#1
De topicstarter is de enige die ook maar een beetje nadenkt daar, hoewel ik het niet met hem eens ben over het gigantische complot om de bevolking dom te houden.
verantwoorde voorlichting doe je op basis van Nationaal geaccepteerde ideeen.jcutter zei:Dit zijn psychiaters en zo, dus ze weten vast wel waar ze het over hebben.
Dit is vertrouwder, dan een paar hippie's met goeie ervaringen.
Persoonlijk heb ik ook nog niks negatiefs meegemaakt met tripmiddelen, maar dat zou best weleens kunnen gebeuren.
jcutter zei:Wat een slappe argumenten geef jij, peter.
Wie zegt dat ze worden betaald, om mensen van drugs af te houden?Ivoos zei:jcutter zei:Wat een slappe argumenten geef jij, peter.
En de jouwe zijn beter? "Iemand die betaald wordt om mensen te overtuigen geen drugs te nemen heeft altijd gelijk", what's next? Creationisme? Mensen die het letterlijk van God gehoord hebben kunnen toch ook geen ongelijk hebben?


Vraag:
hallo ik ben een paar maanden geleden blijven steken in een lsd tripje niet de eerste die ik nam, eerder de 20tigste ik ben me er zelf bewust van maar de mensen om me heen bezien me als niets telkens als ik kijk kijken de mensen weg, ook hiervoor heb ik een verklaring namelijk mijn vlakke gezichtsuitdrukking ik neem het de mensen niet kwalijk maar ze zijn er niet bewust van dat ik van meer bewust ben dan zij denken, ik zou niet weten hoe ik die voze kop moet veranderen daarom vraag ik een hopeloos antwoord van jullie dat mij toch kan verderhelpen met een menselijk bestaan. aan deze uitleg is volges mij ook te zien dat ik geen achterlijk ventje ben bij voorbaat dank Solexoria
Antwoord:
Je code was: fuckyou Beste vraagsteller, Je schrijft dat je in een trip bent blijven steken. Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Je hebt nog nog te maken met nare verschijnselen van de LSD trip die fout ging. Je ziet en voelt reacties van mensen heftig, vervormd. Je betrekt gedrag van mensen meer op jezelf dan wellicht terecht is. Dat gebeurt vaker na LSD en het is het gevolg van de ontregeling van je hersenen door LSD. Je hebt medicatie nodig om je hersenen weer rustig te krijgen. Ga naar een huisarts en vertel daar je verhaal even duidelijk als je het hier doet. Je kunt je email en mijn antwoord printen en meenemen. Het is echt nodig dat je medische hulp zoekt. Anders blijf je veel langer met deze narigheid rondlopen dan nodig is en goed voor je is. Succes en groet, Martin Sijes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."