Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD terwijl je alleen bent.

LSD terwijl je alleen bent.

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: Soms vraag ik me echt af wie er achter Atropa schuilgaat :grin: ..

Een doodgewone boer?
Een bakker? Een kantoorpik? Schrijver? Bekend wetenschapper / filosoof?

Gvd wat zijn die teksten altijd goed opgebouwd, sommige gaan wel heel ver en moet ik eerst 3 keer lezen voordat ik het daadwerkelijk snap.. Maar zo goed als altijd zijn ze weer even correct en informatief geschreven. Ik zou zeggen, blijf lekker doorschrijven zoals je nu altijd doet, dan kunnen we allemaal nog een hoop van je leren. :)

:) Even voor diegene die ik nou tegen het zere been schop: :wink: Er zijn heel veel goede en informatie posters / schrijvers hier, alleen hebben de teksten van Atropa altijd wel 'iets' kenmerkends.. Ontzettend objectief en heel persoonlijk tegelijkertijd.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
lucifer in the sky zei:
wat bedoel je daar mee?
ik bedoel het ook serieus, sommige mensen liggen mss nu 12 uur plat op de lsd. ik zelf zou het zeker niet kunnen. ik heb men beweging nodig :grin:
Klik om te vergroten...

is jou niet uitlachen hoor dat ik deed,waarom zou ik ?ik was gewoon wat aan het fantaseren,dat hij bleef in de zetel liggen en dat hij zelfs zijn behoefte(plassen of kakken)in zijn zetel deed,niet opletten mate,ik heb gewoon een overschot aan fantasie :wink: :wave:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan altijd heerlijk in mijn eentje wegspacen. Door te gaan liggen in bed of in het gras buiten:)en dan heerlijk naa boven turen, spacen. Door een koptelefoon op met lekkere muziek en je bent zo weer een paar uur verder :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo kan je toch niet heel je trip liggen ?
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan me zo voorstellen dat je LSD neemt terwijl je alleen thuis bent oid. Zonder maatje, sitter of tripbuddy lijkt het me dat je je bezig houdt met andere zaken dan wanneer er gezelschap bij is. Alleen al met praten (en lachen) heb ik mijn 1e LSD trip voor een groot deel kunnen vullen, maar dat kan niet als je alleen bent.

Maar wat doe je nou wel als je alleen bent? (Niet te verwarren met eenzaam, dat ben ik gelukkig niet!) Beetje film kijken en muziek luisteren? Misschien een kleine wandeling? En zijn er dingen die je beter niet kunt doen als je alleen tript? (Naast de gebruikelijke dingen als autorijden, etc. :wink: )

Paddotrips heb ik genoeg gedaan terwijl ik alleen was, en die waren altijd zeer plezierig. Maar omdat LSD bij mij veel harder aankwam dan een paddotrip kan ik me voorstellen dat er andere 'spelregels' gelden. Vooral omdat ik tijdens mijn eerdere LSD trip een korte periode erg bang ben geweest staat dit nogal voor in mijn geheugen geprent. Ik weet waar dat door kwam (tikje teveel LSD om mee te beginnen, met iets te veel wiet tussendoor.), maar dat neemt niet weg dat ik het liever niet weer meemaak. Hoe zorg ik er nou voor dat zo'n stukje geheugen niet weer de overhand krijgt, vooral als je alleen bent? In ieder geval neem ik minder LSD en geen wiet tijdens mijn volgende trip...

Tips of leuke aanraders?
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn al best veel topics over.
Maar films kijken en muziek luisteren is dan mijn voornaamste bezigheid. Verder inderdaad een stukje wandelen, wat tekenen ofzo en nadenken. Ik verveel me dan echt geen seconden en heb eerder te weinig tijd om alles te doen en te zien wat ik wil.
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#7
hodgepodge zei:
Zijn al best veel topics over.
Maar films kijken en muziek luisteren is dan mijn voornaamste bezigheid. Verder inderdaad een stukje wandelen, wat tekenen ofzo en nadenken. Ik verveel me dan echt geen seconden en heb eerder te weinig tijd om alles te doen en te zien wat ik wil.
Klik om te vergroten...
Schilderen! (of tekenen) Da's wel een vet idee eigenlijk. :grin: Daar ga ik eens wat spul voor kopen!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan echt niet tekenen als ik LSD op heb, probeer die lijntjes maar eens te volgen, je komt elke keer ergens anders uit. Maar wel elke keer behoefte om te tekenen.
Mijn eerste LSD trip heb ik alleen gedaan, misschien onverstandig met een onbekend middel zonder trip sitter. Maargoed was een fantastische trip, mijn hele woonkamer was een jungle van speeltoestellen. Muziek opgezet en rennen en klauteren maar. Schaken in je eentje is dan ook hilarisch.
Je hoeft je echt niet te vervelen! :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
alleen aan de 200 mics is wel iets anders beste Spatz .. das trippen op hogeschool niveau.

Helm op

Gordel om ...
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Ik kan echt niet tekenen als ik LSD op heb, probeer die lijntjes maar eens te volgen, je komt elke keer ergens anders uit. Maar wel elke keer behoefte om te tekenen.
Mijn eerste LSD trip heb ik alleen gedaan, misschien onverstandig met een onbekend middel zonder trip sitter. Maargoed was een fantastische trip, mijn hele woonkamer was een jungle van speeltoestellen. Muziek opgezet en rennen en klauteren maar. Schaken in je eentje is dan ook hilarisch.
Je hoeft je echt niet te vervelen! :wave:
Klik om te vergroten...
Ik kan ook echt niet tekenen, maar tijdens een trip lijkt het nog wel ergens op. Als je iets abstracts maakt hoeven de lijntjes niet aan te sluiten :mrgreen: . Als ik ze zo nuchter bekijk zijn het echt bizar slechte tekeningen van het niveau van een 10 jarige ofzo.

Ik kijk ook vaak naar die kleurrijke plaatjes die je vind in het eyecandy-topic of op http://www.sacredmirrors.org/flash/sm_full.html ofzo. Ook heb ik een boek van Salvador Dali waar ik dan in kijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Koptelefoon op, ogen dicht en met een deken op de bank liggen <3
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
alleen aan de 200 mics is wel iets anders beste Spatz .. das trippen op hogeschool niveau.

Helm op

Gordel om ...
Klik om te vergroten...

Hoei, begrijp me niet verkeerd hoor! De eerstvolgende keer wordt max 1 zegeltje, dus 50 a 65ug. Echt niet meer! Ik ben nog druk bezig met leren zwemmen in het baby-badje. Zwemmen in het diepe doe ik wel als ik veel meer ervaring heb. Eerst kunnen lopen voordat ik wil rennen. :wink:

Denk als ik nu in m'n eentje direct aan de 200ug ga, het huis volkomen opnieuw gedecoreerd is na afloop. Mogelijk heel creatief vormgegeven, maar decoratie-technisch onbewoonbaar, haha! Ik zie mezelf al trippend met m'n nieuwe schilderspulletjes trots naast m'n nieuwe muurschildering staan terwijl mevrouw Spatzi thuiskomt. Dat wil je helder niet eens meemaken! :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
daarom moet je je sitter ook nooit lsd geven .....

:hearteyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je LSD ervaart op een dosis waarin de cirkel in volledigheid zichtbaar is, is aanwezigheid van iemand anders dubbelop.

Als je ergens voor dat punt blijft steken, en vervormingen, bewegende visuals en het trippen nog aanwezig is, heb je soms behoefte aan anderen. Al is het maar om hun ziel in te duiken en kennis te vergaren over hun identiteit. Of om te identificeren als je samen tript.

Lagere doseringen in je eentje kunnen saai zijn omdat je de vaste waarneming van de object georienteerde wereld nog voor je hebt en je voelt dat je interesse wordt geprikkelt om de wereld te aanschouwen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Atropa zei:
Als je LSD ervaart op een dosis waarin de cirkel in volledigheid zichtbaar is, is aanwezigheid van iemand anders dubbelop.
Klik om te vergroten...

Kun je dit uitleggen, bedoel je met cirkel jezelf, de wereld, of de lsd??
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
In het begin van de trip gewoon leuke dingen doen, computeren, gamen, muziek luisteren, lekkere dingen eten etc..

Wanneer de trip op zn piek is, licht en geluid uit, gaan liggen en de reis naar binnen beginnen. :hearteyes:
j
julius_dLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spatzi zei:
lysergine25 zei:
alleen aan de 200 mics is wel iets anders beste Spatz .. das trippen op hogeschool niveau.

Helm op

Gordel om ...
Klik om te vergroten...

Hoei, begrijp me niet verkeerd hoor! De eerstvolgende keer wordt max 1 zegeltje, dus 50 a 65ug. Echt niet meer! Ik ben nog druk bezig met leren zwemmen in het baby-badje. Zwemmen in het diepe doe ik wel als ik veel meer ervaring heb. Eerst kunnen lopen voordat ik wil rennen. :wink:

Denk als ik nu in m'n eentje direct aan de 200ug ga, het huis volkomen opnieuw gedecoreerd is na afloop. Mogelijk heel creatief vormgegeven, maar decoratie-technisch onbewoonbaar, haha! Ik zie mezelf al trippend met m'n nieuwe schilderspulletjes trots naast m'n nieuwe muurschildering staan terwijl mevrouw Spatzi thuiskomt. Dat wil je helder niet eens meemaken! :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: Hilarisch
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Atropa zei:
Als je LSD ervaart op een dosis waarin de cirkel in volledigheid zichtbaar is, is aanwezigheid van iemand anders dubbelop.
Klik om te vergroten...

Kun je dit uitleggen, bedoel je met cirkel jezelf, de wereld, of de lsd??
Klik om te vergroten...

Door alle controle uit handen te geven, de gewaarwording van het wezenlijke zelf ontdekken. Los van alle negatieve energie of erkenningskaders en het leven aan de hand van die wetenschap bewandelen. Het individuele gedaante dat het leven doorgaat, los van alles waar die mee worstelt. Uiteindelijk zonder overgebleven verlangens en dromen z'n individuele gedaante weer uit handen kunnen geven door te sterven met evenwichtige teruggave van energie. Geven en worden, in plaats van nemen voor erkenning. Deze blootlegging betekend jezelf zijn in het leven zonder kwestbaarheid. Het zelf kunnen zijn onder de mensen, zonder van achter grenzen en barrieres te projecteren.

Het begrip dood is negatieve electrische lading zolang iemand niet voor de volle 100 procent in z'n diepste kern het aanvaard als zijnde overgave. Bij verlichting wordt het begrip dood neutraal, net als geboren worden. Geboorte is een productie uit de collectieve energie waaruit een individueel gedaante voortvloeit met een onafhankelijke gedachtenbron. Dood is de teruggave daarvan. Met de borst naar voren het tijdelijke leven tegenmoet gaan, kan gevangenschap in het leven zijn buiten de eigen weet om.

De volle dosering is er een die ver boven de dosering ligt die je instinctief prefereert. Het nuchtere leven beleven zonder met vragen of twijfel te zitten. Want niemand anders dan jezelf kan laten zien wat je zoekt.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anon zei:
In het begin van de trip gewoon leuke dingen doen, computeren, gamen, muziek luisteren, lekkere dingen eten etc..

Wanneer de trip op zn piek is, licht en geluid uit, gaan liggen en de reis naar binnen beginnen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Computeren vind ik niet zo leuk als ik LSD op heb. Opzich is natuurlijk alles wel leuk als je, je zo goed voelt. Liever kijk ik een vette natuurfilm. Iemand op dit forum adviseerde Earth en dat is echt de gaafste film die ik heb gezien op acid. Die moet je zeker eens gaan kijken.

Ik vind het heerlijk om een jointje te roken in de tuin met wat muziek en een pilsje erbij. Daar blijf ik dan ook vrij lang zitten. Als je een mooie tuin hebt is dat wel heel relaxed, omdat je in je eentje wat moeilijker weg kunt. Een rondje lopen door de wijk kan natuurlijk, maar je wil niet de buren of een bekende tegenkomen.
j
julius_dLid
01-01-2024, 00:00
#20
hodgepodge zei:
Anon zei:
In het begin van de trip gewoon leuke dingen doen, computeren, gamen, muziek luisteren, lekkere dingen eten etc..

Wanneer de trip op zn piek is, licht en geluid uit, gaan liggen en de reis naar binnen beginnen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Computeren vind ik niet zo leuk als ik LSD op heb. Opzich is natuurlijk alles wel leuk als je, je zo goed voelt. Liever kijk ik een vette natuurfilm. Iemand op dit forum adviseerde Earth en dat is echt de gaafste film die ik heb gezien op acid. Die moet je zeker eens gaan kijken.

Ik vind het heerlijk om een jointje te roken in de tuin met wat muziek en een pilsje erbij. Daar blijf ik dan ook vrij lang zitten. Als je een mooie tuin hebt is dat wel heel relaxed, omdat je in je eentje wat moeilijker weg kunt. Een rondje lopen door de wijk kan natuurlijk, maar je wil niet de buren of een bekende tegenkomen.
Klik om te vergroten...
He Hodgepodge,

Als je Earth leuk vindt moet je zeker eens de BBC documentaires van David Attenborough kijken. Die dingen zijn Earth in het kwadraat. Veel van het beeldmateriaal uit Earth komt uit de documentaires van Attenborough. In een van die docu's zwemmen duikers door een onderwatergrot. En op een gegeven moment verandert het water van zoet naar zout. Het zoute water licht dan "onder" het zoete water omdat dat zwaarder is en je krijgt een soort kunstmatig wateroppervlak IN het water waarop licht weerspiegelt. Heel bizar. Ik weet zeker dat je gouden tijden gaat hebben als je dat ziet on acid.

Speciaal de Planet Earth series waren geweldig.

Planet Earth is an Emmy Award and Peabody Award-winning BBC nature documentary series narrated by David Attenborough and produced by Alastair Fothergill. It was first broadcast in the UK from 5 March 2006. The American version is narrated by Sigourney Weaver.

http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Earth_(TV_series)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."