#1
zo klinkt het wel, en daar kan ik mee instemmen, bij mij 1,5 portie gedroogd hawaii komt nieteens inde buurt bij 1 portie vers hawaii...
uit mijn ervaringen
uit mijn ervaringen


Ja, klopt. Ik was die nacht ervoor doorgegaan niet alleen op de speed, maar ook op ghb, mdma, ketamine, en wat coke. Vlak voor ik de LSD nam had ik ook nog een lijn keta naar binnen gegooid, en wat GHB. Dit is inderdaad zeker iets wat ik de volgende keer niet zal doen... En misschien dat deze middelen, en het weinige slapen de bad trip getriggerd hebben?Zorg dat je goed geslapen hebt en niet zoals vorige keer nacht doorgehaald met speed (tenminste, dat dacht ik gelezen te hebben. correct me if i'm wrong)
Hehe! Mijn persoonlijke favoriet is altijd: dit is mijn feestje, en dat laat ik door niemand verknallenEn mijn persoonlijke favoriet: 'ik heb hiervoor betaald dus ik kan het maar beter leuk vinden'.
Alleen werkte die dus niet toen ik zo hard ging van de LSD, maar normaal gesproken zijn dat soort gedachtes heel goed idd.Voor mezelf heb ik wel het gevoel dat het belangrijk is elke angst te overwinnen in dit leven. Maar misschien heb je gelijk als je zegt dat het niet tegen elke prijs hoeft te gebeuren. Zal erover nadenken, misschien is het idd verstandiger nog wat langer te wachten met LSD... Bij mij heeft LSD denk ik ook wel een deurtje ingetrapt zoals je dat zo mooi zegt. Gelukkig heb ik daar in mijn dagelijks leven geen last van! Lijkt me wel superklote om daar weer terecht te komen bij een volgende trip. Paddo's heb ik trouwens nog nooit gedaan, maar is wel de moeite van het proberen waard....Het heeft toch daarna een paar keer geduurd voordat het deurtje dat lsd had ingetrapt weer dicht was. Gelukkig voor mij was dat dus een deurtje waar ik geen last van had in mijn normale doen. lsd heeft nog eens drie jaar geduurd voor ik dat weer nam.
Ik zou toch vooral eerst bedenken waarom je het nog eens zou doen. Niet elke angst hoeft overwonnen te worden tegen elke prijs. Maar succes met je keus,
Ja, dat zal ik onthouden. Mijn probleem was tijdens die trip ook wel de onwetendheid. Ik wist vrij weinig van LSD, en dacht op dat moment echt dat de hele wereld naar de tering was. En vooral dat ik als eeuwig ronddolende ziel al eeuwen in de vernieling lag. Maargoed, echt reeele gedachtes zijn dat natuurlijk allemaal niet, en dat zal ik een volgende keer denk ik ook beter kunnen relativeren.'als het er na de trip nog steeds zo uit ziet, dán ga ik me pas zorgen maken.'
TechNora zei:Ja, klopt. Ik was die nacht ervoor doorgegaan niet alleen op de speed, maar ook op ghb, mdma, ketamine, en wat coke. Vlak voor ik de LSD nam had ik ook nog een lijn keta naar binnen gegooid, en wat GHB. Dit is inderdaad zeker iets wat ik de volgende keer niet zal doen... En misschien dat deze middelen, en het weinige slapen de bad trip getriggerd hebben?Zorg dat je goed geslapen hebt en niet zoals vorige keer nacht doorgehaald met speed (tenminste, dat dacht ik gelezen te hebben. correct me if i'm wrong)
Bedankt voor jullie reacties! Heb er veel aan, ga denk ik pas volgende zomer een keer paddo's proberen. LSD zie ik wel. Het heeft ook allemaal geen haast. Misschien is dat mijn probleem ook wel, ik wil alles te snel ontdekken, terwijl ik waarschijnlijk nog een heel leven voor me heb, en wie weet hoeveel tijd daarna.![]()
Jeller zei:je zegt hier dat je voor de eerste keer lsd hebt genomen maar k zie twee trip reports van lsd van jou![]()
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7889 die heir en die waar ge slecht ging
Herkenbaar, wil ook nog zoveel proberen. Naja veel plezier alvast met de paddo's (ik adviseer equdoriaanse , zijn vrij potente paddestoelen dat wel. Maar ik word er altijd super vrolijk van, voor mij in ieder geval de meeste 'vrolijke' paddo.)

Grengijn de BOZE kabouter zei:jij stelt dus dat verse paddos sterker zijn ?
zommes zei:Kan je dan eerst die bad-trip beschrijven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."