Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThumbprint LSD

Thumbprint LSD

67 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net als incest :wink: :tearsofjoy:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Inderdaad, het onderwerp zelf kan toch ook interessant voor discussie zijn, of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit, en ik zet het in dit topic maar het geldt voor meer van AT´s topics, beste mensen: hou op met spammen, als je iemand niet mag, vecht het náást het forum uit.
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan"
Klik om te vergroten...

Al heb je 0,0 ervaring met lsd. Bad ga je niet op een thumbprint. Bad gaan is iets wat vanuit jezelf komt. En jij bestaat niet meer op dat moment en je hebt nooit bestaan. de kans is ook 99,9% dat je nooit meer volledig herstelt van een thumbprint. Of je nou levenslange flashbacks hebt, in shock raakt, shizofreen wordt. Je zult nooit meer 'normaal' zijn. Als het net begint te werken zal het ook wel heeeeeel erg schrikken zijn. Maar eerder dat je kan schrikken besta je al niet meer dus wees daar maar gerust om. Ik wens em succes en laat em een reportje schrijven als dat nog lukt. Tschuß
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
Klik om te vergroten...

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.

Een thumbprint kan erg mooi zijn, heb aantal verhalen gelezen die echt erg mooi en levensveranderend waren. Waar je wel op moet rekenen is dat je heel je leven last blijft houden van hppd/visuals. En van wat ik gelezen heb blijven de visuals/trippy mindstate heel je leven na zon thumbprint. Dit zijn slechts de ervaringen die ik gelezen heb en die ervaringen zijn nogal zeldzaam om te vinden.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
lucifer in the sky zei:
Dumpy zei:
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
Klik om te vergroten...

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.
Klik om te vergroten...

kan mij eigelijk eens iemand vertellen hoe het is op 800ug. heb nog maar max 150ug of 250ug genomen.
hoe kan het van daar nog verder gaan. is het gewoon harder of komt er veel meer bij kijken ?
MVG Lucifer in the Sky
Klik om te vergroten...

Wil ik ook wel eens weten ja!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dumpy zei:
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
Klik om te vergroten...

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.
Klik om te vergroten...

kan mij eigelijk eens iemand vertellen hoe het is op 800ug. heb nog maar max 150ug of 250ug genomen.
hoe kan het van daar nog verder gaan. is het gewoon harder of komt er veel meer bij kijken ?
MVG Lucifer in the Sky
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn hoogste dosering waren 4 drops at once uit een flesje die per drip 125 ug zouden bevatten. Een beetje likte ik ook nog af omdat het dopje waaraan materiaal plakte een tiny beetje achterlieten op m'n duim en vijsvinger.

Werkte vrij rap, meteen alsof ik een kopje of 2 koffie ophad en na een kwartier werd ik me al meer bewust van m'n omgeving en de stoel stond al wat helderder op m'n netvlies. Hevig getript en na zo'n 2 uur best onrustig maar toch relax, zeer sterke diamanten glasachtige patronen met felle intense kleuren met gesloten ogen. Met open ogen als ik m'n hoofd schudden ook roze, groene, rode en gele fractals die langs schoten.

M'n lichaam en hoofd werden heel erg klein terwijl ik achterover lag. Toen The Doors langkwamen met 'The End' lag ik adembenemend bevroren als een stuk steen zorgelijk strak voor mezelf uit te turen. Er konden geen tranen uit want alles viel stil. Hetgeen later in de trip alsnog gebeurde om die emotie stoom af te laten blazen.

De gordijnen hun plooien dansden door elkaar heen, het raam trok uit elkaar en weer in elkaar. Het plafon werd uiteen getrokken. Kast kwam naar me toen en trok zich terug.

Mentaal de wereld vrij normaal waarnemend maar met geen mogelijk er in kunnen leven voor iets anders dan deze staat van bewustzijn ondergaan. Ik zag de essentie niet van opbouwen, mezelf verplaatsen of mezelf voorstuwen. Ik was bezig met zijn. Zijn zonder behoefte, in enkel rust en veiligheid.

Het voelde allemaal vrij klinisch en uitgedokterd en niets als paddo's waarin ik geen vaste ligging of zit positie kan vinden en continue woel of ga lopen. Wat dat betreft is LSD de zonnegod voor onze geest. Maar als je het te vaak doet, wordt het te eenzijdig omdat het een basic brandende vuurbal is met niet al teveel terrein dat onbekend is als je het vergelijkt met plant psychedelica.

Misschien ooit nog eens destrastreuze overgave doen en herstellen als een steviger rationelere ik. Al denk ik ook dat je acid tusen de 200 en 300 mics moet gebruiken en het dan gewoon zelden doen. En dan in de normale wereld fris de natuur op zoeken. Als je dan toch meer wilt voor een krachtigere ervaring, zou ik de diepgaandere psychedelica daarvoor gebruiken.

Maar benieuwd om te horen van mensen over de 700 - 1000 mics range, en ook hoe dat lichamelijk voelt. Dissociatie schijnt mogelijk te zijn.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
dus uiteindelijk heb je op 200 of meer ug, meer visuals erbij. dus eigelijk verhoogd gewoon de hardheid ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van wat ik weet van hoe het verschil is tussen lage en medium dosissen denk ik dat ík bij hele hoge dosissen gewoon alleen nog maar visuals zou zijn en practisch niks van de wereld om mij heen, dat krijg ik vanaf 150 ug in de piek al een beetje, dus ik denk dat als ik dan hoger zou gaan dat effect sterker zou worden. Megadosissen moet ik echter nog proberen, wil wel eens 300/400 ug doen, daarboven hoeft voor mij nog niet zo.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
lucifer in the sky zei:
dus uiteindelijk heb je op 200 of meer ug, meer visuals erbij. dus eigelijk verhoogd gewoon de hardheid ?
Klik om te vergroten...

De eerste keer LSD of een nieuwe ophoging van de dosering geven de krachtige visuele schouwspellen. De alereerste keer ging ik keihard op 100 mics met uiteenspattende patronen, nu is alles onder de 200 een milde trip.

Bovendien als er veel visuals zijn maar weinig verwondering is het flower power gevoel een stuk minder. Die verwondering is essentieel voor de spectaculaire factor. Nieuw met LSD, of nieuw met een echt hogere die je niet gewend was, geeft de meeste kans op kleurrijk trippen.

Als je het vaker en goed hebt gedaan, merk je dat je meer bij de tijd bent gedurende de LSD werkt en aanzienlijk minder overvallen. Het heeft in eerste instantie alles te maken met de ontvankelijkheid van je eigen bewustzijn. En als het aan mij ligt ga ik weer terug naar die periode van m'n eerste keren LSD, gewoon omdat het toen aankwam om de wijze dat het echt de hemel was. En de doseringen lagen tussen de 100 en 200.

M'n 4 drops trip was de eerste 4 uur echt kermis ala Las Vegas. Daarna werd het snel minder en was het grotendeels racend in gedachten. Op lagere doseringen heb ik het idee dat de visuals geleidelijker worden beleeft en het minder een kanon is dat op je geest wordt afgevuurd.

Ik hoop met onthouding tot volgend jaar op een mooie lentedag weer die gevoeligheid van ergens in het begin te hebben. Want als een stevige LSD trip aan het afbouwen is, voelt het niet meer speciaal aan maar het blijft nog wel een flinke tijd doordraaien. En de 3 dagen daarna merk je dat je niet teveel aan je hoofd wil hebben.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet doen. 10 mg LSD is te veel.laat m eerst eens op 800mics spacen. en dan kijken of ie zin heeft in een week lang niet weten waar en hoe je moet schijten eten en of pissen. alle contact met de wereld is verhuld achter een deken van visuals.

Het lijkt leuk, maar met zo'n hoeveelheid :openmouth:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je het tegen mij hebt, 400ug is dat niet minder als 800mics ?
en als het zo is bedoelde ik wel 400mics.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
400ug is naar mijn weten 400mics.


400mics, is een lekker tripje. maar zoals de topicstarterpost is beschreven, is die 10-15 mg erg te veel. aan hem het advies om met 800mics in zee te gaan
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je een fel koopt ben je vaak niet meer dan 1-2 euro per zegel kwijt, nee dat weet ik.. maar alsnog.. 10.000 ug is veel, dan ben je toch nog best wat kwijt, toch ook zonde om in een keer te gebruiken, daar kan je jaren van trippen, zo´n voorraad.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een kennis van mij is van plan om binnenkort een thumbprint LSD te doen; Zo'n 10-15 mg (Niet mics!), in pure vorm. Ik ben nogal bezorgd; is dit niet dodelijk giftig? Blijvende schade? Ik denk dat zo'n actie heel erg onverantwoord is... Het geeft een beetje een slechte naam aan psychedelica als het fout gaat. Hoewel, ik heb verhalen gelezen dat dat wel eens gedaan werd in het verleden zonder fatale afloop.. Maar ik wil wat meer weten over extreme doseringen LSD.

Iemand enig idee/ervaring?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dodelijk giftig niet, er zijn veel gevallen bekend van mensen die zulke dosissen, en hoger, oraal namen en het overleefde, sterker nog, geen verhalen bekend van thumbprints waarbij mensen overleden, dus dodelijk giftig is het alvast niet.
Verder denk ik wel dat er een grote kans is op bijwerkingen in de vorm van body load, wat LSD met normale dosissen practisch helemaal niet heeft, maar het lijkt me bij dosissen wel. Wat het mentaal doet hangt denk ik enorm af van de persoon, maar het ik denk dat het héél lang duurt, dat er een enorme kans is op HPPD en blijvende intense flashbacks en dat het een leven behoorlijk op zijn kop kan gooien.

En verder: hoe betaalt ie dat echt, zo veel lsd.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
haha at, this post makes me laugh
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSD is spotgoedkoop, vooral als je groot inkoopt.. je kunt al 10 zegeltjes (ong. 1 mg) halen voor 40 euro of zo als je geluk hebt... Als je het groot en puur inkoopt kun je voor 200-300 euro prima een thumbprint halen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
cronos zei:
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
Klik om te vergroten...

Bullshit.

At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."