Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de mensen, die lsd als hun favoriet zien

Voor de mensen, die lsd als hun favoriet zien

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
PurpleFlower zei:
Het beeld wat hier geschetst wordt is vervormt en kan zeker niet als waarheid aangenomen worden.
Klik om te vergroten...
Dit
PurpleFlower zei:
Je moet alleen wel met gezond verstand te werk gaan. Dit is niet alleen met LSD zo maar dat is met alles in het leven zo.
Klik om te vergroten...
Dit

En dit; Drugsinfoteam is zoiezo een lachertje, zij raden in alle gevallen het gebruik van drugs af en leggen de nadruk puur op de negatieve effecten die per drug mogelijk zijn. Die halve tamme die denkt dat 'ie is blijven hangen moet wat ruggengraat tonen en zn ballen terugstoppen waar ze horen. En Jcutter; Don't be such a pussy! (;
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jcutter zei:
Ik heb helaas nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag: kan lsd de stofjes in je hersens zodanig beinvloeden, dat je hersenchemie helemaal uit balans raakt?

Je betrekt gedrag van mensen meer op jezelf dan wellicht terecht is. Dat gebeurt vaker na LSD en het is het gevolg van de ontregeling van je hersenen door LSD. Je hebt medicatie nodig om je hersenen weer rustig te krijgen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met hersenchemie ?
Het gehalte van serotonine, dopamine... Stofjes die je voor je mentale welzijn zorgen ?
Dat is het antwoord, nee.
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
pieter-b zei:
jcutter zei:
Ik heb helaas nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag: kan lsd de stofjes in je hersens zodanig beinvloeden, dat je hersenchemie helemaal uit balans raakt?

Je betrekt gedrag van mensen meer op jezelf dan wellicht terecht is. Dat gebeurt vaker na LSD en het is het gevolg van de ontregeling van je hersenen door LSD. Je hebt medicatie nodig om je hersenen weer rustig te krijgen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Op basis van wat ik denk te weten over lsd zeg ik van niet.
zo uit mn hoofd kan lsd dendrieten doen intrekken. neurale verbindingen bepalen je gedrag bij routines of vaker voorkomende situaties, wanneer deze gebruikelijke netwerken plots minder dominant zijn, kunnen je hersenen makkelijker een alternatief neuraal pad kiezen tov het handelen bij desbetreffende routine of situatie.

de stelling is van een chemie disballans lijkt me eerder een poging tot jip en janneke taal,
al zijn terug getrokken dendrieten natuurlijk makkelijk als fysieke hersenschade uit te leggen, en zelfs als krimpende hersentjes

persoonlijk vind ik het een zegen.
In het geval van heel veel aspecten van een mensenleven, wordt de natuurlijke intuitie overschaduwd door alternatieve handelwijzen zoals gedicteerd door de overkoepelende cultuur en opvoeding. Deze zijn soms, maar niet altijd nuttig, soms zelfs volslagen idioot of zelfs (zelf)destructief, maar vrijwel altijd ongezien door de persoon op wie dit slaat, en dat zijn we dus allemaal wel tov verschijdenen belangerijke of minder belangerijke handelingen.
lsd biedt door deze fysieke eigenschap op je hersenen dus een unieke kans op een objectieve kijk tov reperterende handelingen uit je leven.
ik heb daarnaast geen bewijzen gezien van mensen die kritieke vaardigheden waren verleerd, .. dus zelf zou ik dit zeer zeker geen hersenschade of dommer worden oid noemen, slechts het opnieuw krijgen van keuzes die je jezelf ooit eens hebt (laten) ontnemen.
Klik om te vergroten...
Mijn complimenten.
Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag? Ik zat al een tijd te googlen over de werking van lsd en stuitte op dit topic. Binnenkort moet ik maar eens boeken over lsd gaan kopen. Heeft iemand tips voor naar welke titels ik moet kijken? Alvast hartstikke bedankt!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Juan, de Indiaan.
Gaat over mescaline, maar het belangrijkste 'trippen'

Heel leerrijk boek
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
Don Juan, de Indiaan.
Gaat over mescaline,....
Klik om te vergroten...
dat weet jij helemaal niet..hij loopt hem mistery mixjes toe te schuiven die net zo waarschijnlijk (of aan de hoeveelheid af te leiden, waarschijnlijker) paddos zijn geweest :wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelicwarrior zei:
Mijn complimenten.
Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag? Ik zat al een tijd te googlen over de werking van lsd en stuitte op dit topic. Binnenkort moet ik maar eens boeken over lsd gaan kopen. Heeft iemand tips voor naar welke titels ik moet kijken? Alvast hartstikke bedankt!
Klik om te vergroten...
tnx.. ik moet echter toegeven dat wat ik had geschreven echt uit mn geheugen kwam..
ik heb zojuist even geptrobeert hier wat over terug te vinden, maar het wordt op erg veel verschillende manieren uitgelegd.. mij kennende is mn bron echter wel peer reviewed, maar garanderen kan ik het nu even niet.

geode lsd boeken..
tja.. de boeken van Albert Hofmann + peer reviewed voor de mechanics etc,
uncle fester voor de productiewijze
en zoals de vorige poster idd al aangaf, de boeken van don juan en de doors of perception, tibetan book of the death.. etc als je je voetjes niet langer op de grond wenst te zien:wink:
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volg de discussie maar (zeer leerzaam btw):
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=345473
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter zei:
Ivoos zei:
jcutter zei:
Wat een slappe argumenten geef jij, peter.
Klik om te vergroten...

En de jouwe zijn beter? "Iemand die betaald wordt om mensen te overtuigen geen drugs te nemen heeft altijd gelijk", what's next? Creationisme? Mensen die het letterlijk van God gehoord hebben kunnen toch ook geen ongelijk hebben?
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ze worden betaald, om mensen van drugs af te houden?
Dit zijn mensen, die vragen OVER HET INTERNET beantwoorden.
Antwoorden gebasseerd op wetenschappelijke kennis.
Klik om te vergroten...

Dat is DE dikste zever dat ik ooit gehoord heb. Hun antwoorden zouden heel watn anders klinken als ze zich op wetenschappelijke kennis en/of feiten zouden baseren. drugsinfoteam mag ermisschien uitzien alsof ze de volledige waarheid geven, maar als je zelfs al een beetje, maar dan ook een heeeel klein beetje onderzoek doe, kom je erachter dat zelfs drugsinfoteam vaak flauwekul schrijft. Lees anders eens een boek met wetenschappelijke bevindingen over drugs in de plaats van hele dagen achter je pc informatie te zoeken.

Internet=(vaak) onbetrouwbaar
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
Binnenkort wordt LSD gelegaliseerd in Rusland en gaat men terug (praktisch) onderzoek doen over de effecten van LSD als geneesmiddel. LSD zou de mogelijkheid hebben mensen d.m.v. LSD-therapie van verslavingen & trauma's af te helpen.
Klik om te vergroten...

Mag ik hier de bron van? Klinkt interessant!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelicwarrior zei:
Volg de discussie maar (zeer leerzaam btw):
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=345473
Klik om te vergroten...

Dat topic maakt mij dieptriest, al die mensen die zonder GOEDE argumenten beweren dat LSD de gevaarlijkste drug is... Ik erger me hier echt kapot aan... AAAAARGH!

Ge vergeet da als't legaal wordt de prijs ferm zal zakken. Dus die financiele barrière valt al weg.
En der zijn jaarlijks al een pak russen dat zich doodzuipen met vodka, dus waarom zouden ze geen overdosis LSD innemen?
Klik om te vergroten...

LSD is niet duur, als je ooit LSD hebt gebruikt laat je dat wel uit je hoofd randdebiel.

Zonder geld kun je ook al je spullen niet kopen dus wat ga je dan doen voor je drugs ??? Stelen bij een ander ?
Klik om te vergroten...

LSD IS NIET VERSLAVEND EN NIET DUUR, DUS STEEL JE ER NIET VOOR LAMLUL!

tot dat den eersten strak van de lsd staande pipo iemand iets doet onder invloed
Klik om te vergroten...

Epic fail!

En dit was alleen nog maar van de eerste pagina!
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet lezen wat de topic starter daar te vertellen heeft.
Misschien dat hij hier ook zit?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
De topicstarter is de enige die ook maar een beetje nadenkt daar, hoewel ik het niet met hem eens ben over het gigantische complot om de bevolking dom te houden.
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, daar gaat hij teveel in door inderdaad.

Maar het is natuurlijk wel bewezen dat wij dom worden gehouden he..
Kijk maar eens naar The Disclosure Project Meeting als je het echt interessant vind dit soort zaken.
Alleen zaken zoals hagedissen en de new world order..
s
stoner_001Lid
01-01-2024, 00:00
#14
HEEELP MIJ het is echt lang geleden dat ik nog eens zwaar getript heb ik heb het eerlijk gezegd ook wat teveel gedaan op korte tijd daarrmee bedoel ik elk weekend nu moet ik er een stuk of 5 zes eten eer dat ik ze redlijk deftig voel maar ik ga nooit meer echt zwaat hallucineren dit weekend ook 2 drupppels en 4 trips en echt niet lang gevoeld ben wel al eens 2 maand gestopt geweest maar dit was blijkbaar niet genoeg kan er mij iemand een goede raad geven want ik weet het niet meer en ik ben het beu van telkens zoveel trips te moeten eten
ik wil er weer 2 of drie eten en gewoon echt zwaar trippen voor 5 7 6 uur wie mij hiermee kan helpen ben ik erg dankbaar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."