#1
zo kan je toch niet heel je trip liggen ?
DrippTone schreef:
Atropa schreef:Als je LSD ervaart op een dosis waarin de cirkel in volledigheid zichtbaar is, is aanwezigheid van iemand anders dubbelop.
Kun je dit uitleggen, bedoel je met cirkel jezelf, de wereld, of de lsd??
Door alle controle uit handen te geven, de gewaarwording van het wezenlijke zelf ontdekken. Los van alle negatieve energie of erkenningskaders en het leven aan de hand van die wetenschap bewandelen. Het individuele gedaante dat het leven doorgaat, los van alles waar die mee worstelt. Uiteindelijk zonder overgebleven verlangens en dromen z'n individuele gedaante weer uit handen kunnen geven door te sterven met evenwichtige teruggave van energie. Geven en worden, in plaats van nemen voor erkenning. Deze blootlegging betekend jezelf zijn in het leven zonder kwestbaarheid. Het zelf kunnen zijn onder de mensen, zonder van achter grenzen en barrieres te projecteren.
Het begrip dood is negatieve electrische lading zolang iemand niet voor de volle 100 procent in z'n diepste kern het aanvaard als zijnde overgave. Bij verlichting wordt het begrip dood neutraal, net als geboren worden. Geboorte is een productie uit de collectieve energie waaruit een individueel gedaante voortvloeit met een onafhankelijke gedachtenbron. Dood is de teruggave daarvan. Met de borst naar voren het tijdelijke leven tegenmoet gaan, kan gevangenschap in het leven zijn buiten de eigen weet om.
De volle dosering is er een die ver boven de dosering ligt die je instinctief prefereert. Het nuchtere leven beleven zonder met vragen of twijfel te zitten. Want niemand anders dan jezelf kan laten zien wat je zoekt.
lucifer in the sky zei:wat bedoel je daar mee?
ik bedoel het ook serieus, sommige mensen liggen mss nu 12 uur plat op de lsd. ik zelf zou het zeker niet kunnen. ik heb men beweging nodig![]()

Ik kan ook echt niet tekenen, maar tijdens een trip lijkt het nog wel ergens op. Als je iets abstracts maakt hoeven de lijntjes niet aan te sluitenDrippTone zei:Ik kan echt niet tekenen als ik LSD op heb, probeer die lijntjes maar eens te volgen, je komt elke keer ergens anders uit. Maar wel elke keer behoefte om te tekenen.
Mijn eerste LSD trip heb ik alleen gedaan, misschien onverstandig met een onbekend middel zonder trip sitter. Maargoed was een fantastische trip, mijn hele woonkamer was een jungle van speeltoestellen. Muziek opgezet en rennen en klauteren maar. Schaken in je eentje is dan ook hilarisch.
Je hoeft je echt niet te vervelen!![]()
. Als ik ze zo nuchter bekijk zijn het echt bizar slechte tekeningen van het niveau van een 10 jarige ofzo.lysergine25 zei:alleen aan de 200 mics is wel iets anders beste Spatz .. das trippen op hogeschool niveau.
Helm op
Gordel om ...
Atropa zei:Als je LSD ervaart op een dosis waarin de cirkel in volledigheid zichtbaar is, is aanwezigheid van iemand anders dubbelop.
Spatzi zei:lysergine25 zei:alleen aan de 200 mics is wel iets anders beste Spatz .. das trippen op hogeschool niveau.
Helm op
Gordel om ...
Hoei, begrijp me niet verkeerd hoor! De eerstvolgende keer wordt max 1 zegeltje, dus 50 a 65ug. Echt niet meer! Ik ben nog druk bezig met leren zwemmen in het baby-badje. Zwemmen in het diepe doe ik wel als ik veel meer ervaring heb. Eerst kunnen lopen voordat ik wil rennen.![]()
Denk als ik nu in m'n eentje direct aan de 200ug ga, het huis volkomen opnieuw gedecoreerd is na afloop. Mogelijk heel creatief vormgegeven, maar decoratie-technisch onbewoonbaar, haha! Ik zie mezelf al trippend met m'n nieuwe schilderspulletjes trots naast m'n nieuwe muurschildering staan terwijl mevrouw Spatzi thuiskomt. Dat wil je helder niet eens meemaken!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."