Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD vraagjes

LSD vraagjes

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
elke trip is ook anders, nooit is er eentje het zelfde. GODZIJDANK
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was verschrikkelijk verbaast hoe helder LSD was. LSD is tot nu toe de enige drugs zonder "waas" erbij. zelfs mdma geeft een soort "waas". ik vind lsd de meest heldere drugs die ik heb geprobeerd.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inhale zei:
Ik was verschrikkelijk verbaast hoe helder LSD was. LSD is tot nu toe de enige drugs zonder "waas" erbij. zelfs mdma geeft een soort "waas". ik vind lsd de meest heldere drugs die ik heb geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Bij mij verschilt dat heel erg per trip. Soms heb ik het gevoel dat ik alles snap, en de slimste van de wereld ben. Maar soms voel ik me echt heel vaag, dan snap ik zelfs de stomste dingen niet.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alles kan met lsd.

Zelf heb ik last van mijn schouder (muisarm). Normaal heb ik daar niet heel veel last van zolang ik er niets mee doe. Tijdens het trippen soms wel extreem veel.
Ken ook iemand die ooit een enkel gebroken heeft gehad, allang weer genezen, maar tijdens een trip lijkt hij soms weer gebroken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD werkt niet elke keer hetzelfde, ik heb trips gehad met vrijwel geen gedachtes en trips waar ik zo snel dacht dat ik mijn gedachtes fysiek niet meer uit kon spreken, verder heb ik geen wazige trips gehad maar wel trips waar ik het 'niet meer snapte' maar het ook niet 'hoefde te snappen' waardoor het alsnog chill was.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, heb ik ook.
Vroeger ongeveer een jaar terug 2 keer een klaplong gehad en als ik nu trip krijg ik altijd zo'n raar gevoel aan mijn longen.. alsof ik niet vrij meer kan ademen.
Ik weet natuurlijk dat het door de lsd komt dan, maar vind het wel een beetje irritant.
Krijg ook altijd een verstopt neus :confused:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
LSD werkt niet elke keer hetzelfde, ik heb trips gehad met vrijwel geen gedachtes en trips waar ik zo snel dacht dat ik mijn gedachtes fysiek niet meer uit kon spreken, verder heb ik geen wazige trips gehad maar wel trips waar ik het 'niet meer snapte' maar het ook niet 'hoefde te snappen' waardoor het alsnog chill was.
Klik om te vergroten...

ik weet ongeveer wat je bedoeld hoor,maar het was best een verwarrende trip...ik zal eens proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.normaal nemen we steeds mayas...akkoord de trip was niet altijd hetzelfde,maar we hadden toch meestal het zelfde gevoel bij het nemen van 1 zegel:euforie,visuals,energiek zijn,...
nu deze zaterdag dus een hoffman genomen:we waren met 2 personen in een café(waar openlijk gepraat word over drugs,enfin om het kort te maken een vertrouwde omgeving),dus 1 zegel hoffman binnen dus,na een tijdje zeiden wij tegen elkaar...het is maar een licht tripje hoor(de werking duurde opvallend langer dan die mayas,bovendien smaakte de hoffman nogal zuurder dan de mayas)dus besloten we maar een halve zegel bij te nemen,dus in de café wat verder aan het praten met vrienden,opeens keken we naar elkaar en moesten we toch toegeven dat we redelijk goed aan het trippen waren,na een bepaalde urentijd van het trippen,was er een uitwerkingsperoide(dus we dachten dat de trip bijna gedaan was)en een tijdje later begint het heftigste moment van de trip(heel raar hoor,ligt dat nu aan het anderhalve zegeltje,die we later ingenomen hebben?(who knows)anyway het was wat verwarrend,maar het was gelukkig funny :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andere stof ofzo? Ik had namelijk van een halve maya ook maar 6 uur durende trip, terwijl die wel hard was op de piek.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maya's trip ik tussen de 10 en 16 uur van, komt na 30 minuten op. Komt heel erg overeen met de beschrijving van LSD, bovendien zijn mijn maya's getest :).
Ik zou zeggen laat die hofmanns testen, dat klinkt vreemder eigenlijk.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Maya's trip ik tussen de 10 en 16 uur van, komt na 30 minuten op. Komt heel erg overeen met de beschrijving van LSD, bovendien zijn mijn maya's getest :).
Ik zou zeggen laat die hofmanns testen, dat klinkt vreemder eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Klopt misschien wel. Ik heb ze niet getest, maar weet zeker dat mijn bron niet liegt over de kwaliteit. Mijn mayas voelde ik na 10 min al, na 1 uur waren ze op de piek bijna.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0rrit zei:
azgaza zei:
Maya's trip ik tussen de 10 en 16 uur van, komt na 30 minuten op. Komt heel erg overeen met de beschrijving van LSD, bovendien zijn mijn maya's getest :).
Ik zou zeggen laat die hofmanns testen, dat klinkt vreemder eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Klopt misschien wel. Ik heb ze niet getest, maar weet zeker dat mijn bron niet liegt over de kwaliteit. Mijn mayas voelde ik na 10 min al, na 1 uur waren ze op de piek bijna.
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik dus bij alle zegels, piek is altijd al na 1 tot 1.5 uur bij mij, maar duurt vervolgens minstens 8 uur voor de comedown uberhaubt begint.
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi,

Geen van de zogenoemde verschijnselen krijg ik echt last van (2x pas getript, eerste keer iets meer dan een kwart, 2e keer een halfje, ik weet dat dat nog kleine dosissen zijn maar toch).
Wat ik wel merk is dat mijn lichaam wat onrustiger aanvoelt, ik niet meteen echt een positie aan kan nemen waar ik echt lang in kan blijven liggen of zitten, maar dat verschilt wel kwa moment / fase van de trip. Misschien kan dat ook wel liggen aan hoe je omgeving is (was vrij druk en chaotisch, met meerdere personen die zelf ook veel rondliepen en geen vaste zit/ligplek hadden). Ik denk ook zoals iemand in bovengenoemde reactie stelde dat het er heel erg aan ligt of je dénkt dat je een van de verschijnselen hebt of krijgt. Voor de rest zou ik zelf persoonlijk liever met een goede vriend trippen, maar dat is een persoonlijk iets, en ik ken jouw relatie met je vader natuurlijk verder niet.
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
hydroxytryptamine zei:
Ja, heb ik ook.
Vroeger ongeveer een jaar terug 2 keer een klaplong gehad en als ik nu trip krijg ik altijd zo'n raar gevoel aan mijn longen.. alsof ik niet vrij meer kan ademen.
Ik weet natuurlijk dat het door de lsd komt dan, maar vind het wel een beetje irritant.
Krijg ook altijd een verstopt neus :confused:
Klik om te vergroten...

kan een lichamelijk "trauma" zijn wat in je onderbewuste doorleeft so to speak.
misschien een idee (als je er echt last van hebt) om eens langs te gaan bij een alternatiev genezer die met apparaten de blokkades in energiestromen kan meten en opheffen (en ja, deze apparaten bestaan echt, zijn geen frankenstein hocuspocus nepdingen en werken echt :)

anders is het misschien echt een psychologisch iets (trauma, om het maar even een woord te geven, ook al klinkt dat misschien wat erger dan het hoeft te zijn) wat terugkeert als een soort herinnering tijdens het trippen
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan er wel mee leven met dat gevoel tijdens het trippen hoor.. :wink:
Het is nou eenmaal zo en als ik niet trip doet het ook nog af en toe pijn, gaat waarschijnlijk nooit meer weg.
Ben er wel aan gewend ondertussen.
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo Allemaal,

Even een paar vragen:

Komt het volgende bij lsd gebruik voor?

1. Misselijk worden
2. Hoofdpijn
3. Spierpijn
4. Andere lichamelijke ongemakken.

Tevens gebruik ik wel eens XTC en MDMA. Hierbij zelf altijd het gevoeld te hebben dit actief mee te maken (niet verdoofd zoals bij alcohol of wiet). Hoe is dit bij LSD?

Ik heb twee opties voor tripsitters: 1 Pa 2 Vriend of beide. Wat adviseren jullie? Met beide zit het contact snor, voel me er op mijn gemak.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee normaal krijg je al die dingens niet van of tijdens een lsd trip.
maar ik denk wel dat je soms hoofdpijn kunt hebben... als je een dikke mind fuck hebt :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. Misselijk worden
Als je denkt dat je misselijk wordt wel.

2. Hoofdpijn
Als je denkt dat je hoofdpijn hebt wel.

3. Spierpijn
Misschien erna van 't strakstaan.

4. Andere lichamelijke ongemakken.
Niet zover ik ondervonden heb.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misselijkheid heb ik alleen in het begin van de trip last van, daarna wel een raar gevoel van binnen, maar niet storend verder.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik LSD neem krijg ik vaak last van een aantal gewrichten. Mijn kaak zit vaak op slot, en mijn vingers knakken behoorlijk makkelijk. Met paddo's heb ik die dan weer niet.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
No last imo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."