Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmy best friend goes bad!!!

my best friend goes bad!!!

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
woow vet kut datie bad ging,.. bloeddruk stijgt zeker wel idd, kon ook niet slapen was zo wakker als een mutherfuckr :rock:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
gisteren ik met mijn vriend elk 1 zegeltje genomen,eerst een avondwandeling gedaan...
nadien in stad gegaan,ferm aan het trippen...enorme lachbuien :P ,stevige visuals,...
alles tip top in orde dus,tot mijn vriend zei"ik voel mij wat onrustig",misschien is het
te wijten aan het koud weer?,moedigde ik hem aan...komaan we gaan een pint gaan drinken,dan
zal je wel je beter voelen,ferm trippend gingen we een kroeg binnen,ik moest mij inhouden
om mij serieus(om niet steeds te lachen)te houden,ik bestelde een jupiler,tot mijn verbazing vroeg
mijn vriend een coca cola :openmouth: (niet van zijn gewoonte,in een café geen bier drinken),ik zag hem
steeds onrustiger worden,zijn handen beefden...hij wou zo vlug mogelijk weg uit die kroeg,wat
we dan ook deden.hij moedigde zichzelf aan door mij te zeggen"in die kroeg voelde ik mij niet
lekker,ik zou liever naar onze stamkroeg gaan,ik zal mij wel beter voelen",ik zei natuurlijk
geen probleem,zolang jij maar je beter voelt.in onze stamkroeg zette hij hem in de zetel,hij
dronk een glas water...ik natuurlijk een aantal bierkes op de heerlijke muziek van THE POques :rockband: ,
maar met hem beterde het echt niet integendeel hij zei amper iets en zat daar in de zetel,net
als een zombie(witbleek,trillende handen...) :( ,ik wist wat ik moest doen om hem beter te doen
voelen(ik ken hem allang hé),ik stelde hem voor om hem naar zijn huis te voeren met zijn auto,hij
straalde van geluk,hij zei me"meen je dat"?ik zei,het is graag gedaan,er zullen nog weekends komen,
dat we samen kunnen bier drinken,zolang jij maar beter komt.hij woont zo een 12 km van zijn stad...
ik voerde hem(zonder rijbewijs,ja ik weet het ,ik riskeerde veel,maar wat moest ik doen?).
oef eindelijk veilig bij zijn huis,hij nam zijn bloeddrukmeter...en zijn bloeddruk stond veel te hoog!!!
ik ben dan maar bij hem gebleven,terwijl hij in zijn zetel lag met een deken...en maakte voor
hem wat eten,bezorgde hem water,enfin alles wat hij wilde...ik raade hem aan om in zijn zetel
te blijven liggen,kalm te blijven...tot de trip over is,en dat alles wel ok zal komen.want hij
was in staat om de ambulance te bellen,doordat hij zo een hoge bloeddruk had door de trip.
eens de trip over was,is hij in zijn bed gaan liggen...ik heb dan ook een dutje gedaan,en
ben dan daags nadien naar huis gegaan.gelukkig is het goed verlopen met hem :grin: ...oeffff!!!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
goed gehandeld :grin:

hoest nu met je vriend?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
goed gehandeld :grin:

hoest nu met je vriend?
Klik om te vergroten...
goed,maar lsd zal hij waarschijnlijk nooit meer durven nemen...toch raar hoor,zelfde zegeltjes nog genomen(in de zomer en in de herfst)...en hij vond het enorm leuk...en nu zo slecht verlopen :confused:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
tjeins ik zie dat lsd wel degelijk de bloeddruk verhoogt :openmouth: ,ik dacht dat lsd niet schadelijk was voor het hart :openmouth: ,ik vraag mij af of hij nu een bad trip had of dat de dosis te hoog lag?

Gebruikers noemen de volgende nare werking:
Een trip is onvoorspelbaar. De heftige positieve gevoelens kunnen omslaan zodat negatieve gevoelens de overhand krijgen. Eenzelfde trip kan heftige positieve en negatieve gevoelens oproepen.
Zweten, misselijk, snelle hartslag, verhoogde bloeddruk, veel speeksel, warm, duizelig, last van de darmen, verstoorde bewegingen, trillen.
Heftige paniek, (doods)angst, acute psychosen (die tot 24 uur kunnen duren), verlies van gevoel van de eigen persoonlijkheid, angst dat de angstaanjagende trip werkelijkheid echt is en niet overgaat, het gevoel hebben dat de tijd stilstaat. Zien van kleine en grote beestjes.
Versterken van vervelende gevoelens, minder of geen controle over emoties en gedrag. Zeer pijnlijke of verdrietige gevoelens.
Angstaanjagende religieuze ervaringen met duivels en demonen.
Bovenstaande negatieve trips noemt men "bad trips".
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hartstikke blij mag je vriend zijn met een vriend als jij. Rijbewijs of niet, je riskeerde het om je vriend te helpen.
Was het de eerste keer voor je vriend? 1 zegel lijkt me nu niet direct teveel. Al ben ik ooit flink ziek, zowel lichamelijk als geestelijk van een halve Maya geweest. Hoeveel ug bezat de zegel, of heb je geen info daarover?
Ik denk ook dat de omgeving, een drukke kroeg, toch best ver van zijn vertrouwde stekkie, zijn huis. Ik ben ooit met dots in een kroeg geweest, was toch niet echt relaxed. Het gevoel dat iedereen je doorheeft, je aankijkt. Misschien heeft dit voor je vriend ook parten gespeeld.
Je hebt juist gehandeld, dat zowiezo, maar wat bracht jullie in de stad met een zegel op?

:rockband:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djo zei:
Hartstikke blij mag je vriend zijn met een vriend als jij. Rijbewijs of niet, je riskeerde het om je vriend te helpen.
Was het de eerste keer voor je vriend? 1 zegel lijkt me nu niet direct teveel. Al ben ik ooit flink ziek, zowel lichamelijk als geestelijk van een halve Maya geweest. Hoeveel ug bezat de zegel, of heb je geen info daarover?
Ik denk ook dat de omgeving, een drukke kroeg, toch best ver van zijn vertrouwde stekkie, zijn huis. Ik ben ooit met dots in een kroeg geweest, was toch niet echt relaxed. Het gevoel dat iedereen je doorheeft, je aankijkt. Misschien heeft dit voor je vriend ook parten gespeeld.
Je hebt juist gehandeld, dat zowiezo, maar wat bracht jullie in de stad met een zegel op?

:rockband:
Klik om te vergroten...

-neen djo het was niet de eerste keer voor hem,daarom vind ik het vreemd dat hij slecht kwam van dezelfde zegels dat ons nooit in problemen gebracht heeft.
-de zegels waren mayas(180 ug)
-de vertrouwde kroeg waarover ik het had,kent (bijna)iedereen ons,ze weten van ons gebruik. -vorige tripsessies(uitgenomen zijn eerste halve zegel die hij ooit nam,hebben we gewoon gewandeld en niet op kroeg geweest) hebben we altijd uitgeweest op kroeg,of het nu druk was of niet...zelfs naar optredens gaan kijken deden we :rockband: ,enorm veel plezier gehad :grin:

groeten cronos!!! :wave:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
cronos zei:
gNuxx zei:
goed gehandeld :grin:

hoest nu met je vriend?
Klik om te vergroten...
goed,maar lsd zal hij waarschijnlijk nooit meer durven nemen...toch raar hoor,zelfde zegeltjes nog genomen(in de zomer en in de herfst)...en hij vond het enorm leuk...en nu zo slecht verlopen :confused:
Klik om te vergroten...

Als je een nieuwe trip buddy nodig heb :P LSD lijkt mij wel leuk :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
lol,ik woon wel in belgië hé :( ,toch bedankt voor mijn tripbuddy te willen zijn :wink: :rock: :wave:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet hij in ieder geval wat hij aan je heeft. Goed gehandeld. Jammer dat je auto moest gaan rijden met LSD op, maar eind goed al goed.

Was hij heel erg angstig en in paniek toen jullie bij hem thuis waren, of viel het eigenlijk nog wel mee?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
HVS = Hyperventilatiesyndroom. Maar dat bestaat dus eigenlijk helemaal niet. Als hij vaker last zou hebben dan komt dat voort uit paniek of angst, en daarom gaat die hyperventileren. Dit is echt zo, heb het pas op school gehad,

Gr,
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
hodgepodge zei:
Weet hij in ieder geval wat hij aan je heeft. Goed gehandeld. Jammer dat je auto moest gaan rijden met LSD op, maar eind goed al goed.

Was hij heel erg angstig en in paniek toen jullie bij hem thuis waren, of viel het eigenlijk nog wel mee?
Klik om te vergroten...

eerst een tijdje wel heel angstig,daar hij niet op zijn gemak was toen zijn bloeddruk veel te hoog stond,maar daar ik hem aanraade om in de zetel te liggen en dat ik beloofde bij hem te blijven,kwam hij langzaam rustiger.zijn bloeddruk daalde gelukkig :grin:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha cronos, je moest eens weten hoe fel jouw digitale aura schijnt :wave:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamerOfDreams zei:
haha cronos, je moest eens weten hoe fel jouw digitale aura schijnt :wave:
Klik om te vergroten...

mijn digitale aura?i don't understand this :rolleyes: ?
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik voerde hem(zonder rijbewijs,ja ik weet het ,ik riskeerde veel,maar wat moest ik doen?).
Klik om te vergroten...

Èn geen rijbewijs, èn ook nog eens als je aan het trippen bent proberen te rijden?
Je hebt voor het overgrote deel goed gehandeld, maar het was echt veel verstandiger geweest als je hem bij jou thuis gewoon op de bank of in bed had gelegd.
Je neemt niet alleen risico voor eigen leven, maar ook voor die van je vriend..

maarja, eind goed al goed
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
cronos zei:
DreamerOfDreams zei:
haha cronos, je moest eens weten hoe fel jouw digitale aura schijnt :wave:
Klik om te vergroten...

mijn digitale aura?i don't understand this :rolleyes: ?
Klik om te vergroten...

mja gewoon, de positieve uitstralingen die veel van je posts hebben
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inmiddels kan ik de 'baddies' wel redelijk hebben, maar ik ben er wel achter dat als je een beetje onrustig bent, niet echt tof hebt geslapen of pas iets naars hebt meegemaakt waar je regelmatig aan denkt, je dat 100% op je bordje krijgt tijdens de dream...
Voor een dreamer had je niet beter kunnen handelen Chronos, RESPECT!!!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
idd, misschien zat je maat gewoon ergens mee, de zegel kan elke keer anders vallen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is inderdaad zo dat je van de de meest onzinnige, onbelangrijke dingen (nuchter gezien dan) in een trip redelijk makkelijk bad kan gaan. Ik heb het zelf ook al wel een aantal keren meegemaakt, en hoe goed je tripsitter er ook mee om gaat, vaak is de lol dan van je trip af. Je kunt wel uit de bad trip komen, maar het blijft je vaak op de achtergrond toch wel bezig houden.

Ik denk dat je goed je best hebt gedaan om hem te begeleiden, hoewel het autorijden niet slim was...hoe goed bedoeld ook, als je een ongeval had gehad, hadden jullie beiden een bad trip gehad, en da's dan zwak uitgedrukt :wink:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mirrorball zei:
ik voerde hem(zonder rijbewijs,ja ik weet het ,ik riskeerde veel,maar wat moest ik doen?).
Klik om te vergroten...

Èn geen rijbewijs, èn ook nog eens als je aan het trippen bent proberen te rijden?
Je hebt voor het overgrote deel goed gehandeld, maar het was echt veel verstandiger geweest als je hem bij jou thuis gewoon op de bank of in bed had gelegd.
Je neemt niet alleen risico voor eigen leven, maar ook voor die van je vriend..

maarja, eind goed al goed
Klik om te vergroten...

mijn huis is tevens 6 kilometer van stad,dus dat was geen oplossing...in zijn huis voelt hij zich het veiligst :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."