#1
Idd, ik ben ook altijd veel te veel bezig met de trip om er ook maar aan te denken dat ik het koud heb, behalve als ik dan weer ergens in een warm gedeelte kom valt het me op hou koud het buiten eigenlijk was.
Wacky zei:Oh, ik heb wel eens koud gehad in een trip, 2 keer trouwens. En dan ook echt extreem koud, duidelijk dat de trip het versterkte.
Beide keren was op een buiten feestje waarbij het een graad of 5 was ofzo. Dus het was ook koud, dat wel. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het met speed of mdma minder koud gehad zou hebben toen![]()
J0rrit zei:Wacky zei:Oh, ik heb wel eens koud gehad in een trip, 2 keer trouwens. En dan ook echt extreem koud, duidelijk dat de trip het versterkte.
Beide keren was op een buiten feestje waarbij het een graad of 5 was ofzo. Dus het was ook koud, dat wel. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het met speed of mdma minder koud gehad zou hebben toen![]()
Klopt, maar denk niet dat dat een gevolg is van het lichamelijke effect van de lsd, maar denk dat de mentale trip de kou versterkte, en dat zijn 2 verschillende dingen.
komen deze braakneigingen frequent voor ?vogel zei:lichamelijke effecten van LSD zijn o,a vasoconstrictie (bloedvatvernauwing)
kippenvel,verwijde pupillen, kotsen,
versnelde ademhaling (bij hoge dosissen vertraagd)
http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Lsd
de neiging om te braken (overgeven) kan erger worden door de visuals en gedachtes.
Door de vasoconstrictie (bloedvatvernauwende werking)
Kan men een koud gevoel krijgen, piloerectie (kippenvel)
de adrenergische werking van LSD zorgt voor een energiek en fit gevoel.
al kan men zich tijdens de trip ook erg lethargisch voelen.
azgaza zei:Ik ben in geen van mijn 17 trips ooit misselijk geweest, niet eens een beetje, geen van tripgenoten zijn in al hun trips van LSD ooit misselijk geweest. EIgenlijk ken ik persoonlijk helemaal niemand die zich ooit misselijk voelde op LSD
Vogel heeft een naar eigen zeggen kwik en fluor vergiftiging (waar ik niet verder op in ga, want dan gaat dit topic daar over weer over..) en ik denk dat hÃj daarom wel misselijk wordt van LSD maar normale gezonde mensen naar mijn weten niet hoor.

MCHZK zei:azgaza zei:Ik ben in geen van mijn 17 trips ooit misselijk geweest, niet eens een beetje, geen van tripgenoten zijn in al hun trips van LSD ooit misselijk geweest. EIgenlijk ken ik persoonlijk helemaal niemand die zich ooit misselijk voelde op LSD
Vogel heeft een naar eigen zeggen kwik en fluor vergiftiging (waar ik niet verder op in ga, want dan gaat dit topic daar over weer over..) en ik denk dat hÃj daarom wel misselijk wordt van LSD maar normale gezonde mensen naar mijn weten niet hoor.
alright , maar stel nu in het slechtste geval dat ik of een van m'n mede trippers zich misselijk voelt , is het dan een goed idee om deze een pilletje te geven tegen de misselijkheid ?
ik ben namelijk nogal gevoelig hieraan![]()
MCHZK zei:ik ben benieuwd !
het is trouwens m'n eerste keer dat ik zal trippen ooit
een report volgt zeker en vast
thanks !
wel dankje , ik kijk er echt naar uit ! ik hoop dat het me lukt om wat bij te sturen moest het fout gaan , iemand nog suggesties en tips om dit te doen ?_Kat_ zei:Die kots neigingen onder de trip zijn iets raars. Als je hier vaker last van hebt raad ik je aan Ayahuasca te nemen. Hier had ik veel last van tijdens mijn Bromo Dragonfly trip. Was ook niet echt een normale trip.
En ik ben blij dat je wilt beginnen met trippen, tenzij je een grote fout maakt en bang word voor trippen zal het een positieve impact op je leven hebben. Maar op LSD gebeurd dit niet zo makkelijk, tenzij je dus echt iets fout doet. Maar ik neem aan dat je wel weet dat je bepaalde gedachtes en manieren van denken moet vermijden voor en tijdens de trip. Mocht je bad gaan, je kunt jezelf er altijd uit krijgen. Alleen met de eerste paar keer trippen lijkt me dit moeilijk aangezien je nog geen idee hebt hoe je een trip moet "sturen". Misschien een tip: Je moet iets echt willen. Je moet het in je hoofd denken maar je moet het ook echt menen.
Veel succes.![]()
! Laat je niet meeslepen in de waanzin, ben zelf een enorme denker wat mijn trips af enm toe lastig maakt, geef je over en weet dat het allemaal weer goed komt Patrick a.k.a Spaceface zei:De gedachte vasthouden dat alles goed komt! Laat je niet meeslepen in de waanzin, ben zelf een enorme denker wat mijn trips af enm toe lastig maakt, geef je over en weet dat het allemaal weer goed komt
![]()
MCHZK zei:iemand nog suggesties en tips om dit te doen ?
. Toen was het van Rood, dan zag ik overal rood, en dan zeiden we blauw, duurde het ff en waren de patroontjes blauw. Dat was echt supervet, denk er dus aan, dat wat je wil zien dat zie je ook. Dus als je gedachte negatief zijn zal je ook alles negatief zien en andersom."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."