#1
Je krijgt van allebei visuals, verder weet ik eigenlijk niets vergelijkbaars te noemen.. Behalve dat ze beiden geestverruimend werken, maar dat spreekt voor zich (;Stylus zei:Zijn de twee middelen zó anders? Ik heb altijd begrepen dat wat de twee zo anders maakt vooral de duratie, bodyload en 'helderheid' zijn.
Het is niet gezegd dat dit jou overkomt, maar reken maar dat er momenten komen in je trip, waarin je er heel veel aan gaat denken. Ik zag veel situaties vanuit een helikopter perspectief zoals dat word genoemd. Hier heb ik veel van mij zelf, van mijn ex en van alle vrouwen leren kennen. Alleen je wilt er steeds beter in worden. Met als gevolg; dat je steeds aan het denken ben. Ik liep op ten duur erg introvert over straat. Ik was meer iemand die de mensheid van een afstand bekeek en niet meer echt fanatiek deelnam. Je gaat denk ik gewoon in een soort waan leven.