#1
Een doodgewone boer?
Een bakker? Een kantoorpik? Schrijver? Bekend wetenschapper / filosoof?
Gvd wat zijn die teksten altijd goed opgebouwd, sommige gaan wel heel ver en moet ik eerst 3 keer lezen voordat ik het daadwerkelijk snap.. Maar zo goed als altijd zijn ze weer even correct en informatief geschreven. Ik zou zeggen, blijf lekker doorschrijven zoals je nu altijd doet, dan kunnen we allemaal nog een hoop van je leren.

. Als ik ze zo nuchter bekijk zijn het echt bizar slechte tekeningen van het niveau van een 10 jarige ofzo.