aan..geef mij maar een mooie,.. of juist een stormachtige dag ..heerlijk :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb net wat naar binnen gewerkt dus het feest kan weer beginnen vandaag :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."