Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi zoals alle laatstejaarsstudentjes moet ik een eindwerk maken, enja, ik doe het over LSD. Daarom -moet- ik interviews afleggen bij alle leeftijden ( zestigjarigen enzo lijkt mij wat moeilijk maar soit , tzou wel fijn zijn ) . Wie mijn interview, of beter, vragenlijst wil invullen (of iets ouderen kent die bereid zijn dit te doen) en zich volledig wil laten gaan mag mij altijd contacteren. Natuurlijk mag het anoniem blijven, maar liefst enkele persoonlijke gegevens (zoals werk, studies, land, leeftijd..) lijkt mij handig om toch te weten. Dikke merci !"
"Angramar Temenos zei: Stuur maar op. Echter, als het LSD in een slecht daglicht zet, weiger ik eraan mee te werken. Klik om te vergroten... Nee, juist niet eigenlijk"
"Wow; ik ben heel blij met alle reacties ! Ik moet wel even zeggen dat ik nu die vragenlijst nog niet kan doorzenden, maar later dit (school)jaar, als dat geen probleem is. Nu weet ik wel al wie ik kan contacteren en wie ik nog nodig heb enzo.. (oudere mensen zijn nog altijd welkom ) d aarom dus dat ik het nu al even zend. En ja, als ik mijn uiteindelijke resultaat heb zal ik hem hier wel publiceren. Ik weet uiteindlijk ook nog niet waar het precies op zal uitdraaien , het gaat uiteraard wel de psychologisch en sociale vlakken heen... Dusja je ziet wel"