Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslichamelijke effecten LSD ?

lichamelijke effecten LSD ?

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd, ik ben ook altijd veel te veel bezig met de trip om er ook maar aan te denken dat ik het koud heb, behalve als ik dan weer ergens in een warm gedeelte kom valt het me op hou koud het buiten eigenlijk was.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh, ik heb wel eens koud gehad in een trip, 2 keer trouwens. En dan ook echt extreem koud, duidelijk dat de trip het versterkte.

Beide keren was op een buiten feestje waarbij het een graad of 5 was ofzo. Dus het was ook koud, dat wel. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het met speed of mdma minder koud gehad zou hebben toen :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Oh, ik heb wel eens koud gehad in een trip, 2 keer trouwens. En dan ook echt extreem koud, duidelijk dat de trip het versterkte.

Beide keren was op een buiten feestje waarbij het een graad of 5 was ofzo. Dus het was ook koud, dat wel. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het met speed of mdma minder koud gehad zou hebben toen :)
Klik om te vergroten...

Klopt, maar denk niet dat dat een gevolg is van het lichamelijke effect van de lsd, maar denk dat de mentale trip de kou versterkte, en dat zijn 2 verschillende dingen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
Wacky zei:
Oh, ik heb wel eens koud gehad in een trip, 2 keer trouwens. En dan ook echt extreem koud, duidelijk dat de trip het versterkte.

Beide keren was op een buiten feestje waarbij het een graad of 5 was ofzo. Dus het was ook koud, dat wel. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het met speed of mdma minder koud gehad zou hebben toen :)
Klik om te vergroten...

Klopt, maar denk niet dat dat een gevolg is van het lichamelijke effect van de lsd, maar denk dat de mentale trip de kou versterkte, en dat zijn 2 verschillende dingen.
Klik om te vergroten...

yep :)
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#5
vogel zei:
lichamelijke effecten van LSD zijn o,a vasoconstrictie (bloedvatvernauwing)
kippenvel,verwijde pupillen, kotsen,
versnelde ademhaling (bij hoge dosissen vertraagd)

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Lsd

de neiging om te braken (overgeven) kan erger worden door de visuals en gedachtes.

Door de vasoconstrictie (bloedvatvernauwende werking)
Kan men een koud gevoel krijgen, piloerectie (kippenvel)

de adrenergische werking van LSD zorgt voor een energiek en fit gevoel.
al kan men zich tijdens de trip ook erg lethargisch voelen.
Klik om te vergroten...
komen deze braakneigingen frequent voor ?
en voel je je dan misselijk door de visuals , of enkel wat draaierig ?


bedankt aan iedereen voor de interessante tips !
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben in geen van mijn 17 trips ooit misselijk geweest, niet eens een beetje, geen van tripgenoten zijn in al hun trips van LSD ooit misselijk geweest. EIgenlijk ken ik persoonlijk helemaal niemand die zich ooit misselijk voelde op LSD :)

Vogel heeft een naar eigen zeggen kwik en fluor vergiftiging (waar ik niet verder op in ga, want dan gaat dit topic daar over weer over..) en ik denk dat híj daarom wel misselijk wordt van LSD maar normale gezonde mensen naar mijn weten niet hoor.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Ik ben in geen van mijn 17 trips ooit misselijk geweest, niet eens een beetje, geen van tripgenoten zijn in al hun trips van LSD ooit misselijk geweest. EIgenlijk ken ik persoonlijk helemaal niemand die zich ooit misselijk voelde op LSD :)

Vogel heeft een naar eigen zeggen kwik en fluor vergiftiging (waar ik niet verder op in ga, want dan gaat dit topic daar over weer over..) en ik denk dat híj daarom wel misselijk wordt van LSD maar normale gezonde mensen naar mijn weten niet hoor.
Klik om te vergroten...

alright , maar stel nu in het slechtste geval dat ik of een van m'n mede trippers zich misselijk voelt , is het dan een goed idee om deze een pilletje te geven tegen de misselijkheid ?
ik ben namelijk nogal gevoelig hieraan :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MCHZK zei:
azgaza zei:
Ik ben in geen van mijn 17 trips ooit misselijk geweest, niet eens een beetje, geen van tripgenoten zijn in al hun trips van LSD ooit misselijk geweest. EIgenlijk ken ik persoonlijk helemaal niemand die zich ooit misselijk voelde op LSD :)

Vogel heeft een naar eigen zeggen kwik en fluor vergiftiging (waar ik niet verder op in ga, want dan gaat dit topic daar over weer over..) en ik denk dat híj daarom wel misselijk wordt van LSD maar normale gezonde mensen naar mijn weten niet hoor.
Klik om te vergroten...

alright , maar stel nu in het slechtste geval dat ik of een van m'n mede trippers zich misselijk voelt , is het dan een goed idee om deze een pilletje te geven tegen de misselijkheid ?
ik ben namelijk nogal gevoelig hieraan :beer:
Klik om te vergroten...

Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen eigenlijk, dus gewoon doen mocht het toch gebeuren. De kans is echter wel heel erg klein want nogmaals, ik ken dus (op vogel na) helemaal niemand die ooit misselijk wordt van LSD, ook niet van hoge doseringen. Ik weet niet of je ervaring hebt met paddo's, maar die zijn in mijn mening veel misselijkmakender, dus als je daar geen last mee hebt hoef je je over LSD ook echt geen zorgen te maken.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben benieuwd !
het is trouwens m'n eerste keer dat ik zal trippen ooit
een report volgt zeker en vast :wink:

thanks !
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net als bij mij de kou, is die misselijkheid, als die er is ook iets mentaals.
Ik heb het van LSD niet gehad, van paddos wel. En ook duidelijk voor mij op een manier dat het niet alleen een physieke oorzaak had. Immers, op het ene moment voelde ik me kiplekker, 5 minuten later stond ik te kotsen maar kwam er niets uit. Weer 5 minuten later voelde ik me weer goed, daarna lag ik te zweten, dan weer te rillen van de kou, en dan weer te kotsen. En zo bleef dat maar wisselen. Dat zal met LSD ook wel kunnen lijkt mij. Maar dat is dus mentaal.

Maarja, wat is mentaal, en wat is fysiek. Heel veel ziektes beginnen in je hoofd denk ik.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Persoonlijk wordt ik ook wel eens misselijk van LSD... Maargoed, zal inderdaad wel mentaal zijn ofzo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MCHZK zei:
ik ben benieuwd !
het is trouwens m'n eerste keer dat ik zal trippen ooit
een report volgt zeker en vast :wink:

thanks !
Klik om te vergroten...

Oke dan weet je die paddo vergelijking dus ook niet, maarja als je geen zin hebt in misselijkheid of de kans daar op zou klein mogelijk wil maken is LSD denk ik wel een betere keuze dan paddo's :)
Ö
ÖstlundLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had een domme vraag maar daar heb ik het antwoord al op gevonden. IK heb verder niks te vertellen over lichamelijke effecten behalve dan dat ik alleen kon blijven liggen en niet meer lopen etc :)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die kots neigingen onder de trip zijn iets raars. Als je hier vaker last van hebt raad ik je aan Ayahuasca te nemen. Hier had ik veel last van tijdens mijn Bromo Dragonfly trip. Was ook niet echt een normale trip.

En ik ben blij dat je wilt beginnen met trippen, tenzij je een grote fout maakt en bang word voor trippen zal het een positieve impact op je leven hebben. Maar op LSD gebeurd dit niet zo makkelijk, tenzij je dus echt iets fout doet. Maar ik neem aan dat je wel weet dat je bepaalde gedachtes en manieren van denken moet vermijden voor en tijdens de trip. Mocht je bad gaan, je kunt jezelf er altijd uit krijgen. Alleen met de eerste paar keer trippen lijkt me dit moeilijk aangezien je nog geen idee hebt hoe je een trip moet "sturen". Misschien een tip: Je moet iets echt willen. Je moet het in je hoofd denken maar je moet het ook echt menen.

Veel succes. :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
_Kat_ zei:
Die kots neigingen onder de trip zijn iets raars. Als je hier vaker last van hebt raad ik je aan Ayahuasca te nemen. Hier had ik veel last van tijdens mijn Bromo Dragonfly trip. Was ook niet echt een normale trip.

En ik ben blij dat je wilt beginnen met trippen, tenzij je een grote fout maakt en bang word voor trippen zal het een positieve impact op je leven hebben. Maar op LSD gebeurd dit niet zo makkelijk, tenzij je dus echt iets fout doet. Maar ik neem aan dat je wel weet dat je bepaalde gedachtes en manieren van denken moet vermijden voor en tijdens de trip. Mocht je bad gaan, je kunt jezelf er altijd uit krijgen. Alleen met de eerste paar keer trippen lijkt me dit moeilijk aangezien je nog geen idee hebt hoe je een trip moet "sturen". Misschien een tip: Je moet iets echt willen. Je moet het in je hoofd denken maar je moet het ook echt menen.

Veel succes. :grin:
Klik om te vergroten...
wel dankje , ik kijk er echt naar uit ! ik hoop dat het me lukt om wat bij te sturen moest het fout gaan , iemand nog suggesties en tips om dit te doen ?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
De gedachte vasthouden dat alles goed komt :mrgreen: ! Laat je niet meeslepen in de waanzin, ben zelf een enorme denker wat mijn trips af enm toe lastig maakt, geef je over en weet dat het allemaal weer goed komt :wink:
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#17
Patrick a.k.a Spaceface zei:
De gedachte vasthouden dat alles goed komt :mrgreen: ! Laat je niet meeslepen in de waanzin, ben zelf een enorme denker wat mijn trips af enm toe lastig maakt, geef je over en weet dat het allemaal weer goed komt :wink:
Klik om te vergroten...

Precies! "Wat je ook voelt, merkt of denkt aan negatieve zaken; het wordt enorm versterkt door de LSD. Het gaat dus echt weer voorbij, de trip inclusief. Dus beter maar gewoon weer aan iets leuks denken, want dat wordt ook versterkt en is veel fijner. Negatief gedoe is tenslotte zonde van je kostbare triptijd. Geniet er van!" <- dat trok mij er laatst prima doorheen! :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik word er extreem lui van na een uurtje of twee. dan kan ik echt zo m'n bed in en daar acht uur blijven liggen. Niet dat ik dan niet wil rechtstaan ofzo maar m'n hele lichaam hangt dan gewoon een beetje te bengelen en tintelingen over m'n hele rug en benen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha ja ik ook een klein beetje.
het lijkt net alsof je strak staat !
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
MCHZK zei:
iemand nog suggesties en tips om dit te doen ?
Klik om te vergroten...

Wat bij mij de vorige trip is opgevallen, kwam doordat vriend van mij zij dat wat je wil zien zie je ofzoiets. Toen dacht ik opeens aan kleuren en begon ik overal kleuren te zien :mrgreen: . Toen was het van Rood, dan zag ik overal rood, en dan zeiden we blauw, duurde het ff en waren de patroontjes blauw. Dat was echt supervet, denk er dus aan, dat wat je wil zien dat zie je ook. Dus als je gedachte negatief zijn zal je ook alles negatief zien en andersom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."