#1
Als je een zegel laat testen, is die na die test dan vernietigd, of is die daarna nog volledig bruikbaar? Nogal lullig als je 1 zegel koopt, die laat testen en je vervolgens teleurgesteld naar huis kunt. ![:wink:]()
azgaza zei:gNuxx zei:Angramar Temenos zei:Mijn eerste keer heb ik 160 uq op een feest in ruigoord erin gemikt...![]()
en voel je je nu stoer?
Die hoffmannetjes zijn toch 50ug per stuk, had je er 3 op?
xx
De hofmanns die hij op had zijn 80 ug per stuk, hij had er daar twee van op. Zoals ik al zei en blijf zeggen, de hofmanns gaan rond in heel veel verschillende sterktes, niet iedereen heeft dezelfde!!!
Spatzi zei:Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'.Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!
Spatzi zei:Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'.Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!
_Kat_ zei:Spatzi zei:Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'.Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!
Hopelijk heb je er wat van geleerd. Die confrontaties vind ik nou zo leerzaam van tripmiddelen.![]()
azgaza zei:_Kat_ zei:Spatzi zei:Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'.Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!
Hopelijk heb je er wat van geleerd. Die confrontaties vind ik nou zo leerzaam van tripmiddelen.![]()
Vind ik ook wel, het is heel vaak maar een miniem gedeelte van de trip maar het is waardevol voor de toekomst.
Hier staat overigens m'n tripreport: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19276.azgaza zei:_Kat_ zei:Spatzi zei:Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'.Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!
Hopelijk heb je er wat van geleerd. Die confrontaties vind ik nou zo leerzaam van tripmiddelen.![]()
Vind ik ook wel, het is heel vaak maar een miniem gedeelte van de trip maar het is waardevol voor de toekomst.
gNuxx zei:Ik ben voor LSD ook wel een beetje huiveriger dan voor andere drugs hoor, het is wel het meest psychische wat ik ooit heb gehad. (paddo's donkerder en heftiger, maar lsd blijft veel langer hangen imo)
azgaza zei:Er passen zo goed als geen andere stoffen op een zegel en de stoffen die er op passen zijn heel zeldzaam, dus dat geluk heb je waarschijnlijk niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."