Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft iemand ooit zin in LSD om de verkeerde redenen?

Heeft iemand ooit zin in LSD om de verkeerde redenen?

62 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees je wel wat ik schrijf? Misschien moet je even een lage dosis LSD pakken :beer: Denk je serieus dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren of is het gewoon aandachttrekkerij/liefdeverklaring?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is erg dom, stom en naïef om te denken dat je prestaties verbeteren na het gebruik van lsd.
LSD neem je alleen als je in feest stemming bent en je gelukkig en goed voelt ....
LSD is geen speelgoed en je neemt het niet vaker dan 12 x per jaar het liefst minder.

@ AT,

Jammer dat je jezelf zo zwaar verkankert ....

Bonnie
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik merk heel vaak dat ik om de foute redenen zin heb in lsd, ik doe het uiteraard niet omdat het niet goed is om te vaak te trippen, maar vooral lage dosissen (40-70 ug) als een psychedelische upper om hyperhelder en gefocust te worden zou ik heel erg vaak kunnen gebruiken als er geen tollerantie was, en het m'n hppd niet verhoogte.


Tot 100 ug word ik op een manier hypergefocust, scherp, socialer, terwijl alles een soort prachtige neongloed over alles, dat alles magisch wordt terwijl ik me tijdens de trip (en een paar dagen erna) heel helder voel en veel meer snap over het dagelijks leven van mensen enzo, dichter bij de realiteit. Vooral bij lagere dosissen is dit upper-effect dominant; Als ik 150 ug neem trip ik te hard om m'n normale dingen effectief te doen (school, werk etc).

Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen, of om de hele nacht door te trekken en te chillen, die helderheid en enorme versnelling van cognitieve en vooral spontane reacties is heel aantrekkelijk etc.. Het kost me wel moeite om niet te doen af en toe, al weet ik dat het beter is van niet en om het speciaal te houden. Het is ook dat ik heel spontaan en leuk kan reageren dan, terwijl ik nuchter voor mensen waar ik geen diepzinnige gesprekken mee kan voeren redelijk sloom en ongeinterreseerd overkom, omdat ik niet echt in staat ben over koetjes en kalfjes te praten, en m'n humor maar door enkelen gewardeerd/begrepen wordt. De mensen die me wel goed kennen kan ik heel goed mee overweg en het is altijd heel leuk, maar buiten dat ben ik voor de meeste mensen maar een vaag figuur.

Ik beperk mezelf tot eens per maand~ trippen (wat meestal eens per 3-4 weken wordt, wat ik slecht kan laten). Maar hebben andere mensen die drang wel eens, of ben ik alleen? :flushed:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Pff, LSD is vakantie man! Dat moet je niet elke dag willen. Nouja.. wel willen, maar niet serieus overwegen, snap je?
Klik om te vergroten...

Dat doe ik ook niet. Ik heb ook nog iets wat zelfdiscipline heet... Ik snap niet dat ik hierover word afgezeken, ik zeg alleen dat ik zin heb, niet dat ik het ook daadwerkelijk doe...

Ik snap het niet, sommige mensen zeggen dat ze best heroine zouden willen doen maar het niet doen, en daar heeft niemand een vuil woord over zolang ze het niet doen...

Ik hou LSD speciaal door alleen te trip-trippen, niet random voor van alles te trippen. Jezus..

Ik heb dit persoonlijk ook niet, sowieso heb ik van 30 ug ook al visuals en trippen is iets dat ik het liefst één keer in de maand met de juiste mensen doe voor een geweldig avontuur en een herinnering die zo vet is dat ik er de op volgende weken nog van kan nagenieten.
Klik om te vergroten...

En dat is precies de reden dat ik dus niet voor ditjes of datjes lsd pak, omdat ik het echt magisch wil houden. En dat het me gruwelijke HPPD zou geven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pff, LSD is vakantie man! Dat moet je niet elke dag willen. Nouja.. wel willen, maar niet serieus overwegen, snap je?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dit persoonlijk ook niet, sowieso heb ik van 30 ug ook al visuals en trippen is iets dat ik het liefst één keer in de maand met de juiste mensen doe voor een geweldig avontuur en een herinnering die zo vet is dat ik er de op volgende weken nog van kan nagenieten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Dat doe ik ook niet. Ik heb ook nog iets wat zelfdiscipline heet... Ik snap niet dat ik hierover word afgezeken, ik zeg alleen dat ik zin heb, niet dat ik het ook daadwerkelijk doe...
Klik om te vergroten...
Je wordt niet afgezeken omdat je zin hebt om te trippen, maar omdat je Angramar Temenos bent. Die overdreven LSD-verliefdheid waait ook wel over hoor. Ik heb m ook gehad, het is nu echte liefde en wordt alleen zo af en toe bedreven (:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen
Klik om te vergroten...

dit is vragen om af geflamed te worden ...

LES 1 !!

LSD is geen speelgoed om je schoolprestaties op te krikken

LES 2 !!

Je neemt LSD alleen als recreatieve drugs met de juiste voorbereidingen en de juiste setting onder de perfecte omstandigheden.

LES 3 !! LSD is geen pep ....



AT, je reageert niet op me .. je kan me niet negeren ouwe .
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga anders samen een zegeltje droppen, dan komen jullie er wel uit :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD nemen om gefocused schoolwerk te maken :kots:
Sorry maar dit is echt TE belachelijk voor woorden!! Zelf al zijn het maar gedachten waar de f*ck ben jij mee bezig?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
leppeh zei:
Ik snap serieus niet waarom je altijd zulke topics maakt. Denk je nou echt dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren? Op mij komt het een beetje over als 'HEY KIJK MIJ, IK WORD SCHERP VAN LSD EN IK FUNCTIONEER BETER ALS IK HET NEEM! BEN IK NU RAAR? JA HE!?'...
Klik om te vergroten...

Van een lage dosis LSD, ja. Denk eraan dat ik vaak "normaal" niet zo scherp ben.. Van een hoge dosis trip ik hem alsnog lekker de pan uit :hearteyes:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
leppeh zei:
Lees je wel wat ik schrijf? Misschien moet je even een lage dosis LSD pakken :beer: Denk je serieus dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren of is het gewoon aandachttrekkerij/liefdeverklaring?
Klik om te vergroten...

Ik denk vooral dat het zo is dat ik nooit dit soort reacties op m'n gedrag krijg als ik lsd op heb omdat ik anders overkom op mensen. Nu heb ik het niet over df, maar het leven in het algemeen.

Een appel is een universum...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Retardalert
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik neem geen LSD meer omdat ik geestelijk niet ok ben ......
das de juiste reden om geen lsd te nemen ..

iemand die al jaren loopt te kloten zoals AT had er ook nooit aan moeten beginnen sindsdien is ie het spoor nog meer kwijt ....

therapeutisch gezien een waar drama dus.

Kus voor AT ..

Bonnie
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
40ug LSD om scherper te presteren
Klik om te vergroten...
Angramar Temenos zei:
Een appel is een universum...
Klik om te vergroten...
Angramar Temenos zei:
Waarschijnlijk heb ik gewoon geklutste hersenen.
Klik om te vergroten...


eindelijk zegt hij het. :)
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hij weet het al lang, hij wil alleen dat wij het ook zeggen :wink:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb eerlijk gezegd wel eens trippend geleerd en het heeft me nieuwe inzichten geschaft in de scheikunde, waardoor ik het allemaal beter snap dan daarvoor. Maar ik ben niet gaan trippen met de intentie om te leren, ik was me gewoon op een gegeven moment aan het vervelen en had me laptop bij me, dus ik denk bekijk me eens de stof van organische chemie.

Daarnaast heb ik ook weleens zin in LSD om misschien wel de verkeerde redenen, meestal gewoon lekker trippen, het liefst iedere dag een paar uurtjes, hehe. Ik trip ook veels te vaak laatste tijd, bijna ieder weekend, maar niet altijd op lsd. Maar van een paar keer goed speed snuiven heb ik toch meer last achteraf gezien als van goed trippen.

En om nou socialer te worden van lsd, heb ik niet echt last van, als ik al trippend over straat loop dan vermijd ik eerder iedereen dan wanneer ik nuchter ben of misschien gesnoven heb. Maar met me echte vrienden kan ik het altijd goed vinden.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bonie soms hou ik echt van je gap :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Soms hou ik ook van AT .....
Soms ook niet ....
Soma krijg ik de beste ingevingen op de LSD en als ik ze uitleg aan vrienden onder invloed van de LSD dan zeggen ze:

Je tript das wel duidelijk !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."