Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInterview LSD

Interview LSD

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja stuur maar een persoonlijke mail. wil gerust al je vraagjes beantwoorden over de mooie en wonderlijke Drug LSD.
M
MmiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoihoi

zoals alle laatstejaarsstudentjes moet ik een eindwerk maken, enja, ik doe het over LSD.
Daarom -moet- ik interviews afleggen bij alle leeftijden
( zestigjarigen enzo lijkt mij wat moeilijk maar soit :), tzou wel fijn zijn ) .

Wie mijn interview, of beter, vragenlijst wil invullen (of iets ouderen kent die bereid zijn dit te doen) en zich volledig wil laten gaan :wink: mag mij altijd contacteren.
Natuurlijk mag het anoniem blijven, maar liefst enkele persoonlijke gegevens (zoals werk, studies, land, leeftijd..) lijkt mij handig om toch te weten.

Dikke merci !
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stuur die vragenlijst maar op.
Maar als het bijna volledig over bad trips en zo gaat kan (en wil) ik je niet helpen :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stuur maar op!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Debris zei:
Stuur maar op!
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stuur maar op :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stuur maar op. Echter, als het LSD in een slecht daglicht zet, weiger ik eraan mee te werken.
M
MmiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Stuur maar op. Echter, als het LSD in een slecht daglicht zet, weiger ik eraan mee te werken.
Klik om te vergroten...

Nee, juist niet eigenlijk :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil je vragenlijst wel invullen, heb er een hoop ervaring mee dus stuur de vragenlijst maar, kan via PM of email maar email geef ik liever via PB.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
pm mij maar
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gimme gimme :) vul hem graag in
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
PM maar :)
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je nog iemand zoekt van 24 dan doe ik mee
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb m'n lsd nog niet, maar zal nietmeer lang duren :).
Stuur maar op. :beer:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stuur maar op.
Ik heb toch niks beters te doen, dan vast zitten in de gedachten vallen die zijn georganiseerd door de lsd..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
pm maar
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tostini zei:
lijkt me leuk om mee te doen, post je dan ook je eindwerk hier? ben ik wel benieuwd naar!
Klik om te vergroten...

Idd, je ziet vaak genoeg op dit forum dat mensen voor hulp vragen maar dan het eindresultaat niet laten zien. Zou iig erg leuk zijn!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stuur die vragenlijst maar op :)
M
MmiekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow; ik ben heel blij met alle reacties:) !

Ik moet wel even zeggen dat ik nu die vragenlijst nog niet kan doorzenden, maar later dit (school)jaar, als dat geen probleem is. Nu weet ik wel al wie ik kan contacteren en wie ik nog nodig heb enzo.. (oudere mensen zijn nog altijd welkom :grin:) d
aarom dus dat ik het nu al even zend.

En ja, als ik mijn uiteindelijke resultaat heb zal ik hem hier wel publiceren. Ik weet uiteindlijk ook nog niet waar het precies op zal uitdraaien , het gaat uiteraard wel de psychologisch en sociale vlakken heen... Dusja je ziet wel :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben 20, stuur maar op als ie af is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."