#1
Wat is dat nou weer voor gelul, zo weet je nooit wat je mist. Bij twijfel: altijd ja! Bevalt het niet, niet meer doen.Allolalie zei:BIJ TWIJFEL: ALTIJD NEE!!!
Wat is dat nou weer voor gelul, zo weet je nooit wat je mist. Bij twijfel: altijd ja! Bevalt het niet, niet meer doen.Allolalie zei:BIJ TWIJFEL: ALTIJD NEE!!!
BuZzRiDeR zei:Dat heb ik ook, maar heb nog geen lsd gedaan. Bij mij begon dit toen ik kort na mekaar met paddo's en mdma bezig was en het is niet meer weggegaan. Het stoort me niet ofzo, maar af en toe beweegt er zo wel eens iets e.d.Hans zei:Die verhalen van flashbacks zijn ongelovelijk overdreven. Ik heb naar schatting zon 8/9 keer acid gedaan en 1 of 2 keer een flashback gehad. Die flashbacks zijn ook heel minimaal, het is niet zo dat je opeens weer in je trip zit ofzo. Ik zag gewoon heel eventjes iets een heel klein beetje vervormen.
PurpleFlower zei:Hey Overcome,
Ik lees net dat je heel erg liefdesverdriet hebt, misschien is het vestandig om even met L te wachten totdat het wat minder is? Lijkt me niet zo fijn als dat gevoel versterkt wordt.
Verder gewoon heel veel lezen en goede voorbereidingen nemen.
Ik heb ook een filmpje op maps als tip (misschien ben je dan niet de sitter, maar je kan er nog wel heel veel uithalen - acteer werk tja ach... even overheen kijken):
http://www.maps.org/wwpe_vid/
Het is niet gezegd dat dit jou overkomt, maar reken maar dat er momenten komen in je trip, waarin je er heel veel aan gaat denken. Ik zag veel situaties vanuit een helikopter perspectief zoals dat word genoemd. Hier heb ik veel van mij zelf, van mijn ex en van alle vrouwen leren kennen. Alleen je wilt er steeds beter in worden. Met als gevolg; dat je steeds aan het denken ben. Ik liep op ten duur erg introvert over straat. Ik was meer iemand die de mensheid van een afstand bekeek en niet meer echt fanatiek deelnam. Je gaat denk ik gewoon in een soort waan leven.Gaat ook op voor deze hoor; bevalt het niet, niet meer doen :þjcutter zei:Tenzij het om liefde gaat he..
Vriendelijke dwerg!!![]()
Allolalie zei:BIJ TWIJFEL: ALTIJD NEE!!!
azgaza zei:Ik zou bij twijfel eerder zeggen: blijf erover nadenken tot je het weet, het antwoord komt wel, en er zal een moment zijn dat je gewoon weet 'het is ja, of het is nee' en tot die tijd kan je beter wachten.
Stylus zei:MIschien is dat ook voor jou een idee? een (hoge) dosis shrooms proberen, en aan de hand van die trip besluiten of je wel of niet klaar bent voor LSD?
Je krijgt van allebei visuals, verder weet ik eigenlijk niets vergelijkbaars te noemen.. Behalve dat ze beiden geestverruimend werken, maar dat spreekt voor zich (;Stylus zei:Zijn de twee middelen zó anders? Ik heb altijd begrepen dat wat de twee zo anders maakt vooral de duratie, bodyload en 'helderheid' zijn.
ExceptionalInsight zei:Je krijgt van allebei visuals, verder weet ik eigenlijk niets vergelijkbaars te noemen.. Behalve dat ze beiden geestverruimend werken, maar dat spreekt voor zich (;Stylus zei:Zijn de twee middelen zó anders? Ik heb altijd begrepen dat wat de twee zo anders maakt vooral de duratie, bodyload en 'helderheid' zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."