#1
woow vet kut datie bad ging,.. bloeddruk stijgt zeker wel idd, kon ook niet slapen was zo wakker als een mutherfuckr 


,goed,maar lsd zal hij waarschijnlijk nooit meer durven nemen...toch raar hoor,zelfde zegeltjes nog genomen(in de zomer en in de herfst)...en hij vond het enorm leuk...en nu zo slecht verlopengNuxx zei:goed gehandeld
hoest nu met je vriend?

Djo zei:Hartstikke blij mag je vriend zijn met een vriend als jij. Rijbewijs of niet, je riskeerde het om je vriend te helpen.
Was het de eerste keer voor je vriend? 1 zegel lijkt me nu niet direct teveel. Al ben ik ooit flink ziek, zowel lichamelijk als geestelijk van een halve Maya geweest. Hoeveel ug bezat de zegel, of heb je geen info daarover?
Ik denk ook dat de omgeving, een drukke kroeg, toch best ver van zijn vertrouwde stekkie, zijn huis. Ik ben ooit met dots in een kroeg geweest, was toch niet echt relaxed. Het gevoel dat iedereen je doorheeft, je aankijkt. Misschien heeft dit voor je vriend ook parten gespeeld.
Je hebt juist gehandeld, dat zowiezo, maar wat bracht jullie in de stad met een zegel op?
![]()
,enorm veel plezier gehad 
cronos zei:goed,maar lsd zal hij waarschijnlijk nooit meer durven nemen...toch raar hoor,zelfde zegeltjes nog genomen(in de zomer en in de herfst)...en hij vond het enorm leuk...en nu zo slecht verlopengNuxx zei:goed gehandeld
hoest nu met je vriend?![]()

hodgepodge zei:Weet hij in ieder geval wat hij aan je heeft. Goed gehandeld. Jammer dat je auto moest gaan rijden met LSD op, maar eind goed al goed.
Was hij heel erg angstig en in paniek toen jullie bij hem thuis waren, of viel het eigenlijk nog wel mee?

DreamerOfDreams zei:haha cronos, je moest eens weten hoe fel jouw digitale aura schijnt![]()
?ik voerde hem(zonder rijbewijs,ja ik weet het ,ik riskeerde veel,maar wat moest ik doen?).
cronos zei:DreamerOfDreams zei:haha cronos, je moest eens weten hoe fel jouw digitale aura schijnt![]()
mijn digitale aura?i don't understand this?
Mirrorball zei:ik voerde hem(zonder rijbewijs,ja ik weet het ,ik riskeerde veel,maar wat moest ik doen?).
Èn geen rijbewijs, èn ook nog eens als je aan het trippen bent proberen te rijden?
Je hebt voor het overgrote deel goed gehandeld, maar het was echt veel verstandiger geweest als je hem bij jou thuis gewoon op de bank of in bed had gelegd.
Je neemt niet alleen risico voor eigen leven, maar ook voor die van je vriend..
maarja, eind goed al goed

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."