#1
Net als incest
![:tearsofjoy:]()
azgaza zei:Inderdaad, het onderwerp zelf kan toch ook interessant voor discussie zijn, of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit, en ik zet het in dit topic maar het geldt voor meer van AT´s topics, beste mensen: hou op met spammen, als je iemand niet mag, vecht het náást het forum uit.
Angramar Temenos zei:Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan"
Angramar Temenos zei:Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan).
lucifer in the sky zei:Dumpy zei:Angramar Temenos zei:Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan).
800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.
kan mij eigelijk eens iemand vertellen hoe het is op 800ug. heb nog maar max 150ug of 250ug genomen.
hoe kan het van daar nog verder gaan. is het gewoon harder of komt er veel meer bij kijken ?
MVG Lucifer in the Sky
Dumpy zei:Angramar Temenos zei:Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan).
800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.
lucifer in the sky zei:dus uiteindelijk heb je op 200 of meer ug, meer visuals erbij. dus eigelijk verhoogd gewoon de hardheid ?
cronos zei:Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."